نظری: شوراها برآمده از اراده مردم و زمینه‌ساز حضور آنها در اداره امور هستند اینفوگرافی | شورای شهر مشهد به نمایندگی از مردم چه کرده است؟ ویدئو | علیزاده: افزایش بودجه مناطق کم برخوردار در شورای ششم امید آفرین بود ویدئو | ضمیری: شورای ششم پس از ۱۶ سال طرح تفصیلی مشهد را به سرانجام رساند ویدئو | دائمی: توجه ویژه به سلامت مردم، هدف شورای ششم در زمان آغاز فعالیت ما بود ویدئو | حسامی: چشم انداز ۲۵ ساله تامین آب مورد نیاز فضای سبز مشهد از پساب‌ها محقق خواهد شد ویدئو | حاجی بگلو: توسعه همه جانبه شهر با تاکید بر مناطق کم برخوردار را به انجام می‌رسانیم ویدئو | سلیمی: توسعه خانواده محور و حمایت از زنان سرپرست خانوار از سیاست های کلی شورا ششم است ویدئو | فرهمندی: در دوره ششم شورا شهر مشهد تلاش کردیم از نگاه های سطحی فاصله بگیریم بیشترین فوتی‌ تصادفات موتورسیکلت در مشهد مربوط به عابر و سرنشین است | کاهش ۵۰ درصدی سوانح رانندگی امکان پذیر است ویدئو | موحدیان: تامین منابع و اتمام پروژه‌های نیمه تمام از راهبرد‌های شورای ششم بود ظهوریان: پویش مشهد مهربان بیانگر ماموریت کلان اجتماعی شهرداری است تدوین سند طرح جامع مدیریت پسماند مشهد با همکاری دانشگاه فردوسی سخنگوی شورای اسلامی شهر مشهد در نشست خبری: شورای ششم برای توسعه متوازن شهر هدف‌گذاری کرده است | نیمی از بودجه عمرانی شهرداری مشهد در اختیار مناطق کم‌برخوردار و حاشیه شهر است خط‌۳ متروی مشهد یکی از ایمن‌ترین ابرپروژه‌های کشور است مصدومیت ۵۰ نفر بر اثر سوانح رانندگی طی ۲۴ ساعت گذشته در مشهد (۸ اردیبهشت ۱۴۰۳) احداث پارک و فضای ورزشی مخصوص بانوان در دستور کار شهرداری منطقه ۱۲ مشهد اولویت‌ مدیریت شهری مشهد استفاده از گیاهان خشک‌منظر برای فضاآرایی شهری است
سرخط خبرها

زمین‌های طرح ملی مسکن در مشهد چه زمانی واگذار می‌شوند؟

  • کد خبر: ۱۴۸۰۰۹
  • ۱۰ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۰:۳۷
  • ۱
زمین‌های طرح ملی مسکن در مشهد چه زمانی واگذار می‌شوند؟
مدیرکل راه و شهرسازی استان خراسان رضوی گفت: تلاش می‌کنیم در ماه جاری (بهمن ۱۴۰۱) زمین‌های طرح ملی مسکن در مشهد به متقاضیان واگذار شود.

عباس یوسف‌زاده، در گفت‌وگو با خبرنگار شهرآرانیوز درباره آخرین وضعیت طرح نهضت ملی مسکن در‌ استان خراسان رضوی گفت: باتوجه‌به اینکه دو هفته‌ای است‌ سامانه نهضت برای متقاضیان کل استان باز شده، ثبت‌نام‌ها و اصلاح اطلاعات در حال انجام است.

وی گفت: از تعداد ۲۹۲ هزار نفری که واجد شرایط اولیه بودند، حدود ۱۱۷ هزار نفر واجد شرایط ثانویه شدند و در حال تکمیل مدارک هستند. در کل استان ۱۴۲ هزار واحد تا امروز تأمین زمین و مراحل قانونی آن طی شده و همچنین ۸۷ هزار مورد نیز عملیاتی شده است.

مدیرکل راه و شهرسازی خراسان رضوی ادامه داد: امیدواریم در دهه فجر بتوانیم سرعت واگذاری و قرعه‌کشی‌ها را افزایش دهیم و تا ۴۰ هزار واحد را در مشهد و ‌استان واگذار کنیم.

یوسف‌زاده خاطرنشان کرد: آنچه امروز اتفاق افتاده این است که حدود ۴۰ هزار واحد در ‌استان تحویل داده شده است. همچنین ۳۰ هزار متقاضی برای شهر مشهد داریم که امیدواریم با تلاش‌هایی که صورت گرفته است، مجوز‌های واگذاری آن را دریافت کنیم و بتوانیم در ماه جاری خبر خوبی را به متقاضیان مشهدی بدهیم.

به گفته وی، در شهر‌های گلبهار و بینالود تغییری در واگذاری‌ها ایجاد کرده‌ایم تا شرایط برای همه متقاضیان یکسان باشد. همچنین، در بینالود زمین‌ها به‌صورت ویلایی در اختیار متقاضیان قرار می‌گیرد.

یوسف‌زاده همچنین درباره آخرین وضعیت گود‌های ناایمن شهر مشهد گفت: تعدادی گود ناایمن در مشهد شناسایی شده و با شهرداری نیز مکاتباتی صورت گرفته است.

وی تصریح کرد: باید برای گود‌هایی که مدت اعتبار سازه نگهبان آن به پایان رسیده است، تمهیداتی اندیشیده شود؛ بنابراین امیدواریم با همکاری شهرداری گود‌های ناامین تعیین تکلیف شوند تا حادثه‌ای برای کسی پیش نیاید.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
روح الله رجائی
Iran (Islamic Republic of)
۲۲:۰۸ - ۱۴۰۱/۱۲/۱۶
0
0
با سلام خدمت مسؤلان محترم من بیست سال مستاجر هستم چندین سال منتظر طرح دولت هستم منظر حضرت مهدی باشم انشاالله زودتر به نتیجه می رسم
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->