«حبيب هشتمين خورشيد»؛ اولين كتاب درباره شهيد رئيسی رونمايی شد فیلم‌های سینمایی تلویزیون برای نیمه خرداد؛ از «صنوبر» تا «پا به پای آفتاب» رقابت سریال «نوبت لیلی» در جشنواره‌ بریتانیا برگزیدگان جشنواره دانشجویی موسیقی نواحی معرفی شدند + اسامی پخش مستند «پدر، پسر، گلوله» از شبکه دو به مناسبت قیام ۱۵ خرداد پوستر فیلم سینمایی «عطرآلود» منتشر شد + عکس بازپخش اپیزودهایی از «شاید برای شما هم اتفاق بیفتد» در نیمه خرداد + زمان پخش فراخوان جایزه پژوهش سال سینما منتشر شد + جزئیات تلویزیون ریسکِ تغییر مجری مناظره‌ها را می‌پذیرد؟ او با تمام رهبران خاورمیانه فرق داشت | روایتی از گفتگو‌ی اوریانا فالاچی با امام خمینی (ره) «ماه پنهان» محمدرضا یکانی در مراحل پایانی تولید آموزش به نسل جدید در بستر یک فیلم تلویزیونی | گزارشی از اکران خصوصی «محله باصفا» یک جای خالی و چند علامت سؤال | درنگی بر دلایل ضعف آثار سینمایی و تلویزیونی با محوریت امام خمینی (ره) اکران فیلم‌های کوتاه برگزیده فیلم فجر در سینماهای هنر و تجربه ماهرشالا علی در دنباله جدید «دنیای ژوراسیک» جزئیاتی از ساخت فیلم تگزاس ۴ و ۵ و حضور پژمان جمشیدی
سرخط خبرها

قسمت آخر «تمام رخ» روی آنتن شبکه سه + زمان پخش

  • کد خبر: ۱۴۸۲۰۷
  • ۱۱ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۴:۱۲
قسمت آخر «تمام رخ» روی آنتن شبکه سه + زمان پخش
امشب آخرین قسمت از سریال تلویزیونی «تمام رخ» روی آنتن شبکه سه می‌رود.

به گزارش شهرآرانیوز؛ تمام رخ که با موضوع تحریم دارو، تروریسم اقتصادی، تحرکات ضد ایرانی در منطقه و جهان و همچنین مسائل خانوادگی –اجتماعی ساخته شد، تازه‌ترین تلاش تلویزیون برای دراماتیزه کردن مباحث استراتژیک در قالب یک سریال است.

سریال تمام رخ با روایت یک داستان سرگرم کننده، به موضوعات کلان از جمله ریشه‌ها و اثرات بحران هویت، تضاد‌های خانوادگی، مشکلات اقتصادی و ... پرداخت. در این سریال همچنین نقشه‌های پیچیده سرویس‌های جاسوسی برای به دام انداختن نخبه‌های ایرانی مورد اشاره قرار گرفت. داعش و بهره برداری کشور‌های غربی برای پیشبرد مقاصد خود از این گروهک تکفیری دیگر محور راهبردی «تمام رخ» بود. در این سریال تلاش‌ها و جان فشانی نیرو‌های امنیتی ایران برای خنثی کردن نقشه‌های دشمن نیز به تصویر در آمد.

بر اساس میزان بازدید کاربران تلوبیون و نیز آمار غیر رسمی مرکز تحقیقات صدا و سیما،  تمام رخ توانسته است رضایت بیننده‌ها را جلب کند. این اتفاق بیانگر محبوبیت سریال‌های استراتژیک امنیتی نزد مخاطبان است.

رحیم نوروزی، آرش آصفی، معصومه بافنده، احسان امانی، ویدا جوان، نگین صدق گویا، مهدی سلوکی، بهزاد خداویسی، کاظم هژیرآزاد، رحمان باقریان، علیرام نورایی، شیدا یوسفی، مهوش صبرکن و وحید نفر از بازیگران سریال «تمام رخ» هستند.

منبع: ایرنا

در ادامه حتما بخوانید

سری جدید «هشدار برای کبرا ۱۱» روی آنتن می‌رود + زمان پخش

درباره «جعفر جکسون» بازیگر نقش «مایکل جکسون» در فیلم مایکل

رقص پژمان جمشیدی در سریال زیرخاکی

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->