نشست استاندار خراسان رضوی با دختران نخبه استان روز «شنبه» به‌عنوان روز تعطیل، جایگزین «پنجشنبه» شد وزیر خارجه بر تسریع اجرای توافقات روسای جمهور ایران و تاجیکستان تاکید کرد سخنگوی شورای نگهبان از برگزاری انتخابات در ۸ حوزه انتخابیه به صورت تمام الکترونیک خبرداد فرمانده گروه ۴۴۴ مهندسی رزمی: امنیت پایدار سطح کشور مدیون جانفشانی‌های شهدا است آیت‌الله علم‌الهدی: مادر محور هویت‌آفرین خانواده است | تربیت و انسان‌سازی، رسالت ذاتی هلال احمر فرمانده نیروی زمینی ارتش: برآورد کرده‌ایم انسداد مرز شرق کشور در کوتاه‌ترین زمان ممکن به پایان برسد سرلشکر موسوی در مشهد: با عملیات وعده صادق و طوفان‌الاقصی عمر رژیم صهیونیستی زودتر به پایان خواهد رسید + ویدیو نماینده تل‌آویو در سازمان ملل: آیا اکنون زمان مناسبی برای اعمال محدودیت‌ بر تسلیحات اسرائیل است؟ تروریست‌ها هفت کارگر پاکستانی را در گوادر کشتند دیدار جمعی از قاریان قرآن عازم حج تمتع با رهبر معظم انقلاب اسلامی + فیلم آیت‌الله علم‌الهدی: تولد فرزند، نقطه عطف زندگی زناشویی است | «فرهنگ‌سازی» و «حمایت»، دو راه حل بحران افزایش سن ازدواج طرح سامان‌دهی کارکنان دولت یکشنبه (۲۳ اردیبهشت ۱۴۰۳) در کمیسیون اجتماعی بررسی می‌شود تمایل ۵ کشور اروپایی برای به رسمیت شناختن کشور فلسطین اردوغان: اسرائیل در تلاش است جنگ را به کل منطقه گسترش دهد آمادگی ۱۸ هزار و ۶۰۰ عامل اجرایی برای برگزاری دور دوم انتخابات در خراسان‌رضوی + فیلم سخنگوی وزارت خارجه روسیه: زلنسکی خائن است رئیس‌جمهور چین وارد بوداپست شد اعتراف بایدن به استفاده از بمب‌های آمریکایی برای کشتار غیرنظامیان در غزه وزارت ارتباطات از ارائه ۵۰۰ خدمت دولتی به صورت هوشمند خبرداد
سرخط خبرها

حجت‌الاسلام پژمانفر: حل مسائل خیابان امت مشهد در دستور کار مجلس است

  • کد خبر: ۱۴۸۶۱۳
  • ۱۳ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۹:۱۲
حجت‌الاسلام پژمانفر: حل مسائل خیابان امت مشهد در دستور کار مجلس است
نماینده مردم مشهد و کلات در مجلس شورای اسلامی عنوان کرد: براساس برنامه‌ریزی و مذاکرات صورت گرفته باید تلاش شود مسائل مربوط به بن‌بست‌های ایجاد شده در محلات حاشیه‌ای مشهد حل شود.

به گزارش شهرآرانیوز، حجت‌الاسلام نصرالله پژمانفر امروز، ۱۳ بهمن، در حاشیه بازدید از محلات حاشیه‌ای شهر مشهد، محدوده خیابان امت، در گفت‌وگو با شهرآرانیوز اظهار کرد: این بازدید در ارتباط با مشکلات خیابان طلاب و محله امت بود که تلاش شد برای آن چاره‌اندیشی شود.

وی اضافه کرد: بن‌بست بودن این منطقه یکی از مشکلات جدی این منطقه است. همچنین چاله‌هایی که بابت برداشت خاک‌ها و گودال‌های عمیقی که در نتیجه فعالیت کوره‌های آجرپزی ایجاد شده، باید حل شود. در کنار این‌ها درباره مسائل مختلف فرهنگی و اجتماعی این منطقه نیز با شهروندان منطقه امت به گفت‌وگو نشستیم.

پژمانفر خاطرنشان کرد: علاوه بر این مذاکراتی برای حل مسائل مزبور بابت در دستور کار قرار گرفتن اقدامات کوتاه و درازمدت باید داشته باشیم. در حال حاضر مقرر شد شهرداری منطقه مجموعه پیشنهادات خود را برای حل مسائل گفته شده در قالب یک بسته ارائه کند تا بتوان از ظرفیت‌های شهری و استانی و همچنین کشوری خصوصا شورای عالی معماری و شهرسازی جهت خلاص شدن مرکز شهر مشهد از بن‌بست استفاده شود.

وی در حاشیه این بازدید از خانواده شهید عزیزی، از شهدای هشت سال دفاع مقدس نیز دیدن کرد.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->