پرسپولیس به مشهد منتقل می شود؟ نقره فرنگی کار مشهدی در جام تختی زوج حسینی- خداداد در کادرفنی خوشه طلایی پخش زنده بازی النصر و الخلیج در لیگ عربستان (۸ اردیبهشت ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین درگیری محمد صلاح با کلوپ | ماجرای اختلاف در لیورپول چه بود؟ + فیلم بیرانوند بازی با سپاهان را هم از دست می‌دهد؟ محمد طاهری: ایران از تایلند سرتر است| میزبان ۱۰ هزار تماشاگر دارد نتیجه و ویدیو خلاصه بازی لیورپول و وستهم در لیگ برتر انگلیس | تداوم ناکامی‌های کلوپ انتقاد درخشان از اوسمار| چنین باختی را به خاطر ندارم تاریخ و ساعت بازی تیم ملی فوتسال ایران و تایلند در فینال جام ملت‌های آسیا | گام آخر راهیابی فصیحی به لیگ الماس پیشنهاد ۸۰ میلیاردی استقلال به یاسین سلمانی! مدال طلای تیراندازی جهان بر گردن یک مشهدی + ویدئو با مقصران حادثه استخر هاشمی‌نژاد برخورد می‌کنیم مهدی قایدی به استقلال برنمی‌گردد| حضور در اروپا صحت ندارد پرسپولیس ناراضی از سازمان لیگ تردید پرسپولیسی‌ها برای جذب قلی‌زاده استقلالی سابق پرسپولیسی نمی‌شود وام‌های باشگاه، پرسپولیس را زیان‌ده کرد تغییرات مدیریتی در پرسپولیس منتفی شد
سرخط خبرها

ساپینتو و تغییر موقع درباره یک بازیکن استقلال

  • کد خبر: ۱۴۹۵۲۷
  • ۲۰ بهمن ۱۴۰۱ - ۰۵:۱۳
ساپینتو و تغییر موقع درباره یک بازیکن استقلال
سرمربی استقلال اعتقاد خود را به یکی از بازیکنان این تیم از دست داده است.

گروه ورزش/شهرآرانیوز، ابوالفضل جلالی، مدافع - هافبک تیم استقلال با وجود اینکه در جام جهانی ۲۰۲۲ قطر برای تیم ملی ایران بازی کرد، اما جایی در تفکرات ریکاردو ساپینتو، سرمربی پرتغالی استقلال ندارد. جلالی بیشتر بازی‌ها به صورت بازیکن تعویضی در ۱۰ دقیقه پایانی به میدان رفته است.

جلالی که یکی از بازیکنان خوب استقلال در یک سال گذشته بود، توسط کارلوس کی‌روش به تیم ملی ایران دعوت شد و حتی در جام جهانی برابر آمریکا بازی کرد، ولی در استقلال ساپینتو اعتقاد زیادی به این بازیکن ندارد. سرمربی استقلال بیشتر ار جعفر سلمانی در دفاع چپ استفاده کرده است و گلزنی این بازیکن در بازی با مس کرمان اعتماد او را بیشتر جلب کرد.

اعتماد ساپینتو به سلمانی باعث شده که دیگر مدافع - هافبک استقلال به طور کلی فراموش شود. اگر چه باید گفت مصدومیت بی‌موقع جلالی پس از بازگشت از قطر به طور کلی این بازیکن را عقب انداخت و بازیکن ملی‌پوش چند هفته‌ای دور از میادین بود. جلالی به گفته کارشناسان سرعت بیشتری به نسبت سلمانی دارد و در در ارسال از کناره‌ها موفق است، ولی ساپینتو برخلاف این اظهارنظر‌ها به سلمانی اعتقاد کامل دارد، مگر اینکه در هفته‌های آینده اتقاق خاصی بیفتد و نظرش تغییر کند.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->