نقره فرنگی کار مشهدی در جام تختی زوج حسینی- خداداد در کادرفنی خوشه طلایی پخش زنده بازی النصر و الخلیج در لیگ عربستان (۸ اردیبهشت ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین درگیری محمد صلاح با کلوپ | ماجرای اختلاف در لیورپول چه بود؟ + فیلم بیرانوند بازی با سپاهان را هم از دست می‌دهد؟ محمد طاهری: ایران از تایلند سرتر است| میزبان ۱۰ هزار تماشاگر دارد نتیجه و ویدیو خلاصه بازی لیورپول و وستهم در لیگ برتر انگلیس | تداوم ناکامی‌های کلوپ انتقاد درخشان از اوسمار| چنین باختی را به خاطر ندارم تاریخ و ساعت بازی تیم ملی فوتسال ایران و تایلند در فینال جام ملت‌های آسیا | گام آخر راهیابی فصیحی به لیگ الماس پیشنهاد ۸۰ میلیاردی استقلال به یاسین سلمانی! مدال طلای تیراندازی جهان بر گردن یک مشهدی + ویدئو با مقصران حادثه استخر هاشمی‌نژاد برخورد می‌کنیم مهدی قایدی به استقلال برنمی‌گردد| حضور در اروپا صحت ندارد پرسپولیس ناراضی از سازمان لیگ تردید پرسپولیسی‌ها برای جذب قلی‌زاده استقلالی سابق پرسپولیسی نمی‌شود وام‌های باشگاه، پرسپولیس را زیان‌ده کرد تغییرات مدیریتی در پرسپولیس منتفی شد فینال را قبل از فینال بردیم| یک ایران منتظر قهرمانی فوتسال
سرخط خبرها

شایعه زوج جذاب برای نیمکت تیم ملی

  • کد خبر: ۱۵۰۰۶۵
  • ۲۴ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۸:۱۴
شایعه زوج جذاب برای نیمکت تیم ملی
مدیر فدراسیون فوتبال، بعد از قطعی شدن خداحافظی سرمربی سابق حالا در به در دنبال مربی برای نیمکت تیم ملی است.

برای آن‌ها که از لذت شخصی سواری گذشته و گاه زحمت استفاده از وسایل حمل و نقل عمومی را به خود می‌دهند، زیاد پیش آمده است که ناگاه توجهشان به گفت وگوی دونفری که روی صندلی عقب یا جلو نشسته یا از نرده‌های اتوبوس و مترو آویزان هستند، جلب شود. گفت وگویی که یا خبر است یا شایعه. تجربه نشان داده که دومی وفور گفتار بیشتری دارد و اغلب یک کلاغ چهل کلاغش هم بیشتر به جان می‌نشیند.

نمونه اش همین آخری که صدقه سر خرابی خودرو شخصی نگارنده، در اتوبوس مسیر خانه تا محل کار نصیبمان شد و هنوز شایعه به زبان گوینده بخت برگشته ننشسته بود که نقل محافل خبری و رسانه‌های مجازی شد. شایعه از این قرار بود که مدیر فدراسیون فوتبال، بعد از قطعی شدن خداحافظی سرمربی سابق حالا در به در دنبال مربی برای نیمکت تیم ملی است.

البته تا اینجایش که خبر واقعیت بود،  شایعه از آنجا دامن گرفت که شخص دوم طرف مکالمه که دست هایش هنوز آغشته به روغن کاری بود و سر رشته اش از فوتبال به ظاهر در قواره فهم نگارنده از اقتصاد و تورم کنترل شده مملکت از سوی دولت بود، نه گذاشت و نه برداشت و جلوتر از رؤسای فدراسیون اعلام کرد قرار است زوج «هاشمیان- باقری» روی نیمکت تیم ملی فوتبال بنشینند. به گفته جناب مطلع، وحید هاشمیان قرار است سرمربی باشد و کریم آقای باقری هم دستیارش و بزرگ‌تر نیمکت برای کنترل یاغیان احتمالی پرتغال و آلمان نشین.

جالب‌تر آنکه مطلع همه چیزدان مدعی بود این انتخاب برای آن است که این دو تن مورد وثوق و احترام همه هستند. چه آن‌ها که بر طبل جدایی اسکوچیچ دمیدند و سینه چاک مربی پرتغالی بودند و چه آن‌ها که از صدقه سر سرمربی سابق نفت آبادان و ملوان بندرانزلی در تیم ملی ارج و قربی پیدا کرده بودند.

با تعجب و چشم‌های از حدقه بیرون زده چند ساعتی بعد شایعه در ابعاد گسترده‌تر در فضای مجازی بازنشر شد تا نه گذاشته و نه برداشته، یک شایعه به واقعیت نزدیک شود. اگرچه هنوز مدیران ساختمان سئول انگشت به دهان، کاسه چه کنیم چه کنیم در دست گرفته اند و گرد بازار در پی بیچاره‌ای برای سپردن نیمکت داغ و پرحاشیه تیم ملی فوتبال هستند.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->