تغییر روند رسیدگی به معافیت پزشکی سربازان تصادف شدید خودرو پراید و میکسر در بزرگراه پیامبر اعظم(ص)+تصویر جزئیات برگزاری مجدد نوبت اول کنکور ویژه داوطلبان سیل‌زده (۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۳) پیش‌بینی ورود ۱۴۵ هزار گردشگر سلامت به مشهد در سال ۱۴۰۳ مصرف کدام کنسروها ممنوع است؟ طرز تهیه کیک توت‌فرنگی با مارمالاد و کرم کاستارد + عکس کشف ۷۳ فقره سرقت ضبط و پخش خودرو در مشهد دستبرد ۸ میلیاردی به یک ساعت‌فروشی در مشهد ویدئو | فرود بدون چرخ یک هواپیمای باری در فرودگاه استانبول پیش‌بینی هواشناسی خراسان رضوی و مشهد (۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۳) | تداوم بارش‌های رگباری در مشهد چه مقدار آب برای سلامت کلیه‌ها لازم است؟ بهترین روش برای نو و تمیز نگه‌داشتن فرش‌ها علت چرخش مچ پا چیست؟ عوامل خطر «زوال عقل زودرس» را بشناسید خوابیدن روی زمین برای کمردرد خوب است یا بد؟ ترفند‌های مفید و کاربردی برای تمیزکردن و مراقبت از وسایل چوبی هشدار فرماندار طرقبه-شاندیز به گردشگران برای احتمال وقوع سیلاب (۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۳) ارتباط جالب ایجاد نفخ با کمبود یک ویتامین خواص ویژه موز سیاه شده که نمی‌دانستید اعزام بیش از ۸۷ هزار زائر سرزمین وحی از ۲۱ فرودگاه کشور
سرخط خبرها

رهایی ۱۵ خودرو گرفتار در برف و کولاک جاده‌ای خراسان ضوی

  • کد خبر: ۱۵۰۱۳۵
  • ۲۴ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۳:۴۰
رهایی ۱۵ خودرو گرفتار در برف و کولاک جاده‌ای خراسان ضوی
مدیرعامل جمعیت هلال احمر خراسان رضوی گفت: با توجه به بارش برف و کولاک در محورهای مواصلاتی استان ۱۵ خودرو در برف و بوران گرفتار شدند که توسط تیم‌های امداد و نجات، رهاسازی و امدادرسانی شدند.

به گزارش شهرآرانیوز، محسن ذاکریان اعلام کرد: شامگاه دوشنبه ۲۳ بهمن ماه با تشدید برف و بوران برای ساعتی تردد خودروها در جاده کوهستانی طبس از توابع بخش مرکزی شهرستان سبزوار با مشکل روبرو شد و در همین مدت ۵ خودرو در مسیر مزبور در برف و کولاک گرفتار شده بودند که نیروهای امدادی هلال احمر سبزوار ۲۳ مسافر گرفتار در آن‌ها را نجات دادند.

وی با اشاره به ارائه خدمات به یک خودروی پراید که دچار انحراف شده بود، افزود: در این عملیات ۳ نفر سرنشین خودروی مذکور توسط تیم‌های امداد و نجات هلال احمر سبزوار نجات یافتند.

ذاکریان بیان کرد: با توجه به اعلام هواشناسی خراسان رضوی مبنی بر پیش‌بینی فعالیت سامانه بارشی و افزایش ابرناکی، افزایش بارش برف و باران با احتمال رعد و برق و بارش تگرگ در نواحی مستعد، ۳ پایگاه امداد و نجات جمعیت هلال احمر برای خدمات‌رسانی به زائران و مسافران در جاده‌های سبزوار مستقر هستند.

وی در ادامه توضیح داد: همچنین در همین مدت ۱۰ خودروی دیگر در  برف و کولاک جاده درگز گرفتار شدند که توسط امدادگران و نجاتگران پایگاه امداد و نجات تیوان به آن‌ها کمک‌رسانی شد.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر خراسان رضوی عنوان کرد: در ساعت ۲۰ مورخه ۲۳ بهمن ماه خبری مبنی بر گرفتار شدن تعدادی خودرو در محور قوچان به درگز در برف و کولاک توسط مرکز کنترل عملیات استان به پایگاه امداد و نجات تیوان یادمان شهید شیخ اعلام و بلافاصله یک تیم عملیاتی متشکل از ۳ نفر از پرسنل و نجاتگران شعبه به همراه تجهیزات امدادرسانی به جاده اعزام شدند.

وی خاطرنشان کرد: این امدادرسانی در محور قوچان به درگز و از محدوده روستای چوینلی تا تیوان انجام شد که با حضور به موقع عوامل هلال احمر، پلیس‌راه و اداره راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای، عملیات در ساعت۲۳:۰۰ به پایان رسید.

منبع: ایسنا

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->