این سبزی، کلیه‌ها را تصفیه و استخوان و دندان‌ها را تقویت می‌کند  معاون قضایی رئیس کل دادگستری خراسان رضوی: مهمترین نقش رسانه‌ها در مسئله حاشیه شهر ایجاد حساسیت نسبت به آن است پیش‌بینی هواشناسی مشهد و خراسان رضوی (۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳) | بارش باران از ظهر امروز در خراسان رضوی آغاز می‌شود آیا ارتباط و دوستی قبل از ازدواج، شناخت کامل را تأمین می‌کند؟ چت‌کردن به جای حرف‌زدن در روابط زناشویی! اختصاصی | تصاویری از آتش‌سوزی شفت گیلان افتتاح ۲ هزار و ۹۵۰ پروژه محرومیت‌زدایی بسیج سازندگی در خراسان‌رضوی دل‌درد‌های کودکتان را این‌گونه تسکین دهید کشف لاشه پلنگ در منطقه شکارممنوع شهرستان فریمان (۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳) خصوصیات و معیار‌های کفش مناسب چیست؟ حریق ۴۰ واحد در شهرک امامزاده ابراهیم شفت | آتش سوزی تلفات جانی نداشت (۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳) + فیلم چگونه شاد باشیم؟ اجازه گرفتن بچه‌ها برای بیرون رفتن از منزل آنچه پیش از نوجوانی باید به فرزندتان آموزش دهید چطور محیط اینترنت را برای کودکان امن کنیم؟ بازیگوشی والدین؛ قدمی مؤثر تا حال خوب فرزندان کشف و ضبط ۲ هزار و ۵۷۶ قلم کالای آرایشی و بهداشتی غیرمجاز و تقلبی در مشهد (۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳) اهدای عضو بیمار مرگ مغزی در مشهد نجات‌بخش جان ۶ بیمار شد (۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳) در جست وجوی همسر همسان | درباره مراکز همسان گزینی که  می‌توانند شرایط یک زندگی پایدار را برای زوج‌ها فراهم کنند 
سرخط خبرها

کلاهبرداری میلیاردی از هزار نفر با نرم افزار صیغه یابی

  • کد خبر: ۱۵۰۲۴۷
  • ۲۵ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۰:۵۳
کلاهبرداری میلیاردی از هزار نفر با نرم افزار صیغه یابی
متهم با راه‌اندازی نرم‌افزار جعلی صیغه‌یاب طعمه‌های خود را فریب می‌داد و از آنها اخاذی می‌کرد.

به گزارش شهرآرانیوز، کلاهبردار اینترنتی با نرم‌افزار جعلی صیغه‌یاب از شهروندان مبلغی به ارزش تقریبی ۳۰ میلیارد ریال کلاهبرداری کرد.

در پی شکایت تعدادی از شهروندان زنجانی مبنی بر کلاهبرداری اینترنتی، بررسی موضوع به صورت ویژه در دستور کار کارشناسان پلیس فتا قرار گرفت.

با بررسی اظهارات شاکیان معلوم شد، قربانیان حین گشت‌زنی در شبکه‌های اجتماعی خارجی با نرم‌افزار صیغه‌یابی مواجه و در حین نصب و راه‌اندازی به درگاه بانکی هدایت شده و اقدام به واریز مبلغ ناچیزی کردند و پس از انجام تراکنش بانکی، پیغام تراکنش موفق ارسال شد، اما بعد از مدتی بصورت غیرمجاز از حساب بانکی آن‌ها برداشت صورت می‌گرفت.

با اقدامات اطلاعاتی و پلیسی، متهم مورد شناسایی قرار گرفت و با هماهنگی مقام قضائی در یک عملیات غافلگیرانه دستگیر شد.

متهم پس از روبه‌رو شدن با مستندات به هزار فقره کلاهبرداری به ارزش ریالی ۳۰ میلیارد ریال با این شگرد در فضای مجازی اعتراف و اقرار کرد با ساخت نرم‌افزار موبایلی با عناوین مختلف و با مبالغ کم و وسوسه انگیز کاربران را به صفحه جعلی درگاه پرداخت بانکی هدایت کرده و با دسترسی به گوشی همراه قربانی و سرقت اطلاعات حساب بانکی در فرصت مناسب اقدام به برداشت از حساب آن‌ها می‌کرد.

منبع: اعتماد

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->