قلندرشریف: ایستگاه سلامت خط‌دو متروی مشهد در سال ۱۴۰۳ تکمیل می‌شود مجید فاطمی‌ارفع به‌عنوان مشاور شهردار مشهد مقدس منصوب شد (۲۲ اردیبهشت ۱۴۰۳) افزایش ساعت خدمات‌رسانی خطوط اتوبوس‌رانی مشهد در دهه کرامت | سرویس‌دهی رایگان در روز میلاد امام‌رضا(ع) شهروند خبرنگار | درخواست رفع مشکل آسفالت محله کاظمیه مشهد + پاسخ اعمال‌قانون ۱۰۲۴ دستگاه خودروی حادثه‌ساز در مشهد | ۵۲ نفر در تصادفات رانندگی طی ۲۴ ساعت گذشته مصدوم شدند (۲۲ اردیبهشت ۱۴۰۳) آمادگی تمام ظرفیت‌های شهری مشهد برای برگزاری جشن بزرگ دهه کرامت سینما «دیاموند»؛ الماس سینمایی کشور بازدید سرزده شهرآرا از مراکز تجاری قدیمی مشهد که خطر حریق و حادثه در کمین آنهاست هوای کلانشهر مشهد امروز در شرایط پاک قرار گرفت (۲۱ اردیبهشت ۱۴۰۳) وقوع ۶۸ حادثه در پی وزش باد و بارش باران در مشهد(۲۰ اردیبهشت) وزش باد شدید در مشهد باعث جدا شدن ورق‌های کامپوزیت نمای یک هتل شد ۴۳ نقطه از مشهد درگیر آب گرفتگی شد | حجم بارش در مشهد به ۱۳ میلی‌متر رسید (۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۳) فرودگاه مشهد مثل دبی نشد! | بارش شدید باران خللی در پروازها ایجاد نکرد راه‌آهن مشهد: مسافران زمان‌بندی برای رسیدن به ایستگاه راه‌آهن را در نظر بگیرند (۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۳) ۱۵۰ دقیقه‌ تلاش آتش نشانان برای نجات دو جوان کارتن خواب از سیلاب کال خیام + عکس شهردار مشهد: ۶ هزار نیروی خدمات شهری مشغول فعالیت هستند (۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۳) + فیلم رفع ۴۰ مورد آب‌گرفتگی درپی بارش‌های اخیر در مشهد + فیلم (۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۳) مشهدالرضا(ع) در تدارک ویژه‌برنامه‌های دهه کرامت | اجرای بیش از ۳۰ برنامه ویژه برای دهه کرامت در مشهد + فیلم اعلام ویژه‌برنامه‌های دهه ادب و حماسه | همایش علمی «حکیم توس» در مشهد برگزار می‌شود
سرخط خبرها

پیگیر اجرایی شدن طرح تفصیلی شهر مشهد هستیم

  • کد خبر: ۱۵۰۷۲۱
  • ۲۷ بهمن ۱۴۰۱ - ۲۳:۰۱
پیگیر اجرایی شدن طرح تفصیلی شهر مشهد هستیم
نماینده مردم مشهد و کلات در مجلس شورای اسلامی با اشاره به نهایی شدن طرح تفصیلی شهر مشهد گفت: ما پیگیر این موضوع هستیم که هرچه سریع‌تر وضعیت معابر و کوچه‌ها مناطق مختلف شهر مشهد تعیین تکلیف شود.

حجت‌الاسلام نصرالله پژمانفر در گفتگو با شهرآرانیوز، با اشاره به بازدید خود از محله شهید چراغچی واقع در منطقه ۲ شهرداری مشهد اظهار کرد: این منطقه حدود ۷۰۰۰ نفر جمعیت دارد که شهروندان آن دچار برخی مسائل و مشکلات هستند. برخی از این مشکلات به جمع‌آوری فاضلاب و عدم اتصال انشعابات بعضی شهروندان به فاضلاب شهری، بهبود روشنایی محله، پلاک‌گذاری منازل و بهسازی مدرسه منطقه مربوط می‌شود.  
  
وی ادامه داد: همچنین یکی از درخواست‌های شهروندان این منطقه راه‌اندزای یک سالن ورزشی بود که برای این منظور زمینی که در اختیار شهرداری مشهد قرار دارد، در نظر گرفته شده و برآورد می‌شود ساخت این سالن حدود ۱۵ میلیارد تومان هزینه در بر داشته باشد. برای احداث این سالن قرار شد مذاکراتی با شهرداری مرکز صورت گیرد تا اعتبارات مناسب این پروژه نیز تخصیص یابد.  

نماینده مردم مشهد و کلات در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه برخی دیگر از مسائل طرح شده در این جلسه در حیطه مشکلات شخصی اهالی بود، گفت: همه این‌ها جمع‌بندی و صورت‌جلسه شده و نتیجه پیگیری حل آن در یک بازه زمانی به مردم محل گزارش خواهد شد. البته حل بخشی از مسائل نیازمند رسیدگی در مدت‌زمان طولانی‌تری است. به عنوان نمونه زمینی در این منطقه مانند یک زخم کهنه رها شده که مالکان و آستان قدس باید آن را تعیین تکلیف کنند.

وی اضافه کرد: همه این موارد در قالب یک گزارش به این مراجع نیز منتقل خواهد شد، ولی باید توجه داشت این‌ها مسائلی نیست که در این جلسات بتوان برای آن تصمیمی اتخاذ کرد. لازم است برای این دست مسائل مدیریت شهری با همراهی آستان قدس به حل مساله بپردازند.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->