فروش لباس تاناکورا ۲ واحد صنفی را در مشهد به پلمب کشاند ورود ۱۴ هواپیمای اورهال‌شده به ناوگان حمل‌ونقل هوایی کشور قیمت طلا، دلار، سکه و ارز دیجیتال در بازار امروز (پنجشنبه، ۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۳) نات‌کوین به‌زودی لیست خواهد شد + جزئیات حافظه سازمانی؛ ثبت دانش پنهان جزئیات تازه درباره رقم و زمان واریز مرحله سوم سود سهام عدالت (۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۳) با کمتر از ۲۰ میلیون تومان چه مدل موبایلی می‌توان خرید؟ (۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۳) ساندویچ پانل پشم سنگ چیست و چه کاربردی دارد؟ مبالغ ۴۰ تا ۳۰۰ میلیون‌تومان برای رهن آپارتمان‌های منطقه سیدی مشهد (۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۳) قیمت محصولات سایپا و ایران‌خودرو در بازار امروز (۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۳) محمود سیادت: بهار سرمایه‌گذاری در افغانستان از راه رسیده است آیا بازار خودرو به آرامش رسیده است؟ (۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۳) اولین عرضه اولیه سال ۱۴۰۳ در راه بورس ویدئو | چک صیادی را آنلاین نقد کنید تجارت آمریکا و ایران ۲ برابر شد (اردیبهشت ۱۴۰۳) مصوبه مداخله بانک مرکزی برای کنترل نوسانات ارز تمدید شد تخلف خروج بیش از ۲ هزار کیسه آرد از شبکه پخت نان در مشهد سخنگوی صنعت آب کشور: ۵۶۵ میلیارد تومان به تنش آبی مشهد اختصاص داده شده است بورس در سرازیری | گزارش وضعیت بازار سهام (۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۳) خرید و فروش دلاری مسکن یعنی خروج ارز از کشور اجاره آپارتمان در آزادشهر مشهد چقدر نقدینگی لازم دارد؟ (۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۳) آیا خرید و فروش طلا مشمول مالیات می‌شود؟ توقف شماره‌گذاری خودروی ایکس ۵۵ پرو تا اطلاع ثانوی به دلیل نقص فنی مگر حقوق نیروی انسانی را با دلار ۶۰ هزار تومانی می‌دهند که می‌خواهند ارز صادراتی خود را بالا بفروشند؟ ربع سکه ۶.۶ میلیون تومان گرانتر است (۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۳) لزوم ایجاد ارزش‌افزوده و جلوگیری از خام‌فروشی در حوزه آجیل و خشکبار استفاده از کارت سوخت شخصی در پمپ‌های بنزین ۴۶ درصد افزایش داشته است
سرخط خبرها

۱۳ هزار نفر از مقرری بگیران بیمه بیکاری در خراسان رضوی شاغل هستند

  • کد خبر: ۱۵۱۵۸۱
  • ۰۳ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۴:۰۴
۱۳ هزار نفر از مقرری بگیران بیمه بیکاری در خراسان رضوی شاغل هستند
مدیرکل تعاون کار و رفاه اجتماعی خراسان رضوی گفت: در استان چیزی حدود ۱۳ هزار نفر مقرری بیکاری می‌گیرند که بخشی از آن‌ها شاغل هستند، بنابراین باید از سیستم‌های هوشمند برای شناسایی اشتغال پنهان استفاده شود. امروز عصر فناوری است و باید از زیرساخت‌های فناوری به خوبی بهره برداری کنیم.

به گزارش شهرآرانیوز، محمدامین بابایی امروز، سوم اسفند ماه، در برنامه همایش و تحکیم وحدت رویه در حوزه روابط کار که در هتل مرآت مشهد برگزار شد، با اشاره به افزایش ۵۷ درصدی حقوق کارگران در سال ۱۴۰۱ و تعیین حقوق کارگران برای سال ۱۴۰۲ اظهار کرد: افزایش حقوق و دستمزد که اکنون بحث آن مطرح است در واحد‌های بزرگ مشکلی به وجود نمی‌آورد بلکه بیشترین مشکل در واحد‌های کوچک و اکثرا در واحد‌های صنفی است.

وی با اشاره به دعاوی کارگری افزود: به جای اینکه در استان سالانه ۱۵ هزار پرونده در مراجع رسیدگی شود باید نوع سیاست‌گذاری به سمت آموزش سوق داده شود تا جلوی شکایت‌ها گرفته شود.

مدیرکل تعاون کار و رفاه اجتماعی خراسان رضوی با اشاره به شکایت‌های مربوط به ماده ۱۴۸ قانون کار اظهار کرد: در این زمینه عناوین شغلی با لیست بیمه مطابقت ندارد و ۱۰ تا ۲۰ درصد شکایت‌ها در این خصوص است.

بابابی با اشاره به پرداخت مقرری بیکاری در خراسان رضوی تصریح کرد: در استان چیزی حدود ۱۳ هزار نفر مقرری بیکاری می‌گیرند که بخشی از آن‌ها شاغل هستند، بنابراین باید از سیستم‌های هوشمند برای شناسایی اشتغال پنهان استفاده شود. امروز عصر فناوری است و باید از زیرساخت‌های فناوری به خوبی بهره برداری کنیم.

وی درباره قردادکار برای مشاغل جدید گفت: مشاعل جدید فرایند‌ها و شرایطی دارند که در قردادکار معمول وجود ندارد. شرکت‌های دانش بنیان در حال طراحی چندین مدل از قردادکار برای کار پاره وقت، حجمی و... هستند که کمک بزرگی به حوزه روابط کار می‌کند.

مدیرکل تعاون کار و رفاه اجتماعی خراسان رضوی با اشاره به بازدید از کارگاه‌ها بیان کرد: برای کارکاه‌های بالای ۲۵ نفر باید بازرسی صورت گیرد، اما به تعداد کافی بازرس کار در استان نداریم. با توجه به اینکه به ازای هر ۱۰ هزار واحد باید یک بازرس کار وجود داشته باشد، بنابراین باید در استان حداقل ۱۰۰ بازرس کار فعال باشند، اما اکنون تعداد بازرسان کار در خراسان رضوی ۴۲ نفر است. در حال حاضر یک میلیون بیمه شده اصلی در استان داریم.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->