نکونام در پی جذب آقایی‌پور تاریخ دقیق صدور مجوز حرفه‌ای استقلال و پرسپولیس مشخص شد نشست نکونام با مدیران جدید استقلال دیدار ملی‌پوشان فوتسال با مقام معظم رهبری | اهدای انگشتر رهبری به وحید شمسایی پرسپولیس برای وحدت مدارک پزشکی می‌دهد بازگشت دوباره فلیک به مونیخ؟ پیام مهم نکونام به بازیکنان استقلال| ذوب تمام شد! احضار مربی استقلال به کمیته اخلاق پاداش میلیاردی کشتی گیران پرداخت شد جدایی آزمون از جمع رمی‌ها محرومیت کمیته انضباطی در انتظار حامدی‌فر ترکیب احتمالی رئال مادرید و بایرن مونیخ در دور برگشت نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا (۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۳) هادی چوپان در حرم مطهر امام رضا (ع) + عکس تغییر نام استقلال منتفی شد خرید‌های بی‌رویه؛ دلیل قهرمان‌نشدن سپاهان نتیجه و ویدیو خلاصه بازی دورتموند و پاریس سن ژرمن| پایان رویای پاریسی امباپه ورود آقایان به بازی پرسپولیس و سپاهان ممنوع شد| حکم غیر منتظره درباره تخلفات اخیر پخش زنده بازی پاری سن‌ژرمن و دورتموند (۱۸ اردیبهشت) + تماشای آنلاین خداداد عزیزی: هیات فوتبال دکان و دستگاهی است تا عده‌ای در آن نان بخورند + ویدیو
سرخط خبرها

گل‌محمدی گزینه داخلیِ فدراسیون و هیات رئیسه

  • کد خبر: ۱۵۲۷۱۳
  • ۰۹ اسفند ۱۴۰۱ - ۲۲:۴۲
گل‌محمدی گزینه داخلیِ فدراسیون و هیات رئیسه
دو مربی داخلی در لیست نهایی فدراسیون و هیات رئیسه قرار گرفتند.

به گزارش شهرآرانیوز، هیات رئیسه فدراسیون فوتبال امروز تشکیل جلسه داد و در این نشست پیرامون انتخاب سرمربی تیم ملی تصمیمات مهمی گرفته شد.

همان طور که انتظار می رفت  در این جلسه مشخص شد که مهدی تاج به دنبال مذاکره با چند مربی خارجی است تا یکی از آنها را به عنوان گزینه نهایی تیم ملی معرفی کند. اما در کنار این قضیه تاج و هیات رئیسه روی دو گزینه داخلی نظر مساعد دارند که اگر سرمربی خارجی نشد یکی از آنها به عنوان سرمربی تیم ملی در جام ملت ها انتخاب شود.
یحیی گل محمدی و امیر قلعه نویی دو گزینه داخلی هستند که تاج اگر مجبور شود به یکی از آنها اعتماد خواهد کرد. در این میان شانس یحیی بیشتر است اما مشکل اینجاست که تیم او در کورس قهرمانی قرار دارد. یک گزینه سوم هم در این میان است که اگر به هر دلیل دو مربی داخلی نامبرده حضورشان در تیم ملی منتفی شود جای آنها را بگیرد و او هم جواد نکونام است. با همه این تفاسیر سرمربی جدید تیم ملی را باید یک مربی خارجی بدانیم و درصد بسیار کمی احتمال حضور مربی ایرانی را روی نیمکت تیم ملی می دهد.

 

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->