سرخط خبرها

پیش‌بینی اسکان ۴۱ هزار و ۵۰۰ زائر در بقاع و اماکن تحت نظارت سازمان اوقاف

  • کد خبر: ۱۵۵۰۹۹
  • ۲۴ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۲:۳۸
پیش‌بینی اسکان ۴۱ هزار و ۵۰۰ زائر در بقاع و اماکن تحت نظارت سازمان اوقاف
مدیرکل اوقاف و امور خیریه خراسان رضوی از پیش‌بینی اسکان زائران رضوی به تعداد ۴۱ هزار و ۵۰۰ نفر در اماکن تحت نظارت این اداره در نوروز ۱۴۰۲ خبر داد.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین محمد احمدزاده در نشست خبری «طرح آرامش بهاری و ضیافت الهی» با اشاره به برنامه‌های این اداره برای نوروز و ماه رمضان به خبرنگار شهرآرانیوز گفت: خوشبختانه شرایط اسکان زائران در بیش از ۴۰۰ حسینیه و زائرسرای تحت نظارت اداره کل اوقاف و امور خیریه فراهم شده است و پیش‌بینی می‌کنیم ۴۱ هزار و ۵۰۰ زائر در این اماکن اسکان پیدا کنند.

وی ادامه داد: طرح آرامش بهاری از ۲۴ اسفند سال جاری تا ۱۵ فروردین ۱۴۰۲ در ۱۲۳ بقعه متبرکه و با حضور بیش از ۴ هزار نفر پرسنل رسمی و افتخاری اوقاف برپا خواهد شد و در همین ایام که از سوم فروردین، ماه مبارک رمضان را نیز آغاز خواهیم کرد، طرح ضیافت الهی را در همین اماکن اجرا خواهیم کرد که برنامه‌های مناجات، محافل انس با قرآن کریم، آموزش‌های دینی تخصصی به بانوان و کودکان و نوجوانان و... از برنامه‌های ما در ماه مهمانی خداست.

احمدزاده بیان کرد: سفره‌های افطاری ساده با حمایت خیران و نیکوکاران در بقاع متبرکه برپا خواهد شد و محدودیتی برای اطعام زائران و مجاوران روزه‌دار نخواهیم داشت.

او خاطرنشان کرد: در محور‌های داورزن، سبزوار و نیشابور به مشهد ۷ ایستگاه و مسجد بین‌راهی پیش‌بینی کرده‌ایم تا زائران گرامی بتوانند استراحت کنند و از محصولات فرهنگی ما بهره‌مند شوند.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه خراسان رضوی متذکر شد: در ماه مبارک رمضان و در همه بقاع متبرکه، طرح ملی حافظان قرآن کریم را برگزار خواهیم کرد. همچنین در روز ۱۳ فروردین ماه برنامه‌ای برای حضرت خدیجه(س) و در نیمه ماه مبارک رمضان نیز جشن میلاد با سعادت امام حسن مجتبی(ع) را برگزار خواهیم کرد.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->