ویدیو گل دوم رئال مادرید به بایرن توسط خوسلو (۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۳) ویدیو گل اول رئال مادرید به بایرن توسط خوسلو (۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۳) ویدیو گل اول بایرن مونیخ به رئال توسط دیویس (۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۳) برگزاری یک مجمع تک کاندیدای دیگر در هیات‌های ورزشی خراسان رضوی | رئیس هیات شمشیربازی استان انتخاب شد پخش زنده بازی رئال مادرید و بایرن مونیخ در لیگ قهرمانان اروپا (۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین افتخار آفرینی کاراته کاران خراسانی در آسیای مرکزی بازگشت پورعلی گنجی به تمرینات پرسپولیس دلسوزی یک شمشیر باز برای جواد نکونام دفاع مدیر ورزشی اینتر از خرید طارمی پژمان جمشیدی در تیم پرسپولیس! نکونام در پی جذب آقایی‌پور تاریخ دقیق صدور مجوز حرفه‌ای استقلال و پرسپولیس مشخص شد نشست نکونام با مدیران جدید استقلال دیدار ملی‌پوشان فوتسال با مقام معظم رهبری | اهدای انگشتر رهبری به وحید شمسایی پرسپولیس برای وحدت مدارک پزشکی می‌دهد بازگشت دوباره فلیک به مونیخ؟ پیام مهم نکونام به بازیکنان استقلال| ذوب تمام شد! احضار مربی استقلال به کمیته اخلاق پاداش میلیاردی کشتی گیران پرداخت شد جدایی آزمون از جمع رمی‌ها
سرخط خبرها

گولسیانی برترین مدافع سال ۱۴۰۱

  • کد خبر: ۱۵۵۳۶۰
  • ۲۵ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۶:۲۲
گولسیانی برترین مدافع سال ۱۴۰۱
گیورگی گولسیانی، مدافع گرجستانی پرسپولیس در سال ۱۴۰۱ برترین بازیکن پست خود بود و حتی بالاتر از دارافئل داسیلوا، مدافع استقلال ایستاد.

گروه ورزش|شهرآرانیوز، فوتبال ایران تا کنون کم مدافع خارجی با کیفیت در خود ندیده است و بازیکنان بسیاری در سال‌های اخیر در فوتبال ایران رویت شده‌اند. موسی کولی بالی یکی از همین دست مدافعان است که حتی سابقه قهرمانی درلیگ برتر را هم دارد. یا رافائل داسیلوا که حقیقتا در ترکیب استقلال خوش درخشیده و نمایش‌هایی اطمینان بخش را دارد.

با این حال عملکرد گیورگی گولسیانی، مدافع گرجستانی تیم پرسپولیس به گونه دیگری بوده و او را می‌توان بالاتر از همه این گزینه قرار دارد. گولسیانی در همین ۱۲ بازی که در فصل جدید با پیراهن پرسپولیس انجام داده ۳ گل به ثبت رسانده که از این منظر وضعت مطلوب‌تری در قیاس با دیگر بازیکنان هم پست خود دارد.

کولسیانی درماه‌های آغازین سال جاری نیز که در ترکیب سپاهان بود، موفقیت‌های چشمگیری را در کارنامه خود حک کرد.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->