ادامه حملات رژیم صهیونیستی در غزه و افزایش تعداد شهدا رئیس‌جمهور آلمان کنفرانسی درباره جنگ غزه را لغو کرد تاکید شی جین‌پینگ و بلینکن بر تثبیت روابط آمریکا و چین با رویکردی مثبت و سازنده ویدئو | شناسایی و دستگیری ۷نفر از اراذل و اوباش در ارومیه امارات نیروگاه هسته‌ای جدید می‌سازد مقامات نظامی ایران و هند بر گسترش همکاری‌های دفاعی و نظامی تاکید کردند فرمانده گروه شهید دکتر حمزه صادقی مشهد: جبهه فرهنگی در خط مقدم قرار دارد رئیسی: ایران تحریم‌ناپذیر است | با اراده پولادین مردم تحریم‌ها به نتیجه نرسیده است وزیر دفاع روسیه: گروه‌های تروریستی مستقر در افغانستان تهدید اصلی آسیای مرکزی هستند علل هم‌پیمانی اردن با رژیم‌صهیونیستی روایت نماینده شهرآرا از دیدار کارگران با رهبر معظم انقلاب | متفاوت‌ترین سفر زندگی‌ام بود نامه رئیس دانشگاه فردوسی مشهد به رؤسای دانشگاه‌های آمریکایی در حمایت از غزه مذاکرات آشتی میان حماس و فتح به میزبانی چین برگزار خواهد شد مقاومت عراق درباره حمله به هدفی حیاتی در حیفا بیانیه صادر کرد یک هفته قبل از انتخابات زمان تبلیغات داوطلبان دور دوم بلایی که با خوردن ۴ استامینوفن سرتان می‌آید | عوارض نسل قدیم دارو‌های سرماخوردگی‌ گفت‌وگوی تلفنی وزیر امور خارجه پرتغال با امیرعبداللهیان درباره کشتی اسرائیلی توقیف‌شده کره‌شمالی: بدترین وضعیت حقوق بشری در جهان را در آمریکا داریم بلینکن برای گفتگو درباره رفح و اسرای صهیونیست به سرزمین‌های اشغالی سفر می‌کند اوکراین از بیم حمله بلاروس ۲ بیمارستان را تخلیه کرد
سرخط خبرها

رعنا رحیم پور، مجری بی بی سی، اخراج شد یا خداحافظی کرد؟

  • کد خبر: ۱۵۷۱۲۸
  • ۱۵ فروردين ۱۴۰۲ - ۱۱:۲۲
  • ۱
رعنا رحیم پور، مجری بی بی سی، اخراج شد یا خداحافظی کرد؟
رعنا رحیم پور که از سال ۱۳۸۸ و به دعوت صادق صبا به شبکه بی بی سی پیوسته بود و در ابتدا برای مدتی به عنوان گزارشگر با این شبکه همکاری کرد و پس از مدتی به عنوان مجری ثابت برنامه‌های بی بی سی فارسی شناخته شد، شب گذشته پس از ۱۵ سال با بغض در برنامه آخر خود از مخاطبان خداحافظی کرد.

به گزارش شهرآرانیوز - رحیم‌پور بعد از ۱۵ سال کار در بی‌بی‌سی فارسی، در آخرین اجرای برنامه ۶۰ دقیقه‌ با مخاطبان این شبکه برای همیشه و با بغض خداحافظی کرد؛ این خداحافظی از نظر برخی رسانه‌ها نمایشی بوده و او به دلیل افشای فعالیت‌های سازمان سیا از این تلویزیون اخراج شده است. 

رعنا رحیم پور کیست؟

رعنا رحیم پور متولد دی ماه ۱۳۶۱ و یک شهروند ایرانی-بریتانیایی است که آبان ماه سال گذشته فایلی از مکالمات تلفنی‌اش افشا و منتشر شد که در آن چنین اظهار می‌کرد که برای برخی رسانه‌های ضدانقلاب خارج‌نشین، ایران «تکّه‌پاره» و «تجزیه‌شده» هدف است، نه دموکراسی!

رعنا رحیم‌پور در آن فایل صوتی به صورت مستقیم به شبکه تروریستی اینترنشنال اشاره کرده و گفته بود که به اینترنشنالی‌ها دستور داده شده که فقط با لیدر‌های احزاب تجزیه‌طلب گفتگو بگیرند و به آن‌ها تریبون بدهند. پس از آن، اینترنشنال چندین گزارش علیه رحیم‌پور کار کرد.

این مجری شبکه انگلیسی مدتی قبل نیز با اشاره به فراری شدن اعضای شبکه اینترنشنال به آمریکا مدعی شد که آفکام به دنبال باطل کردن مجوز این شبکه بوده است و تروریست‌ها با اقدامی پیش‌دستانه لندن را ترک کرده‌اند. البته بعد‌ها مشخص شد که عربستان این شبکه تروریستی را به سازمان سیا واگذار کرده است.

به نظر می‌رسد که رحیم‌پور به دلیل اصرار در افشای ماهیت شبکه‌های تروریستی و ضد ایرانی بعد از چند ماه تعلیق از بی بی سی فارسی با دستور مدیران این شبکه کنار گذاشته شده است.

منبع: مشرق نیوز

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
مریم
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۲۰ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۶
0
0
این خانم با افشای این فایل صوتی خدمت بزرگی به کشورش کرده و حقش هست به آغوش کشور برگرده ، همونطور که در آمریکا میشه یک زن محجبه قاضی بشه و از حق و حقوق اجتماعی برخوردار بشه پس زن بی حجاب هم در کشور اسلامی ما و مدعی انسانیت میتونه مثل همه در آسایش و آرامش زندگی کنه ، با اینکار این قائله حجابو تموم کنید و به اقتصاد کشور برسید
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->