جزئیات جدید از بازداشت متهم پرونده زهره فکور صبور در قهوه‌خانه فرد متهم به قتل «زهره فکور صبور» بازداشت شد وزیر ارشاد: سال گذشته ۱۲۰هزار مجوز کتاب صادر شد ویدئو | فیلمبرداری فصل دوم سریال «Wednesday» آغاز شد + تیزر «ایزابل هوپر» رئیس هیات داوران ونیز شد مدیرمسئول روزنامه شهرآرا: سبک زندگی و اثرات تهاجم فرهنگی، دغدغه مشترک رسانه‌های ایران و عراق است برگزاری مرحله استانی نوزدهمین جشنواره هنر‌های نمایشی کودک‌و‌نوجوان در مشهد + فیلم (۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۳) گام جدی برای تقویت تعاملات رسانه‌ای میان ایران و عراق سخنان جنجالی «کیانوش عیاری» درباره پرداخت دستمزد عواملش واکنش محمدرضا شهبازی، مجری «پاورقی» به ماجرای خبر اخراجش از تلویزیون «گودزیلا منهای یک» هم‌زمان با پخش جهانی در شبکه نمایش خانگی «آبی روشن» با بازی مهران غفوریان و مهران احمدی در راه سینما جایزه نتپک بیست‌وپنجمین جشنواره جئونجو کره جنوبی برای «گیج گاه» شاعر «سمرقند»: نمایشگاه، کتاب را به دست مخاطب خاص می‌رساند «باران کوثری» سه داستان کوتاه را برای نابینایان خواند اولین کتاب بازیگر «عطرآلود» در نمایشگاه کتاب
سرخط خبرها

سریال «هری پاتر» ساخته می شود

  • کد خبر: ۱۵۷۱۳۶
  • ۱۵ فروردين ۱۴۰۲ - ۱۲:۴۳
سریال «هری پاتر» ساخته می شود
سریال «هری پاتر» توسط شبکه اچ‌بی او ساخته خواهد شد.

به گزارش شهرآرانیوز؛ شبکه اچ‌بی او با توافق با وارنر برادرز موفق شد تا تایید ساخت سریال «هری پاتر» را بگیرد.

مذاکرات شبکه اچ‌بی‌وا با کمپانی برادران وارنر به ساخته شدن سریال «هری پاتر» می‌انجامد. این مذاکرات که در مرحله نهایی رسیدن به نتیجه قطعی است منجر به ساخته شدن دوباره داستان‌های جی‌کی‌رولینگ می‌شود.

گفته شده هر فصل سریال بر اساس یکی از کتاب‌های «هری پاتر» ساخته می‌شود. با این حال اچ‌بی‌او هنوز واکنشی به این خبر نشان نداده است.

برمبنای این قرارداد رولینگ نیز با پروژه در ارتباط خواهد بود گرچه خالق اصلی یا سازنده سریال نخواهد بود.

منابع داخلی گفته‌اند مذاکرات بین کمپانی برادران وارنر، دیسکاوری و رولینگ هنوز در مراحل ابتدایی است.

کمپانی برادران وارنر مدت‌هاست قصد ساخت سریال تلویزیونی «هری پاتر» را داشته است و شایعاتی درباره این پروژه در ژانویه ۲۰۲۱ منتشر شد.

همین کمپانی بود که هر کتاب از مجموعه «هری پاتر» را در قالب یک فیلم سینمایی پرفروش روانه سینما‌ها کرد. ساخت این فیلم‌ها با «هری پاتر و سنگ جادو» سال ۲۰۰۱ شروع شد و با «هری و یادگاران مرگ-قسمت دوم» در سال ۲۰۱۱ به پایان رسید. این فیلم‌ها در مجموع بیش از ۷.۷ میلیارد دلار در باکس آفیس جهانی فروش کردند.

پس از آن مجموعه مدتی است اسپین آف‌های متفاوتی از «هری پاتر» با عنوان «جانوران شگفت‌انگیز» ساخته شده است.

منبع: انتخاب

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->