نتیجه بازی استقلال و ذوب‌آهن+ ویدیو گل‌ها(۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳)| واویلا از بلانکو ویدیو خلاصه بازی استقلال و ذوب‌آهن(۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳) سرآسیایی از هدایت سایپا کنار گذاشته شد محمد حسینی از خوشه طلایی کنار رفت | رضا ناصحی سرمربی شد ویدیو خلاصه بازی پرسپولیس و نساجی(۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳) نتیجه بازی پرسپولیس و نساجی(۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳)+ ویدیو گل‌ها| صدرنشینی ۳ ساعته؟ پخش زنده بازی فولاد و تراکتور در لیگ برتر (۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین ترکیب پرسپولیس برای دیدار مقابل نساجی اعلام شد پخش زنده بازی نساجی و پرسپولیس در لیگ برتر (۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین پخش زنده بازی سپاهان و استقلال خوزستان در لیگ برتر (۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین پرداخت پول به بازیکنی که با فوتبال خداحافظی کرده است! کمپ حجازی تجهیز می‌شود کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال طی ۱۷ روز ۴.۵ میلیارد تومان به جیب زد پخش زنده بازی استقلال و ذوب آهن در لیگ برتر (۱۷ اردیبهشت) + تماشای آنلاین الاهلی در صدد تمدید قرارداد قائدی ۲ پهلوان ایرانی دوپینگی از آب در آمدند! نکونام در استقلال ماندنی شد؟ صادقی: برای وضعیت بسکتبال مشهد ناراحتم | در مشهد برای ورزش هزینه نمی‌کنند! نوشاد عالمیان، نفر ۴ رنکینگ جهانی تنیس روی میز را شکست داد
سرخط خبرها

پایان زودهنگام ماه‌عسل توخل

  • کد خبر: ۱۵۷۵۳۲
  • ۱۷ فروردين ۱۴۰۲ - ۱۳:۰۲
پایان زودهنگام ماه‌عسل توخل
رؤیای سه‌گانه بایرن با سرمربی جدید ناکام ماند

به گزارش شهرآرانیوز؛ بایرن‌مونیخ پس از رونمایی از توماس توخل و درهم‌کوبیدن دورتموند که با پس‌گرفتن صدر جدول بوندس‌لیگا همراه بود، در دومین تجربه سرمربی جدیدش در این تیم و در چارچوب مرحله یک‌چهارم نهایی جام‌حذفی فوتبال آلمان مقابل فرایبورگ به میدان رفت که درنهایت با دریافت گل دیرهنگام، از صعود به نیمه‌نهایی جام‌حذفی برای سومین دوره پیاپی بازماند. این درحالی است که در دو دوره گذشته، این تیم حتی از قرارگرفتن در جمع شانزده تیم پایانی نیز عاجز مانده بود.

پرافتخارترین تیم فوتبال آلمان که با ۲۴ مرتبه حضور در فینال و ۲۰ قهرمانی رکورددار است، درحالی در آلیانزآرنا به‌مصاف فرایبورگ رفت که دومین تجربه توخل روی نیمکت بایرن، نخستین باختنش را رقم زد و رؤیای کسب سه جام در این فصل برای باواریایی‌ها بر باد رفت. فرایبورگ که فقط یک مرتبه به فینال رسیده است و فصل گذشته با قبول شکست در ضربات پنالتی مقابل لایپزیش در یک‌قدمی عنوان قهرمانی از کسب آن عاجز ماند، برای نخستین‌بار باواریایی‌ها را در خانه خودشان مغلوب کرد تا حالا با صعود به نیمه‌نهایی، شانس رسیدن دوباره به فینال جام‌حذفی را داشته باشد.

مسئولیت شکست با سرمربی آلمانی

توماس توخل، سرمربی آلمانی بایرن‌مونیخ، مدعی شد تیمش چند فرصت خوب گل‌زنی در طول این مسابقه را از دست داده و این نتیجه برای آن‌ها ناامیدکننده است. توخل در پایان این بازی گفت: ما در نیمه اول از حریفمان با یک گل پیش افتادیم و سپس دوسه موقعیت گل‌زنی بسیار خوب نیز برای افزایش اختلاف داشتیم، به‌ویژه فرصتی که نصیب توماس مولر شد. اما نتوانستیم گل دوم را به‌ثمر برسانیم.

درنهایت فقط خودمان بابت این شکست مقصریم. توخل درباره اینکه آیا مسئولیت این شکست را برعهده می‌گیرد یا خیر، گفت: ما با هم می‌بریم و با هم می‌بازیم. درست است ما کادر مربیگری جدید بایرن‌مونیخ زمان زیادی نداشتیم، اما من مسئولیت این باخت را قبول می‌کنم. حالا باید آنالیز کنیم که چه اشتباهی رخ داده است. باید برای دیدار شنبه آماده شویم و همه‌چیز برای بایرن‌مونیخ ادامه دارد.

اولین پیروزی در ۲۴ دیدار

فرایبورگ بیش از این ۲۳ مرتبه از چارچوب همه رقابت‌ها در ورزشگاه خانگی بایرن‌مونیخ به میدان رفته بود و بیست شکست، فقط سه تساوی به‌دست آورده بود. در دیدار بیست‌وچهارم که ابتدا میزبان با گل‌زنی دایو اوپامکانو پیش افتاد، فرایبورگ خیلی زود به بازی برگشت و در دقایق پایانی دیدار، درحالی‌که فشار بی‌امان روی دروازه میزبان، چهار کارت زرد دیرهنگام برای بازیکنان بایرن‌مونیخ به‌همراه داشت، خطای موسیالا یک ضربه پنالتی به فرایبورگ هدیه کرد و میهمان با به‌تورچسباندن توپ برای دومین مرتبه، به‌جای بایرن‌مونیخ راهی نیمه‌نهایی جام‌حذفی شد.

حمایت مدیران مونیخی از توخل

به‌نظر می‌رسد مدیران بایرن به‌هیچ‌وجه به‌دلیل این شکست از این مربی آلمانی ناراحت نیستند و صالح حمیدزیچ تأکید کرد که آن‌ها او را برای حذف از این رقابت‌ها مقصر نمی‌دانند. مدیر ورزشی باشگاه بایرن‌مونیخ پس از پایان این بازی در گفتگو با کیکر اظهار کرد: بازی مطابق خواسته ما پیش نرفت و ما از سبک بازی اصلا راضی نبودیم. بازی باید کاملا متفاوت انجام می‌شد. این حذف ناراحت‌کننده بود، اما باید بدانیم که این باخت هیچ ربطی به سرمربی تیم ندارد.
او در پاسخ به اینکه آیا بایرن قرار است در تابستان پیش‌رو مهاجمی را به خدمت بگیرد، گفت: البته که ما جلساتی را برگزار خواهیم کرد تا ببینیم که باید در پنجره نقل‌وانتقالات چه اقداماتی را انجام دهیم.

طلسم جام‌حذفی پس از فلیک

آخرین حضور بایرن‌مونیخ در فینال این مسابقات به فصل ۲۰-۲۰۱۹ بازمی‌گردد؛ جایی که شاگردان هانسی فلیک با غلبه بر بایرلورکوزن عنوان قهرمانی را به‌نام خودشان زدند و دومین جام از سه‌گانه را به ویترین افتخاراتشان افزودند، پیش از آنکه قهرمان لیگ قهرمانان اروپا لقب بگیرند. اما طلسم قهرمانی در جام‌حذفی از آن سال برای بایرنی‌ها همچنان پابرجاست و امسال هم این فرایبورگ بود که آن‌ها را در این تورنمنت ناکام گذاشت.

در دیگر دیدار این مرحله، اینتراخت‌فرانکفورت با غلبه بر یونیون‌برلین به‌عنوان نخستین تیم راهی نیمه‌نهایی شده بود. ستاره آینتراختی‌ها در این دیدار، رندال کولو موآنی، مهاجم فرانسوی، بود که در دقایق ۱۱ و ۱۳ توانست دروازه حریف را باز کند و تیمش را به نیمه‌نهایی این تورنمنت برساند.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->