پخش زنده بازی النصر و الاخدود در لیگ عربستان (۲۰ اردیبهشت) + تماشای آنلاین پدیده، تا ۲۰۲۷ در بارسلون ماندنی شد جوکر باارزش‌ترین بازیکن NBA شد کاپیتان دورتموند در راه لیگ فوتبال آمریکا کاپیتان سابق ایران در کینگزلیگ نحوه خرید بلیت بازی تراکتور و گل گهر+ قیمت و لینک خرید پیشنهاد تمدید برای ۴ پرسپولیسی شکایت باشگاه سپاهان از مدیران پرسپولیس زمان بازی رئال مادرید و دورتموند در فینال لیگ قهرمانان اروپا - فصل ۲۰۲۴ نتیجه بازی برگشت بایرن و رئال مادرید در لیگ قهرمانان+ ویدیو گل‌ها| صعود آقای آنچلوتی به فینال ویدیو خلاصه بازی برگشت بایرن مونیخ و رئال مادرید در‌ لیگ قهرمانان ویدیو گل دوم رئال مادرید به بایرن توسط خوسلو (۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۳) ویدیو گل اول رئال مادرید به بایرن توسط خوسلو (۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۳) ویدیو گل اول بایرن مونیخ به رئال توسط دیویس (۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۳) برگزاری یک مجمع تک کاندیدای دیگر در هیات‌های ورزشی خراسان رضوی | رئیس هیات شمشیربازی استان انتخاب شد پخش زنده بازی رئال مادرید و بایرن مونیخ در لیگ قهرمانان اروپا (۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین افتخار آفرینی کاراته کاران خراسانی در آسیای مرکزی بازگشت پورعلی گنجی به تمرینات پرسپولیس دلسوزی یک شمشیر باز برای جواد نکونام
سرخط خبرها

والیبالی‌ها سوار بر پیکان در راه ویتنام

  • کد خبر: ۱۵۷۷۵۲
  • ۱۹ فروردين ۱۴۰۲ - ۱۹:۰۷
والیبالی‌ها سوار بر پیکان در راه ویتنام
از ۱۵ روز دیگر رقابت‌های والیبال زنان باشگاه‌های آسیا با یک نماینده از ایران آغاز می‌شود

مژده رنگیان | شهرآرانیوز؛ پیکان نماینده ایران در دور جدید والیبال زنان باشگاه‌های آسیاست و حدود پانزده روز دیگر دختران والیبالیست و ملی‌پوش ایران این‌بار با پیراهن پیکان راهی این میدان سخت می‌شوند.
ویتنام از پنجم اردیبهشت به‌مدت یک‌هفته میزبان ۹تیم آسیایی در مسابقات والیبال زنان باشگاه‌های آسیاست و پیکان نماینده ایران خواهد بود. پس از قهرمانی در لیگ‌برتر ۱۴۰۱، پیکان بار دیگر این فرصت را به‌دست آورده است، اما به‌نظر می‌رسد این تیم‌ملی ایران است که با نام پیکان در صحنه آسیایی حاضر می‌شود.

در فینال مهیج لیگ‌برتر والیبال، سریک گنبد خودش را مدعی اول قهرمانی می‌دانست و سردار آزمون، مالک تیم، نیز حسابی ویژه برای صعود به قهرمانی باشگاه‌های آسیا باز کرده بود، اما این فاطمه رشیدی و شاگردانش در پیکان بودند که این حریف قدر را شکست دادند و قهرمان شدند. بعد از این اتفاق، سریک کلا از لیگ‌برتر خداحافظی کرد و در سوی دیگر، با بازگشت کمپدلی سرمربی ایتالیایی تیم‌ملی به کشورش، فاطمه رشیدی به‌عنوان سرمربی تیم‌ملی معرفی شد. رشیدی در این مدت اردوی ملی را طوری برگزار کرد که تمرینات پیکان و تیم‌ملی ادغام شده بود. به همین دلیل، پیکان و تیم‌ملی شباهت بسیار زیادی به‌هم دارند.

بعد از قرعه‌کشی کنفدراسیون آسیا، پیکان در گروه‌یک با دای‌نام یونیورسیتی (ویتنام)، کینگ‌وال (چین‌تایپه) و هیسامیتسو اسپرینگز (ژاپن) هم‌گروه شد که هیسامیتسو حریفی آشنا برای تیم ایرانی است. این تیم ژاپنی دومین تیم پرافتخار آسیاست. آن‌ها دوبار قهرمان شده‌اند و سه‌بار نایب‌قهرمانی و دوبار نیز سومی آسیا را کسب کرده‌اند. روز نخست بازی‌ها پیکان با نماینده ویتنام بازی دارد، هشتم اردیبهشت به‌مصاف تیم کینگ‌وال می‌رود و نهم نیز حریف ژاپنی‌ها خواهند بود.

قدمت ۲۴ساله آسیایی‌ها

مسابقات والیبال زنان باشگاه‌های آسیا قدمتی ۲۴ساله دارد. در سال۱۹۹۹ برای نخستین‌بار شش تیم باشگاهی آسیا در تایلند گردهم آمدند و از آن سال تاکنون به‌استثنای دو سال، این مسابقات همیشه برگزار شده است. این رقابت‌ها یک‌بار در سال۲۰۰۳ به‌دلیل شیوع ویروس سارس و بار دوم در سال۲۰۲۰ و به‌دلیل همه‌گیری ویروس کرونا لغو شد.

تیم‌های ایرانی در آسیا

ذوب‌آهن اصفهان اولین نماینده ایران در ادوار این مسابقات است. ایران در دوازده دوره از ۲۲دوره این رقابت‌ها حضور داشته است. سایپا، پیکان، بانک سرمایه، پرسپولیس، دانشگاه آزاد، ذوب‌آهن، گیتی‌پسند و باریج‌اسانس همه نمایندگان ایران در والیبال بانوان باشگاه‌های آسیا هستند. بهترین رتبه برای تیم‌های ایرانی در سال‌های ۲۰۲۲ و ۲۰۲۳ به‌دست آمده است، به‌طوری‌که به‌ترتیب سایپا و باریج‌اسانس در این مسابقات چهارم شده‌اند.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->