سرخط خبرها

همه در انتظار پایانی هیجان‌انگیز برای «پوست شیر»+ زمان پخش قسمت پایانی

  • کد خبر: ۱۵۸۵۱۰
  • ۲۳ فروردين ۱۴۰۲ - ۲۲:۱۱
  • ۱
همه در انتظار پایانی هیجان‌انگیز برای «پوست شیر»+ زمان پخش قسمت پایانی
با انتشار قسمت هفتم از فصل سوم سریال «پوست شیر» حالا دیگر فقط یک قسمت تا به سرانجام رسیدن این معمای پیچیده زمان باقی است. در این مدت کوتاه باقی‌مانده، اظهارنظر‌ها درباره پایان سریال به اوج خود رسیده است.

به گزارش شهرآرانیوز، «پوست شیر» از جمله سریال‌هایی است که به خاطر معمایی بودن و پیچیدگی ساختار، مدت‌هاست ذهن مخاطبانش را درگیر کرده و از همان اواسط فصل اول بازار گمانه‌زنی‌ها درباره آن داغ شده.

پس از شک و شبهه‌های زیاد درباره عدم صداقت شخصیت‌های رضا پروانه و صدرا و لیلا و … در پایان قسمت پنجم فصل سه با رونمایی از شخصیت منصور، داستان سریال به سمت‌وسوی دیگری رفت و از میزان شک و شبهه‌ها تا حدی کاسته شد. در قسمت ششم مرموز بودن شخصیت منصور ابهامات بیشتری در ذهن‌ها به وجود آورد و حالا بعد از انتشار قسمت هفتم فقط یک قسمت باقی مانده تا تکلیف تمام این معما‌ها روشن شود.

قسمت هفتم سریال، امروز چهارشنبه ۲۳ فروردین منتشر شده و از همان ساعات ابتدایی، واکنش‌های مختلفی به همراه داشته. بعضی‌ها نوشته‌اند کارگردان در این قسمت بیش از حد ماجرا را کش داده و بعضی دیگر در رد نقطه‌نظر گروه قبل معتقدند سکانس‌های بازجویی، یکی از بهترین سکانس‌هاست و دیالوگ‌های ردوبدل شده را جزو نکات بسیار مثبت اثر معرفی کرده‌اند. بعضی کماکان مشغول گمانه‌زنی هستند و به نظرشان اصل ماجرا به اینجا ختم نمی‌شود و حتما در قسمت پایانی، از چهره جدیدی رونمایی خواهد شد.

در این بین نگرانی‌هایی هم درباره چگونگی پایان‌بندی سریال وجود دارد و خیلی‌ها ابراز امیدواری کرده‌اند که هفته آینده در پایان آخرین قسمت، شگفت‌زده شوند و کارگردان بعد از این همه انتظار، نا امیدشان نکند.

قسمت پایانی سریال «پوست شیر» به کارگردانی جمشید محمودی، چهارشنبه ۳۰ فروردین از پلتفرم فیلم‌نت منتشر می‌شود.

منبع: فیلم نیوز

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ایوب فعله گری
Iran (Islamic Republic of)
۱۷:۵۹ - ۱۴۰۲/۰۱/۲۶
0
0
قانل منصورنیست
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->