کشمکش الاهلی و الاتحاد بخاطر قایدی ساعت و تاریخ بازی ایران و هنگ کنگ در مقدماتی جام جهانی ۲۰۲۶ حفظ سه بازیکن در اولویت پرسپولیس خواسته جدید اوسمار از درویش دو بازیکن اضافه برای پرسپولیس و استقلال درویش مخالف ماندن گولسیانی! ۵ بازیکن پرسپولیس در لیست مازاد اوسمار زمزمه محرومیت سنگین برای مهرداد محمدی نتیجه و ویدیو خلاصه بازی ایران و ژاپن در لیگ ملت‌ها(۱۵ خرداد ۱۴۰۳)| باخت پشت باخت صیادمنش و قایدی در لیست نکونام برنامه بازی‌های ایران در هفته دوم لیگ ملت‌های والیبال | بلندقامتان به دنبال جبران مافات پخش زنده بازی ایران و ژاپن در لیگ ملت‌های والیبال (۱۵ خرداد ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین سوتی عجیب سمیعی در برنامه شبکه سه+ ویدیو| استناد به توییت‌های جعلی نتیجه و ویدیو خلاصه بازی انگلیس و بوسنی| خط و نشان برای یورو جرایم مالی برای باشگاه پرسپولیس، نکونام، چشمی و حسینی آبشک: فولاد مدیری نمی‌خواهد که به فکر جیب خودش باشد اولین خرید پرسپولیس از انزلی آمد + عکس واکنش محمود احمدی نژاد به قهرمانی پرسپولیس + ویدیو
سرخط خبرها

خانم‌ها پشت گیت دربی ۱۰۰

  • کد خبر: ۱۵۹۵۲۱
  • ۲۹ فروردين ۱۴۰۲ - ۱۳:۳۷
خانم‌ها پشت گیت دربی ۱۰۰
در دربی ۱۰۰ تماشاگران خانم اجازه حضور در ورزشگاه آزادی را ندارند.

گروه ورزش|شهرآرانیوز، مسئولان فدراسیون فوتبال در دو بازی تدارکاتی تیم ملی مقابل روسیه و کنیا اجازه دادند تماشاگران خانم هم به ورزشگاه بروند. این فتح بابی بود برای بازگشت دوباره خانم‌ها به ورزشگاه آزادی، اما گفته می‌شود فدراسیون فوتبال در دربی ۱۰۰ اجازه حضور تماشاگران خانم را به ورزشگاه نخواهد داد.

علت این تصمیم از سوی مسئولان برگزاری این بازی هنوز اعلام نشده، اما تا کنون خبری از اجازه حضور بانوان در بازی صدم استقلال و پرسپولیس نیست.

ظاهرا آماده نبودن تمام سکوهای‌های ورزشگاه آزادی یکی از مهم‌ترین دلایل برگزار کنندگان این بازی برای ممانعت از حضور تماشاگران خانم به این بازی است.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->