اوضاع جسمی «حامیم» بعد از ۳ عمل جراحی + جزئیات زمان پخش زنده مراسم یادبود «شهدای خدمت» از شبکه دو مصطفی زمانی با «عطرآلود» به سینما‌ها می‌آید + زمان اکران بازگشت «منوچهر والی زاده» دوبلور باسابقه به تلویزیون شوک بزرگ برای علاقمندان به سریال «پایتخت ۷» | بهرام افشاری حذف شد؟ درباره محمدهاشم ظریف تبریزیان، نگارگر مدفون در حرم مطهر رضوی فراخوان چهل و سومین جشنواره فیلم هفته آینده منتشر می‌شود (۱۰ خرداد ۱۴۰۳) قهرمانی از جنس اجتماع | نگاهی به فیلم سینمایی «آبی روشن» به کارگردانی بابک خواجه پاشا هنری سنتی، نیازمند نگاه امروزی است قرارگذاشتن با قافیه‌ها | چند سطر درباره مجموعه‌شعر «سمرقند» موسی عصمتی صفحه نخست روزنامه‌های کشور - پنجشنبه ۱۰ خرداد ۱۴۰۳ فیلم‌های آخر هفته تلویزیون (۱۰ و ۱۱ خرداد ماه ۱۴۰۳) + زمان پخش ماجرای حذف مازیار لرستانی از سریال منوچهر هادی واکنش بهاره افشاری برای ۲ جوان درگذشته سریال «رویای نیمه شب» + عکس توضیحات علیرضا عصار درباره برنامه «کنسرتینو» همه‌چیز درباره فیلم «تگزاس ۳» | بازیگران، خلاصه داستان و تیزر رسمی من با «یک شیشه مربا» زندگی کردم و به پایش اشک ریختم آپاراتچی در اکران‌های سیار نیم‌میلیاردی شد
سرخط خبرها

واکنش‌ کاربران فضای مجازی به حاشیه‌ برنامه مهران رجبی و بی احترامی به موسیقی کرمانج و سهراب بخشی

  • کد خبر: ۱۵۹۹۲۷
  • ۳۱ فروردين ۱۴۰۲ - ۱۱:۵۱
واکنش‌ کاربران فضای مجازی به حاشیه‌ برنامه مهران رجبی و بی احترامی به موسیقی کرمانج و سهراب بخشی
یکی از کاربران فضای مجاری نوشته است: چقدر عجیب که یک بازیگر می‌تواند استاد سهراب بخشی خواننده و آهنگساز و دوتارنواز کرمانج را مسخره کند.

شهرآرانیوز؛ «من سال‌ها با موسیقی شاری جان زندگی می‌کنم. هفته‌ای نیست که گوش ندم. برای من قصه شاری جان سهراب بخشی، خود زندگی است؛ پر از شادی، پر از شور، پر از غم و رنج که در نغمه‌های این خنیانگر شوریده به جانم رسوخ می‌کند.»

این یکی از واکنش‌های کاربران فضای مجازی درباره برنامه «خودمونی» مهران رجبی و بی احترامی او به موسیقی کرمانج و سهراب بخشی، خواننده کرمانج است. خواننده‌ای که اگرچه در بین عامه مردم نام آشنایی نداشت، امروز برای بسیاری از مردم آشنا شده و قطعه «شاری جان» او هزاران بار شنیده شده است.  

یکی دیگر از کاربران فضای مجازی در اینستاگرام نوشته است: سهراب محمدی، بخشی بزرگ خراسان که مرداد ۹۹ در ۸۰ سالگی درگذشت، پیر شوریده‌ای بود که تا آخرین لحظات عمر هم دوتارش را زمین نگذاشت.

کاربری در توئیتر هم نوشته است: چقدر عجیب که یک بازیگر استاد سهراب بخشی، خواننده و آهنگساز و دوتارنواز کرمانج را مسخره می‌کند.

کاربر دیگری هم با اطلاع رسانی از این موضوع در فضای مجازی عنوان کرده است: در برنامه «خودمونی» با اجرای مهران رجبی، پس از پخش بخشی از ترانه فولوکور  «شاره جان» توسط استاد سهراب بخشی از یک شرکت کننده خواسته می‌شود صدای او را تقلید کند و این بهانه خنده شود این اقدام با واکنش اهالی موسیقی و علاقمندان استاد سهراب بخشی قرار گرفت.  

یکی از کاربران هم با به اشتراک گذاشتن قطعه «شاری جان» در فضای مجازی نوشته است: بعد از بی احترامی نسبت به صدای استاد بی بدیل موسیقی مقامی و محلی ایران، سهراب محمدی، در برنامه خودمونی تلویزیون صورت گرفت. به پاسداشت نام و یاد و احترام به او یک بار باید این قطعه را شنید.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->