خوشحالی دارنده سلاح اتمی از قطعنامه شورای حکام علیه ایران جاسوس اسرائیل در اردبیل دستگیر شد + جزئیات (۱۶ خرداد ۱۴۰۳) اهداف سفر ۵ روزه «بایدن» به فرانسه حادثه دریایی در جنوب غرب عربستان (۱۶ خرداد ۱۴۰۳) حمله پهپادی حزب الله به شهرک «حرفیش» | هلاکت ۲ نظامی صهیونیست + فیلم (۱۶ خرداد ۱۴۰۳) بیانیه مشترک ۸ کشور در حمایت از ایران در نشست شورای حکام آمریکا: ارتش چین خلبان‌های نظامی ناتو را شکار می‌کند سه شرط هنیه برای بررسی جدی پیشنهادات آتش‌بس سید حسن خمینی در دفتر سرپرست ریاست جمهوری حضور یافت آژانس اتمی قطعنامه ضد ایرانی را به تصویب رساند وزیر جنگ اسرائیل: برای مذاکره با حماس، حمله به غزه را متوقف نخواهیم کرد سردار رادان: خدمت در مأموریت اربعین قیمت ندارد مخبر: باز شدن پای رژیم صهیونیستی در منطقه باعث ایجاد ناامنی می‌شود تعرض صهیونیست‌ها به خبرنگاران و اموال فلسطینیان در راهپیمایی پرچم + فیلم و عکس «راهپیمایی پرچم» شهرک‌نشینان صهیونیست در قدس اشغالی شهادت ۴۰۰ نفر در لبنان از آغاز حملات رژیم صهیونیستی تاکنون (۱۶ خرداد ۱۴۰۳) نتانیاهو: حماس، حزب‌الله و ایران می‌خواهند ما را از روی نقشه محو کنند چه زمانی تبلیغات نامزد‌های ریاست‌جمهوری ۱۴۰۳ آغاز می‌شود؟ ده‌ها شهید و زخمی در حمله جدید ارتش رژیم صهیونیستی به غزه (۱۶ خرداد ۱۴۰۳) حزب‌الله لبنان سکوی «گنبد آهنین» را منهدم کرد
سرخط خبرها

دیپلمات‌های آلمانی از روسیه اخراج شدند

  • کد خبر: ۱۶۱۶۵۹
  • ۱۱ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۱۹:۵۱
دیپلمات‌های آلمانی از روسیه اخراج شدند
وزارت خارجه آلمان از خروج شماری از دیپلمات‎‌های این کشور از مسکو خبر داد.

به گزارش شهرآرانیوز، وزارت خارجه آلمان امروز دوشنبه اعلام کرد که بخشی از کارمندان نمایندگی‌های دیپلماتیک آلمان روز دوشنبه روسیه را ترک کردند. در بیانیه وزارت خارجه آلمان اشاره‌ای به تعداد دقیق کارکنان نمایندگی‌های دیپلماتیک آلمان که روسیه را ترک کردند، نشده است.

وزارت خارجه آلمان در بیانیه خود یادآور شد که تعدادی از کارمندان نمایندگی‌های دیپلماتیک روسیه در اواسط ماه مارس آلمان را ترک کردند. دلیل عنوان شده برای خروج این دیپلمات‌های روس، عدم تطابق فعالیت‌های آن‌ها با وضعیت دیپلماتیک بود.

وزارت خارجه آلمان در بیانیه خود آورد که دولت روسیه در اقدامی متقابل، تعداد مشابهی از کارمندان مأموریت‌های دیپلماتیک آلمان در روسیه خواست کشور را ترک کنند. این افراد امروز، اول ماه مه روسیه را ترک کردند.

منبع: مهر

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->