اینفوگرافی | شورای شهر مشهد به نمایندگی از مردم چه کرده است؟ ویدئو | حسامی: چشم انداز ۲۵ ساله تامین آب مورد نیاز فضای سبز مشهد از پساب‌ها محقق خواهد شد ویدئو | حاجی بگلو: توسعه همه جانبه شهر با تاکید بر مناطق کم برخوردار را به انجام می‌رسانیم ویدئو | سلیمی: توسعه خانواده محور و حمایت از زنان سرپرست خانوار از سیاست های کلی شورا ششم است ویدئو | فرهمندی: در دوره ششم شورا شهر مشهد تلاش کردیم از نگاه های سطحی فاصله بگیریم بیشترین فوتی‌ تصادفات موتورسیکلت در مشهد مربوط به عابر و سرنشین است | کاهش ۵۰ درصدی سوانح رانندگی امکان پذیر است ویدئو | موحدیان: تامین منابع و اتمام پروژه‌های نیمه تمام از راهبرد‌های شورای ششم بود ظهوریان: پویش مشهد مهربان بیانگر ماموریت کلان اجتماعی شهرداری است تدوین سند طرح جامع مدیریت پسماند مشهد با همکاری دانشگاه فردوسی سخنگوی شورای اسلامی شهر مشهد در نشست خبری: شورای ششم برای توسعه متوازن شهر هدف‌گذاری کرده است | نیمی از بودجه عمرانی شهرداری مشهد در اختیار مناطق کم‌برخوردار و حاشیه شهر است خط‌۳ متروی مشهد یکی از ایمن‌ترین ابرپروژه‌های کشور است مصدومیت ۵۰ نفر بر اثر سوانح رانندگی طی ۲۴ ساعت گذشته در مشهد (۸ اردیبهشت ۱۴۰۳) احداث پارک و فضای ورزشی مخصوص بانوان در دستور کار شهرداری منطقه ۱۲ مشهد اولویت‌ مدیریت شهری مشهد استفاده از گیاهان خشک‌منظر برای فضاآرایی شهری است برخورد با تخلیه فاضلاب در کشف‌رود تا پایان اردیبهشت
سرخط خبرها

موضوع رتبه بندی معلمان را از طریق قوه قضاییه پیگیری می‌کنیم

  • کد خبر: ۱۶۱۸۰۲
  • ۱۲ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۱۲:۴۶
  • ۱
موضوع رتبه بندی معلمان را از طریق قوه قضاییه پیگیری می‌کنیم
معاون دادستان مشهد درباره وضعیت معیشت و حقوق معلمان گفت: در زمینه طرح رتبه‌بندی معلمان اعتراضاتی بود که از طریق قوه قضاییه آن را پیگیری می‌کنیم.

به گزارش شهرآرانیوز، اسماعیل رحمانی در حاشیه بازدید از مدرسه حضرت محمد‌(ص) مشهد در گفت‌وگو با شهرآرانیوز اظهار کرد: اگر بخواهیم در جامعه و دنیا موفق باشیم، باید معلم را گرامی بداریم. بدون هیچ تردیدی مقام علمی شهید مطهری باعث شده است این هفته را به نام گرامیداشت مقام معلم نام‌گذاری کنیم.

به گفته وی، شخصیت شهید مطهری و واقعیت‌های جامعه این را به ما می‌گوید که برای اینکه جامعه‌ای منظم و پیشرو داشته باشیم، باید مقام معلم را گرامی بداریم.

معاون دادستان مشهد تصریح کرد: درباره موضوع معیشت معلمان تصمیماتی در مجلس شورای اسلامی درحال اتخاذ است. همچنین، به موضوع رتبه‌بندی معلمان نیز انتقادات و اعتراضاتی وجود دارد که در حال رفع است.

رحمانی تصریح کرد: ما در دستگاه قضایی پیگیری کردیم تا نمایندگان مجلس شورای اسلامی حضور پیدا کنند و جلسه‌ای نیز با حضور مدیرکل آموزش و پرورش سابق و برخی ‌معلمان‌ برگزار شده است. امیدواریم نواقص کار در رتبه‌بندی معلمان حل شود.

 

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۵۵ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۲
0
0
انشاالله
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->