این سبزی، کلیه‌ها را تصفیه و استخوان و دندان‌ها را تقویت می‌کند  معاون قضایی رئیس کل دادگستری خراسان رضوی: مهمترین نقش رسانه‌ها در مسئله حاشیه شهر ایجاد حساسیت نسبت به آن است پیش‌بینی هواشناسی مشهد و خراسان رضوی (۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳) | بارش باران از ظهر امروز در خراسان رضوی آغاز می‌شود آیا ارتباط و دوستی قبل از ازدواج، شناخت کامل را تأمین می‌کند؟ چت‌کردن به جای حرف‌زدن در روابط زناشویی! اختصاصی | تصاویری از آتش‌سوزی شفت گیلان افتتاح ۲ هزار و ۹۵۰ پروژه محرومیت‌زدایی بسیج سازندگی در خراسان‌رضوی دل‌درد‌های کودکتان را این‌گونه تسکین دهید کشف لاشه پلنگ در منطقه شکارممنوع شهرستان فریمان (۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳) خصوصیات و معیار‌های کفش مناسب چیست؟ حریق ۴۰ واحد در شهرک امامزاده ابراهیم شفت | آتش سوزی تلفات جانی نداشت (۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳) + فیلم چگونه شاد باشیم؟ اجازه گرفتن بچه‌ها برای بیرون رفتن از منزل آنچه پیش از نوجوانی باید به فرزندتان آموزش دهید چطور محیط اینترنت را برای کودکان امن کنیم؟ بازیگوشی والدین؛ قدمی مؤثر تا حال خوب فرزندان کشف و ضبط ۲ هزار و ۵۷۶ قلم کالای آرایشی و بهداشتی غیرمجاز و تقلبی در مشهد (۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳) اهدای عضو بیمار مرگ مغزی در مشهد نجات‌بخش جان ۶ بیمار شد (۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳) در جست وجوی همسر همسان | درباره مراکز همسان گزینی که  می‌توانند شرایط یک زندگی پایدار را برای زوج‌ها فراهم کنند 
سرخط خبرها

جمع آوری ۲۵۲ معتاد متجاهر از سطح بوستان‌های مشهد

  • کد خبر: ۱۶۴۰۰۶
  • ۲۴ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۱۶:۰۱
جمع آوری ۲۵۲ معتاد متجاهر از سطح بوستان‌های مشهد
فرمانده انتظامی مشهد گفت: ۲۵۲ معتاد متجاهر در هفتمین مرحله از اجرای طرح اقتدار امنیت اجتماعی از بوستان‌های سطح این شهر جمع‌آوری شدند.

به گزارش شهرآرانیوز، سرهنگ احمد نگهبان افزود: در راستای رسیدگی به مطالبات و خواسته های مردمی، این طرح با رویکرد پاکسازی ۱۳۱ بوستان در سطح شهر مشهد برنامه ریزی و به مدت ۴۸ ساعت اجرایی شد.

وی خاطر نشان کرد: در جریان اجرای این طرح با همکاری کلانتری ها، علاوه بر جمع آوری ۲۵۲ معتاد متجاهر، ۲۹ خرده فروش و چهار نفر شرور در بوستان های سطح شهر دستگیر شدند.

سرهنگ نگهبان اضافه کرد: همچنین در این عملیات یک کیلو و ۹۳۹ گرم انواع مواد مخدر سنتی و صنعتی آماده فروش،۱۷ قبضه چاقو و قمه و ۶ قبضه سلاح شکاری غیرمجاز کشف و هشت دستگاه موتورسیکلت و ۲ دستگاه خودرو سواری نیز توقیف شد.

فرمانده انتظامی مشهد افزود: ۲۰۸ سارق نیز در جریان اجرای این طرح دستگیر و ۲۲۴ فقره انواع سرقت کشف شد، ۳۶ دستگاه خودرو و ۱۱ دستگاه موتورسیکلت نیز از مهمترین نتایج این طرح در موضوع کشفیات اموال مسروقه است.

وی تاکید کرد: طرح های پاکسازی مناطق آلوده و جرم خیز شهر مشهد به خصوص در مناطق حاشیه شهر به صورت مستمر ادامه دارد و بر این اساس با هنجارشکنان، توزیع‌کنندگان موادمخدر و مزاحمان نوامیس مردم بر اساس قانون برخورد می شود.

منبع: ایرنا

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->