ستاره مدنظر پرسپولیس سرباز است!| ملوان خوشحال از قوانین سازمان لیگ ویدیو گل سردار آزمون به میلان در بازی دوستانه ترکیب پرسپولیس مقابل مس رفسنجان| آخرین ترکیب برای قهرمانی؟ کنایه تند نکونام به اوسمار در نشست خبری+ ویدیو| من هم اگر... ساعت و تاریخ بازی استقلال و پیکان| امیدوار به توقف پرسپولیس ساعت و تاریخ بازی پرسپولیس و مس رفسنجان| یک گام تا قهرمانی سرخ‌ها فشار مضاعف مجیدی روی نکونام با انتشار یک استوری! ترکیب احتمالی استقلال مقابل پیکان بازی پیکان و استقلال همچنان در دستگردی| تغییری در کار نیست رهبری‌فرد: استقلال و پرسپولیس هر دو لایق قهرمانی هستند حمایت هلدینگ خلیج فارس از نکونام موسوی: از سرخابی‌ها فقط رنگ پیراهنشان باقی مانده واکنش‌ها به تمارض عجیب دروازه‌بان استقلال شاگردان محرم نویدکیا در پی قهرمانی استقلال! دو داور کشتی ایران در المپیک پاریس بازگشت نیستلروی به جزیره پیروزی مقصودلو در شطرنج آزاد قزاقستان علیپور اولین خرید پرسپولیس؟ تلاش شاهی برای درخشش در پاریس مورینیو گزینه اصلی نیمکت الاتحاد
سرخط خبرها

وداع احساسی اینیستا با کوبه + عکس

  • کد خبر: ۱۶۵۹۷۲
  • ۰۴ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۳:۰۲
وداع احساسی اینیستا با کوبه + عکس
آندرس اینیستا هافبک 39 ساله اسپانیایی در سال 2018 پس از ترک بارسلونا به ژاپن رفت که حالا با گریه اعلام کرد که با توافقی دوجانبه به دوران حضورش در ویسل کوبه پایان بخشیده است اما قصد بازنشستگی از فوتبال را ندارد.

به گزارش شهرآرانیوز، زننده گل قهرمانی اسپانیا در جام جهانی 2010 در یک کنفرانس مطبوعاتی با اشک و گریه گفت:"فکر می کنم که همیشه فکر می کردیم که قرار است در این جا بازنشسته شوم. نقشه همه ما همین بود."

وداع احساسی اینیستا با کوبه + عکس
اینیستا که در کنار هیروشی میکیتانی مالک باشگاه ویسل کوبه نشسته بود، بازنشستگی خود را رد کرد و گفت که هنوز انگیزه زیادی برای بازی کردن و رقابت کردن دارد. این بازیکن دلیل جدایی خود را دقایق اندک و نظرات متفاوت کادر فنی دانست. در حقیقت آندرs در این فصل فقط سه بازی در لیگ ژاپن و دو بازی در جام حذفی داشته است. اینیستا تا ژانویه 2024 با ویسل کوبه قرارداد داشت اما تصمیم به جدایی گرفت.

وداع احساسی اینیستا با کوبه + عکس
ویسل کوبه از خدمات اینیستا تشکر کرد و در پیامی نوشت:" پنج سال پس از انتقالش، صادقانه از آندرس اینیستا تشکر می کنیم که خدمات بزرگی به تیم داشت."

وداع احساسی اینیستا با کوبه + عکس
اینیستا گفته بود که دوست دارد روزی به بارسلونا در سمت های مدیریتی برگردد اما به نظر می رسد که فعلا قرار است که به بازی کردن ادامه بدهد. وی افزود:" همان طور که بارها گفتم، دوست دارم که در مقطعی از عمرم به بارسلونا برگردم اما فکر می کنم که هنوز از آن نقطه فاصله دارم."

وداع احساسی اینیستا با کوبه + عکس

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->