محرومیت کمیته انضباطی در انتظار حامدی فر ترکیب احتمالی رئال مادرید و بایرن مونیخ در دور برگشت نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا (۱۹ اردیبهشت) هادی چوپان در حرم مطهر امام رضا (ع) + عکس تغییر نام استقلال منتفی شد خرید‌های بی‌رویه؛ دلیل قهرمان‌نشدن سپاهان نتیجه و ویدیو خلاصه بازی دورتموند و پاریس سن ژرمن| پایان رویای پاریسی امباپه ورود آقایان به بازی پرسپولیس و سپاهان ممنوع شد| حکم غیر منتظره درباره تخلفات اخیر پخش زنده بازی پاری سن‌ژرمن و دورتموند (۱۸ اردیبهشت) + تماشای آنلاین عزیزی: هیات فوتبال دکان و دستگاهی است تا عده‌ای در آن نان بخورند همه چیز درباره برکناری سرآسیایی از سایپا انفجار در خط دفاع استقلال| دو غایب روی دست نکو پشت پرده صادرنشدن کارت سرپرستی آتیلا حجازی چیست؟ رفتار جنجالی شهربانو منصوریان مقابل وزیر ورزش + ویدیو دردسر بروکس و احتمال بازگشت تیلور تاریخ و ساعت بازی رئال مادرید و بایرن مونیخ در لیگ قهرمانان | رئال به دنبال جاودانگی مجرد غایب بعدی تیم ملی والیبال در لیگ ملت‌ها تاج: حضور بانوان در ورزشگاه‌ها باید ضابطه‌مند باشد دبیر: زور بزنیم در المپیک یک طلا بگیریم استقلال و پرسپولیس آسیایی شدند ادامه حاشیه‌سازی حامدی‌فر | از مصدوم‌کردن یامگا تا درگیری فیزیکی با رضایی
سرخط خبرها

رحمتی و نکونام گزینه جانشینی ساپینتو

  • کد خبر: ۱۶۷۲۸۶
  • ۱۱ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۳:۱۵
رحمتی و نکونام گزینه جانشینی ساپینتو
سید مهدی رحمتی و جواد نکونام دو گزینه جدی جانشینی ریکاردو ساپینتو در استقلال هستند.

گروه ورزش|شهرآرانیوز، با شکست استقلال مقابل پرسپولیس و از دست رفتن یک جام قهرمانی دیگر، جایگاه ریکاردو ساپینتو میان هواداران این باشگاه زودتر از آنچه تصور می‌شد، سست شد و این مربی در آستانه برکناری از استقلال قرار دارد.

پیش از باخت به پرسپولیس بسیاری از هواداران استقلال معتقد بودند ساپینتو باید تحت هر شرایطی به مربیگری در این باشگاه ادامه دهد، اما با باخت مقابل رقیب سنتی این عقاید به کلی از بین رفت و حالا صحبت از حضور سید مهدی رحمتی یا جواد نکونام به جای ریکاردو ساپینتو است.

ساپینتو در شب باخت به پرسپولیس بار دیگر نیز به لحاظ اخلاقی نمره مردودی گرفت و با رفتار‌های نادرست شان و جایگاه سرمربی باشگاه بزرگی همچون استقلال را زیر سوال برد. ساپینتو که با تحریک هواداران استقلال در پی ضربه زدن به علیرضا بیرانوند بود از این تاکتیک نیز خیری ندید و به جای آنکه حربه او به سود استقلال شود، به ضرر این تیم تمام شد وهواداران پرسپولیس نیز در طول بازی دروازه‌بان و دیگر بازیکنان استقلال را به تلافی حمله به بیرانوند مورد خطاب قرار دادند.

حالا ساپینتو در متزلزل‌ترین جایگاه خود در یک سال اخیر است. او که قرار است امروز ایران را به مقصد پرتغال ترک کند شاید هیچ گاه دیگر در فوتبال ایران دیده نشود.

البته تغییرات در استقلال فقط به کادر فنی مربوط نمی‌شود و دیگر ارکان را نیز در بر خواهد گرفت.


در ادامه حتما بخوانید

چرا ساپینتو مقصر ردیف اول شکست‌ استقلال است؟

خواسته هواداران استقلال؛ برکناری حجت کریمی و چند بازیکن

اعلام اسامی بازیکنان دعوت شده به اردوی تیم ملی امید

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->