مترو مشهد روز شنبه (۱۲ خرداد ۱۴۰۳) رایگان است سرویس‌دهی رایگان اتوبوس‌رانی مشهد ویژه روز زیارتی امام‌رضا‌(ع) (۱۲ خرداد ۱۴۰۳) قائل‌شدن حق بازتعریف فضاهای شهری برای شهروندان آیین افتتاحیه نخستین همایش ملی برنامه‌ریزی، توسعه و تسهیل زیارت و گردشگری در مشهد | مدیریت شهری، متمرکز بر توسعه فرهنگ زیارت است + فیلم ۴۲۲ واحد مسکونی شهری که درپی سیلاب مشهد آسیب‌ دیده‌اند، نیاز به بازسازی دارند اعمال‌قانون ۲ هزار و ۶۲ دستگاه خودروی حادثه‌ساز در مشهد | ۷۳ نفر در تصادفات رانندگی طی ۲۴ ساعت گذشته مصدوم شدند (۱۰ خرداد ۱۴۰۳) ترافیک سنگین در میدان آزادی و میدان سپاد | فوت راکب موتورسیکلت در تصادف هم‌زمان با کامیون و سواری در مشهد (۱۰ خرداد ۱۴۰۳) بازسازی آسیب‌های ناشی از سیلاب در مشهد سرعت می‌گیرد + فیلم مصدومیت ۲۴ نفر در خراسان‌رضوی بر اثر حوادث ترافیکی طی شب گذشته (۱۰ خرداد ۱۴۰۳) هوای کلانشهر مشهد امروز سالم است (۱۰ خرداد ۱۴۰۳) آغاز به‌کار نخستین نمایشگاه کشت گلخانه‌ای و تجهیزات وابسته در مشهد | معرفی دستاورد‌های حوزه تجهیزات منزل با حضور ۸۶ تولیدکننده ایرانی + فیلم برقی‌سازی ناوگان حمل‌ونقل عمومی در مشهد نیازمند بررسی بیشتر و جدی‌تری است فرماندار مشهد: سیلاب اخیر مشهد طی دو قرن گذشته بی‌سابقه بوده است سخنگوی شورای اسلامی شهر مشهد: درخواست دارم باشگاه پرسپولیس در مشهدالرضا(ع) مستقر شود استاندار خراسان‌رضوی: به‌زودی از پروژه‌هایی به یاد و نام رئیس‌جمهور شهید باعنوان «یادگار ابراهیم» بهره‌برداری خواهد شد پیگیری دغدغه‌های بانوان برای بوستان «شهربانو» مشهد وضعیت نامعلوم پرونده درخت کُشی در بلوار وکیل آباد مشهد زمان اتصال بولوار حسابی مشهد به بزرگراه پیامبر اعظم(ص) اعلام شد شهردار مشهدمقدس در مراسم آغاز عملیات اجرایی دهکده مدرن ورزشی شش‌هکتاری الهیه: ایجاد زیرساخت‌های اصلی برای ورزش قهرمانی و قهرمان‌پروری ضروری است + فیلم ترافیک سنگین در معابر بزرگراهی مشهد، میدان آزادی و خیابان طرحچی (۹ خرداد ۱۴۰۳) آغاز عملیات اجرایی احداث مجهزترین و مدرن‌ترین دهکده ورزشی شرق کشور در مشهد (۹ خرداد ۱۴۰۳)
سرخط خبرها

شهردار مشهد مقدس: کلیدواژه ما در حوزه فرهنگی و اجتماعی مدیریت شهری ایجاد حال خوب بین مردم است

  • کد خبر: ۱۶۸۳۵۳
  • ۱۹ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۹:۲۹
شهردار مشهد مقدس: کلیدواژه ما در حوزه فرهنگی و اجتماعی مدیریت شهری ایجاد حال خوب بین مردم است
محمرضا قلندر شریف گفت: کلیدواژه ما در حوزه فرهنگی و اجتماعی مدیریت شهری ایجاد حال خوب در بین مردم مخصوصا شهروندان و مجاوران است، البته زائران را نیز فراموش نکردیم.

به گزارش شهرآرانیوز، محمدرضا قلندر شریف، شهردار مشهد امروز، ۱۹ خردادماه، در آیین افتتاحیه برنامه‌های سال جاری باشگاه اجتماعی همسران مشهدی که در سالن همایش‌های شهدای سلامت برگزار شد، اظهار کرد: ما در مدیریت شهری در حوزه فرهنگی و اجتماعی یک کلیدواژه تعیین کردیم و آن ایجاد حال خوب در بین مردم مخصوصا شهروندان و مجاوران است، البته زائران را نیز فراموش نکردیم.

وی افزود: بیشترین مسئولیت انجام این کلیدواژه برعهده سازمان فرهنگی و اجتماعی شهرداری است. ما در حال انجام اقداماتی در این زمینه هستیم. ایجاد حال خوب در جسم سالم بهتر بروز می‌کند، بنابراین در تربیت بدنی و ورزش نیز فعالیت‌هایی در حال انجام است. ثمره جشن امام رضایی‌ها نیز حال خوب بین مردم، زائران و مجاوران بود.

قلندر شریف با بیان اینکه یکی از جامعه‌های هدف در حوزه فرهنگی اجتماعی ما زوج‌های جوان هستند، عنوان کرد: اگر حال زوج‌های جوان خوب و زندگی آن‌ها شیرین باشد، خانواده‌های آن‌ها نیز سر حال و سرزنده خواهند بود. تحکیم خانواده جزو اهدافی است که در برنامه‌های بالادستی کشور تعریف شده و شورای شهر در دوره ششم تکالیفی را برای مدیریت شهری تعریف کرده که برخی از آن‌ها را در باهم شاهد هستیم.

شهردار مشهد گفت: تحکیم خانواده یکی از الزامات افرایش جمعیت نیز هست. یکی از نگرانی‌های ما در جامعه که بار‌ها توسط مسئولان نظام به ویژه مقام معظم رهبری بیان شده افزایش جمعیت و جلوگیری از پیری جمعیت و سالمندی است. یکی از موضوعاتی که جمعیت را تحت تاثیر خود قرار می‌دهد، طلاق است. در سه سال اول ممکن است این موضوع بیشتر بروز کند که جای نگرانی دارد.

وی ادامه داد: زمینه‌های تحکیم خانواده و تشکیل خانواده مناسب از کودکی شکل می‌گیرد. شخصیت هر فرد از کودکی در حال شکل‌گیری است که این منتج به تشکیل و تحکیم خانواده می‌شود. علاوه بر اینکه گام‌های اولیه در باهم برداشته شده، باید در این جهت حرکت کنیم که زوجین به سمت تشکیل و تحکیم خانواده پرچمعیت بروند.

قلندر شریف بیان کرد: باید نگرانی‌های خود، خانواده و جامعه را در طلاق با نگرش ویژه تحمل‌پذیری و به صورت گفت‌وگومحور در خانواده به سمتی ببریم که این معضل پاک شود و موضوع فرهنگی جامعه مخصوصا جوان‌سازی جامعه شکل بگیرد.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->