آغاز به کار جشنواره ملی شعر رضوی در کرمان همه چیز درباره سریال رخنه + بازیگران و خلاصه داستان جشن روز دختر در «باغ شادونه» دانلود آهنگ و ترانه با موضوع باران + متن «میشل یو» در «بلید رانر ۲۰۴۹» شباهت عجیب رضا عطاران با صدام حسین + عکس داستان «باستان» | کتاب‌فروشی قدیمی و تأثیرگذار شهر، امسال صدساله می‌شود انتشار ۲ کتاب آموزشی جدید در حوزه موسیقی ایرانی همه فن حریف | نگاهی به مهم‌ترین نقش‌آفرینی‌های رضا عطاران به مناسبت سالروز تولدش + تصاویر حافظ افسانه‌های خراسانی | درباره حمیدرضا خزاعی به مناسبت نخستین سال روز درگذشتش صفحه نخست روزنامه‌های کشور - پنجشنبه ۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ برنامه‌های تلویزیون در «دهه کرامت» + زمان پخش ماجرای اعتصاب کارکنان در جشنواره کن ۲۰۲۴  فیلم‌های سینمایی تلویزیون در سومین هفته اردیبهشت (۲۰ و ۲۱ اردیبهشت‌ماه ۱۴۰۳) + زمان پخش ویژه برنامه‌های رادیو در جشن میلاد حضرت‌معصومه (س) + زمان پخش «سپند امیرسلیمانی» ازدواج کرد + عکس جزئیات جدید از بازداشت متهم پرونده زهره فکور صبور در قهوه‌خانه فرد متهم به قتل «زهره فکور صبور» بازداشت شد
سرخط خبرها

اعزام زائران ایرانی به سرزمین وحی از مرز ۷۳ هزار نفر گذشت (۲۷ خرداد ۱۴۰۲)

  • کد خبر: ۱۶۹۸۰۶
  • ۲۷ خرداد ۱۴۰۲ - ۲۱:۳۹
اعزام زائران ایرانی به سرزمین وحی از مرز ۷۳ هزار نفر گذشت (۲۷ خرداد ۱۴۰۲)
بیش از ۸۳ درصد از زائران ایرانی تا پایان روز ۲۷ خرداد برای انجام اعمال حج تمتع وارد عربستان شدند.

به گزارش شهرآرانیوز، در شرایطی که به ایام تشریق و برگزاری اعمال و مناسک حج نزدیک می‌شویم، تعداد زائرانی که از دو شهر مدینه و جده وارد عربستان شده اند از مرز ۷۳ هزار نفر عبور کرد.

براساس آمار ورود زائران ایرانی به سرزمین وحی تا پایان روز ۲۷ خرداد ۷۳ هزار و ۱۵۷ نفر با ۳۳۷ پرواز از طریق فرودگاه‌های مدینه و جده وارد کشور میزبان شده اند.

از این تعداد ۴۴ هزار و ۸۲ نفر وارد مدینه شدند که ۳۵ هزار و ۶۳۴ زائر پس از محرم شدن در میقات شجره وارد مکه شدند. ۶ هزار و ۴۵۴ زائر نیز در مدینه حضور دارند.

با ورود ۴۶۰ کاروان از دو شهر جده و مدینه به مکه ۶۲ هزار و ۶۷۷ زائر تا پایان روز ۲۷ خرداد وارد مکه شده اند تا خود را برای انجام اعمال حج تمتع امسال آماده کنند.

تعداد زائران ایرانی که امسال برای انجام حج تمتع در عربستان حضور می‌یابند ۸۷ هزار و ۵۵۰ نفر خواهد بود که تا پایان روز ۲۷ خرداد ۸۳/۶ درصد از این مجموع وارد سرزمین وحی شده اند.

منبع: مهر

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->