پاس گل زاهدی در روز پیروزی آویسپا احضار درویش به کمیته اخلاق بازیکن سابق استقلال غرق شد + عکس خداحافظی طارمی با هواداران پورتو نکونام پیگیر بازگشت منتظر محمد نتیجه و ویدیو خلاصه بازی اینترمیلان و فروزینونه| آتش بازی قهرمان ویدئو | ریحانه، دختر ورزشکار مشهدی | از قهرمانی آسیا تا آرزوی مدال المپیک یک تیم پیر در لیگ برتر+عکس| ۳۵ ساله‌های تاثیرگذار فوتبال ایران سلیمی به بازی با فولاد می‌رسد یا نمی‌رسد؟ باشگاه استقلال نیمی از قرارداد بلانکو را پرداخت نکرده است نحوه خرید بلیت بازی تراکتور و گل‌گهر سیرجان + قیمت و لینک خرید نحوه خرید بلیت بازی استقلال و فولاد + قیمت و لینک خرید بازی پرسپولیس و هوادار، بدون حضور تماشاگران! برنامه ریزی سازمان لیگ بدون آینده نگری| چرا پیکان میزبان بازی آخر مقابل استقلال شد؟ تاریخ و ساعت بازی سپاهان و مس رفسنجان در لیگ برتر | نویدکیا و سپاهان بهم رسیدند اوسمار: دوست دارم فصل بعد در پرسپولیس بمانم پرداختی استقلال به سسما کامل شد سیل به ورزشگاه میزبان جام جهانی هم رحم نکرد! + عکس برنامه بازی‌های هفته بیست و هفتم لیگ برتر فوتبال | رقابت سرخابی‌ها با رقبا در تهران + عکس ترکیب احتمالی پرسپولیس برابر هوادار در هفته بیست و هفتم لیگ برتر
سرخط خبرها

بازگشت گل محمدی در گرو تایید مدیران پرسپولیس

  • کد خبر: ۱۷۰۱۴۲
  • ۲۹ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۸:۵۸
بازگشت گل محمدی در گرو تایید مدیران پرسپولیس
درباره حضور دوباره یحیی گل محمدی روی نیمکت پرسپولیس حرف و حدیث‌های بسیاری مطرح است.

گروه ورزش|شهرآرانیوز، بعداز قهرمانی پرسپولیس در لیگ برتر خبر‌هایی درباره توافق احتمالی یحیی گل محمدی با یکی از تیم‌های اماراتی به گوش رسید که غیرواقعی هم نبود و سرمربی پرسپولیس حتی برای انجام برخی مذکرات مقدماتی راهی امارات شد که درنهایت نتوانست توافقی با تیم خواهانش انجام دهد.

بعد از منتفی شدن حضور گل محمدی در لیگ امارات دوباره زمزمه بازگشت او به پرسپولیس قوت گرفت تا اینکه چند روز پیش گفته شد او لیست بازیکنان خود را نیز به درویش، مدیرعامل باشگاه پرسپولیس داده و حتی بازیکنان خود را نیز اولویت بندی کرده است.  

اما در روز‌های اخیر خبر‌های دیگری از این باشگاه به گوش می‌رسد و گفته می‌شود یحیی گل محمدی برای بازگشت به پرسپولیس با موانعی رو به رو است که باید با وساطت مدیران این باشگاه و برخی رایزنی‌ها حل شود.

دلیل تاخیر مدیران باشگاه پرسپولیس در جذب بازیکنان جدید نیز همین موضوع است و باید تا مشخص شدن وضعیت یحیی گل محمدی با این باشگاه صبر کرد. اینکه مشکل سرمربی پرسپولیس تا چه اندازه حاد باشد روشن نیست، اما مسئولان باشگاه پرسپولیس در تلاشند راه را برای بازگشت این مربی به اردوگاه سرخ هموار کنند.

حتی زمزمه بازگشت برانکو نیز به پرسپولیس شنیده می‌شود و حتی برخی نیز از احتمال مربیگری قطبی در این باشگاه صحبت به میان می‌آورند.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->