حمله رژیم صهیونیستی به جنوب لبنان یک مقام ارشد نظامی رژیم صهیونیستی: کل غزه را هم نابود کنیم، به پیروزی نخواهیم رسید ۴ عملیات گروهان‌های قدس علیه اشغالگران اسرائیلی در جبالیا بایدن: ترامپ کاملا از تعادل خارج شده است رئیس ستاد ارتش اسرائیل مسئولیت شکست ۷ اکتبر را پذیرفت تیراندازی در آلاباما آمریکا | ۳ نفر کشته و ۱۲ تَن زخمی شدند شهادت ۵۰۰ تن از پزشکان و نیروهای بهداشتی و درمانی در غزه حمله راکتی از غزه به شهر اشغالی سدیروت معاون جدید پارلمانی رئیسی کیست؟ خانواده های اسرای صهیونیست خیابان منتهی به وزارت جنگ را بستند قسام: خانه بمب‌گذاری‌شده را به روی نظامیان فراری دشمن منفجر کردیم پایان کار حسینی در معاونت پارلمانی ریاست جمهوری تاکید رئیس جمهور بر لزوم اطمینان مدیران از رعایت کرامت انسانی امیرعبداللهیان: از گفتگو‌های ایران-عربی عبور کرده‌ایم حمله حزب‌الله با موشک‌های سنگین جدید خود به سرزمین‌های اشغالی (۲۳ اردیبهشت ۱۴۰۳) «سیدحسن نصرالله» دوشنبه سخنرانی می‌کند (۲۴ اردیبهشت ۱۴۰۳) بلینکن: اسرائیل برنامه معتبر برای دفاع از غیرنظامیان ندارد قسام در ۲ مرحله «سدیروت» را موشک‌باران کرد (۲۳ اردیبهشت ۱۴۰۳) انتقاد بولتون از تهدید بایدن مبنی بر توقف ارسال سلاح به اسرائیل واکنش شدید حماس به اظهارات بایدن
سرخط خبرها

دریادار سیاری در مشهد: استکبار جهانی دنبال پیاده‌‌کردن تمدن غربی در ایران است

  • کد خبر: ۱۷۰۳۰۲
  • ۳۰ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۱:۵۹
  • ۱
دریادار سیاری در مشهد: استکبار جهانی دنبال پیاده‌‌کردن تمدن غربی در ایران است
معاون هماهنگ‌کننده ارتش با تاکید بر اینکه استکبار جهانی به‌دنبال پیاده‌کردن تمدن غربی در کشور ماست، گفت: اجرای دوره‌های بصیرت برای بالا بردن آگاهی کارکنان نسبت به هجوم فرهنگی پیش بینی شده است.

به گزارش شهرآرانیوز، امیردریادار حبیب‌الله سیاری در حاشیه آئین مراسم افتتاح مرکز بصیرت ارتش در شهر مقدس مشهد در جمع خبرنگاران گفت: بنا بر فرمایش مقام معظم رهبری، بصیرت، قطب‌نمای حرکت در اوضاع غبارآلود امروز است. با توجه به هجمه فرهنگی که استکبار جهانی نسبت به همه ملت‌ها به ویژه ملت ما در جهان دارد و به دنبال پیاده کردن تمدن غربی در کشور ماست، باید علاوه بر مقابله جدی با هجمه‌های رسانه‌ای، نسبت به تبیین و آگاه‌سازی ملت شریف ایران پیرامون دسیسه‌ها و توطئه استکبار جهانی اهتمام جدی داشته باشیم.

معاون هماهنگ‌کننده ارتش افزود: با توجه به سلطه استکبار جهانی بر رسانه‌های جمعی، باید آگاهی لازم را در اختیار کارکنان خود قرار دهیم تا آن‌ها در مسیر درست حرکت کنند.

امیر دریادار سیاری اضافه کرد: برای ارتقای بصیرت کارکنان و خانواده‌ها در بسیاری از شهر‌ها مراکز بصیرت پیش بینی شده و احداث این مرکز به ویژه در شهر‌های زیارتی مانند مشهد و قم و در آینده  در شیراز و کربلا در دستور کار است.

معاون هماهنگ‌کننده ارتش با اشاره به برنامه‌ریزی‌های ارتش برای دوره‌های بصیرت گفت: اجرای دوره‌های بصیرت برای بالا بردن آگاهی کارکنان نسبت به هجوم فرهنگی پیش بینی شده است. این دوره‌ها به میزبانی مراکز بصیرت در شهر‌های مذهبی، با حضور کارکنان و خانواده‌ها و آموزش توسط استادان خبره برگزار می‌شود. امیدواریم این دوره‌ها باعث شود که معنویت و بصیرت ارتش جمهوری اسلامی ایران بیش از پیش ارتقا یابد.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
زنده باد ایران زمین
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۵۲ - ۱۴۰۲/۰۳/۳۰
0
1
حبیب
از تو بعیده این حرفا
تمدن غربی کیلو چنده ؟

الان مرغ شده کیلویی 90 تومان

راستی حبیب ، تا حالا خودت رفتی بازار با حقوق 8 میلیون تومان برنج و گوشت بخری ؟
حبیب حقوقت چقدره ؟؟؟؟
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->