آغاز جشن‌های باشکوه دهه کرامت در بهشت هشتم | بارگاه منور رضوی آماده پذیرایی از زائران ثامن الحجج (ع) ویدئو | وقتی خواننده‌های مطرح کشور برای امام رضا(ع) می‌خوانند ویدئو | گل‌آرایی حرم مطهر رضوی به مناسبت فرا رسیدن دهه کرامت ویژه برنامه‌های حرم مطهر در شب میلاد حضرت معصومه(س) و روز دختر اعلام شد ویژه برنامه‌های حرم مطهر رضوی به مناسبت دهه کرامت + جزئیات شباهت‌های حضرت معصومه (س) با حضرت زهرا (س) حضرت معصومه (س) مظهر یک دختر اجتماعی در معنای دینی و اسلامی مشهدالرضا(ع)، میزبان همایش ملی «رویش امید» | رحیم‌پور ازغدی: حقوق زن و کودک، بزرگ‌ترین خط قرمز اسلام است  عطر شادی در بهشت هشتم پیچیده است | آغاز جشنی به بزرگی کرامت امام مهربانی‌ها + تصاویر رونمایی از درب طلای حرم امام رضا (ع) همزمان با آغاز دهه کرامت + فیلم و عکس حرم مطهر رضوی آماده میزبانی از زائران غیرایرانی در دهه کرامت کشف یک آغوش امن سیده جلیله فاطمه‌معصومه (س) برکتی به نام دختر | آنچه باید درباره شأن دختران در باور‌های دینی بدانیم
سرخط خبرها

حجت الاسلام راشد یزدی: قدردان سه نعمت دعا، شکر و استغفار باشیم

  • کد خبر: ۱۷۱۷۹۳
  • ۰۷ تير ۱۴۰۲ - ۱۸:۱۰
حجت الاسلام راشد یزدی: قدردان سه نعمت دعا، شکر و استغفار باشیم
حجت الاسلام والمسلمین کاظم راشد یزدی در مراسم دعای عرفه ناشنوایان که در دارالقرآن الکریم بارگاه منور رضوی برگزار شد، گفت: قدردان سه نعمت دعا، شکرگذاری و استغفار به درگاه الهی باشیم که هر کدام زمینه ساز نعمت های بسیار است.

به گزارش شهرآرانیوز، حجت الاسلام والمسلمین کاظم راشد یزدی در مراسم دعای عرفه ناشنوایان با اشاره به نوع و فلسفه خلقت بشر توسط پروردگار گفت: خدا ما را خلق کرده و این خلقت بیهوده نیست. در خلقت شما منظور داشته و این خلقت همراه با بازگشت ما به سوی ما است. هیچ کس هیچ چیز را بیهوده خلق نکرده است، درست همانند هر خطاط و نویسنده ای که هدفش از نوشتن بیهوده نیست.

خطیب بارگاه منور رضوی ادامه داد: خدا در قرآن می فرماید ما جن و انس را خلق نکردیم مگر اینکه ما را بشناسند و عبادت کنند و امروز روز دعا و عبادت است. 
حجت الاسلام راشدی یزدی با بیان اینکه بشر باید بر ضعف خودش و قدرت الهی وقوف یابد، تصریح کرد: ما افتخارمان این است که تاج بندگی خدا را بر روی سر داریم.

وی افزود: خداوند در عرش و معراج به پیامبر اسلام(ص) فرمود می خواهی تاج بزرگی داشته باشی یا اینکه بنده من باشی و پیامبر خواست بنده خدا باشد، بنابراین ما هم باید چنین باشیم.

وی گفت: روز عرفه شیطان مصیبت زده است و در این روز درهای رحمت الهی بر روی بندگان خدا باز است و مطمئن باشید خدا ما را فراموش نمی کند.

خطیب بارگاه منور رضوی با اشاره به ضرورت مد نظر قراردادن الزاماتی در دعاها، ادامه داد: دعا را از دعا در حق دیگران شروع کنیم. ائمه و پیشوایان توصیه کرده اند هم به این مهم توصیه کرده اند و حضرت فاطمه(س) نیز اول برای دیگران و بعد برای خودشان دعا می کردند.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->