رونمایی از درب طلای حرم امام رضا (ع) همزمان با آغاز دهه کرامت حرم مطهر رضوی آماده میزبانی از زائران غیرایرانی در دهه کرامت کشف یک آغوش امن سیده جلیله فاطمه‌معصومه (س) برکتی به نام دختر | آنچه باید درباره شأن دختران در باور‌های دینی بدانیم طوفان به تاسیسات برق در مشهد و دو شهرستان خراسان رضوی خسارت زد نشست هم‌اندیشی کمیته علمداران شورای هیئات مذهبی مشهد برگزار شد مروری بر جایگاه و نقش زنان مسلمان در تاریخ صدر اسلام کینه را باید دفن کرد؛ آنچه می‌کارند مهر است نگاهی به آموزه های اسلامی درباره روابط خانواده، حدود و حقوق متقابل آنها نسبت به یکدیگر ارزش روایت و نشر حدیث شرحی بر آثار و برکات نماز| لحظه خوب دیدار توزیع ۶ هزار ساندویچ در چایخانه صحن امام‌حسن‌مجتبی‌(ع) پیش‌بینی تشرف بیش از ۱۰ هزار زائر پیاده به مشهد در دهه کرامت تولیت آستان قدس رضوی: صبر و مهربانی از صفات الزامی برای پاسخگویان به مسائل شرعی است انتشار فراخوان نخستین سوگواره بین‌المللی «سفینة‌النجاة» + جزئیات ثبت نام طولانی‌ترین پیاده‌روی اربعین از مشهد تا کربلا آغاز شد
سرخط خبرها

جزئیات برنامه‌های قرآنی حرم مطهر رضوی در هفته جاری (۱۰ تیر)

  • کد خبر: ۱۷۲۰۴۶
  • ۱۰ تير ۱۴۰۲ - ۱۱:۴۴
جزئیات برنامه‌های قرآنی حرم مطهر رضوی در هفته جاری (۱۰ تیر)
ویژه برنامه‌های قرآنی متنوعی در هفته جاری به همت اداره دارالقرآن کریم حرم مطهر رضوی در صحن و سرای این بارگاه نورانی تدارک دیده شده است.

به گزارش شهرآرانیوز، سلسله نشست‌های سخنرانی «قرآن برای امروز» با حضور استاد رحیم پور ازغدی نخستین ویژه برنامه قرآنی اداره دارالقرآن کریم حرم مطهر رضوی به شمار می‌رود که شنبه‌های هر هفته ساعت ۱۷ در دارالتفسیر حرم مطهر واقع در مقبره علامه شیخ طبرسی برگزار می‌شود.

محفل قرآنی جواد الائمه (ع) ویژه نوجوانان یکی دیگر از ویژه برنامه‌های قرآنی حرم مطهر امام رضاست که همه روز ساعت ۱۷ در صحن جمهوری اسلامی حرم مطهر رضوی برپاست.


از دیگر ویژه برنامه‌های قرآنی این بارگاه نورانی، دوره آموزشی روخوانی قرآن کریم ویژه خواهران است که همه روزه در دو نوبت صبح ساعت ۸:۳۰ الی ۱۰:۳۰ و در نوبت ظهر ۱۴:۳۰ الی ۱۶:۳۰ در رواق دارالحجه حرم مطهر رضوی با حضور اساتید مجرب برگزار می‌شود.

کارگاه‌های تدبر و تفسیر قرآن کریم، نهج البلاغه و صحیفه سجادیه ویژه خواهران یکی از کلاس‌های مورد استقبال زائران و مجاوران حرم به شمار می‌رود که به صورت هفتگی شنبه تا پنج شنبه در دو نوبت صبح ساعت ۸:۳۰ الی ۱۰ و در نوبت عصر ساعت ۱۵ الی ۱۷ در رواق‌های امام خمینی (ره)، نجمه خاتون، دارالحجه و رواق حضرت معصومه (س) اجرا می‌شود.

علاوه بر این، همه روزه پس از اقامه نماز صبح، سوره یاسین به صورت ترتیل خوانی در ایوان مقصوره مسجد جامع گوهرشاد قرائت می‌شود.


همچنین محفل اُنس با قرآن کریم همه روز ساعت ۱۷ در مسجد جامع گوهرشاد و جلسه قرائت قرآن صدرالحفاظ از شنبه تا پنجشنبه ساعت ۱۷ در شبستان نجف آبادی با حضور استاد مرتضی سادات فاطمی اجرا می‌شود.

جلسه ترتیل و تفسیر کلام وحی از دیگر برنامه‌های قرآنی دارالقرآن کریم است که همه روزه بعد از اقامه نماز صبح ویژه زائران و مجاوران حضرت رضا (ع) در رواق امام خمینی (ره) برگزار می‌شود.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->