یادی از باران‌های سیل آسا در دهه ۳۰ شمسی در مشهد| باران، نان را برد بازدید اعضای شورای شهر مشهد از خط دو و سه قطارشهری مشهد | اتصال خطوط ریلی مترو مشهد به یکدیگر تا پایان ۱۴۰۳ + فیلم توزیع ۵۰۰ تن گوشت گرم گوساله با قیمت ۲۹۹ هزار تومان در مشهد از شنبه ۱۹ خرداد ۱۴۰۳ تأمین واگن‌های خط یک مترو مشهد تا ۳ سال آینده اجرای بی‌آرتی بولوار توس، اولویت ترافیکی مشهد در سال ۱۴۰۳ افزایش شهر‌های اقماری، نسخه حل مشکلات مشهد پژمانفر: دولت بعدی باید در امتداد دولت سیزدهم حرکت کند تقدیر فرماندار مشهد از توجه ویژه شهردار و شورای شهر مشهدمقدس به حاشیه شهر توجه ویژه مدیریت شهری مشهد به حاشیه شهر | اختصاص ۱۳ هزار میلیارد تومان اعتبار به پروژه‌های اقتصادی شهر مشهد+ فیلم کیفیت هوای مشهد امروز در شرایط پاک قرار دارد (۱۷ خرداد ۱۴۰۳) سیل در خراسان رضوی بیش از ۲۰۶ هزار میلیارد ریال خسارت به بار آورد توضیحات شهردار مشهد در مورد پروژه‌های عمرانی شهر مشهد آغاز عملیات اجرایی مجموعه آبی رسالت، فصل جدیدی برای مردم به ویژه بانوان منطقه سه مشهد است رئیس شورای اسلامی شهرستان مشهد: ۴۰ درصد اعتبارات عمرانی به حاشیه شهر اختصاص پیدا کرده است دیدار سرکنسول جمهوری ترکیه با شهردار مشهد مقدس | اعلام آمادگی برای خواهرخواندگی توس و شهر «حران» ترکیه اختصاص ۲ هزار و ۳۶۰ میلیارد ریال برای اجرای ۳۳ طرح در مشهدمقدس ناوگان اتوبوسرانی مشهد در خطوط ۵۸ و ۱۵۰۶ نونوار می‌شود+جزئیات شهرداری مشهد در تدارک دهه ولایت و انتخابات استمداد از مجلس، برای گرفتن سهم مردم مشهد از اراضی پادگان آغاز کاشت ۳ میلیون بوته گل فصلی تابستانه در مشهد ترافیک در محور‌های بزرگراهی مشهد (۱۶ خرداد ۱۴۰۳)
سرخط خبرها

ثبت‌نام زائران پیاده به مشهد برای دهه پایانی صفر از کی آغاز می‌شود؟

  • کد خبر: ۱۷۲۶۳۳
  • ۱۳ تير ۱۴۰۲ - ۱۲:۲۳
ثبت‌نام زائران پیاده به مشهد برای دهه پایانی صفر از کی آغاز می‌شود؟
سخنگوی جمعیت خدمتگزار زائران پیاده امام رضا(ع) گفت: معمولا از ابتدای دهه محرم ثبت‌ نام کاروان‌های زائران پیاده به مشهد برای دهه پایانی صفر با اعلام به مدیران کاروان‌های سراسر کشور آغاز خواهد شد.

حسین رضایی در گفتگو با خبرنگار شهرآرانیوز در خصوص زمان آغاز ثبت‌ نام زائران پیاده برای تشرف به مشهد در دهه پایانی ماه صفر عنوان کرد: معمولا زمان ثبت‌‌ نام تشرف زائران پیاده به مشهد برای دهه پایانی صفر را از ابتدای محرم به مدیران کاروان‌ها اعلام می‌کنیم اما از ابتدای محرم تماس واحد‌های مختلف ثبت‌ نام ما با کل کشور برقرار است که گروه‌هایی که عازم مشهد خواهند بود، اعلام آمادگی خواهند کرد.

وی ادامه داد: برای کاروان‌هایی که جدید هستند و برای بار نخست می‌خواهند به صورت پیاده در دهه پایانی صفر به مشهد مشرف شوند، ظرفیت ۱۰۰ نفره‌ای فراهم کرده‌ایم که می‌توانند از طریق سایت نسبت به ثبت‌ نام خود اقدام کنند. امکان ثبت‌نام برای کاروان‌های ۵۰ و ۱۲۰ نفره نیز در این فرایند فراهم شده است.

سخنگوی جمعیت خدمتگزار زائران پیاده امام رضا (ع) با اشاره به افزایش ایستگاه‌های خواب شبانه در نزدیکی مشهد گفت: در حال حاضر ایستگاه‌های صلواتی ما در حال فعال شدن هستند. به دنبال افزایش ظرفیت ایستگاه‌های بین راهی خود هستیم. تقریبا ایستگاه‌های صلواتی در محور مشهد را به نزدیکی شهر رسانده‌ایم چراکه زائران وقتی به مشهد مشرف می‌شوند در نزدیکی‌های مشهد تجمع می‌کنند.

رضایی بیان کرد: افزایش تعداد سرویس‌های بهداشتی نیز در دستور کار قرار دارد. ایستگاه امام هادی(ع) که در محور نیشابور به زائران پیاده و سواره خدمات می‌دهد نیز افزایش بنا داشته است.

وی تصریح کرد: از کسانی که تمایل دارند به زائران امام هشتم(ع) خدمت‌رسانی کنند، دعوت می‌کنیم به تشکیل و تجهیز ایستگاه‌های صلواتی کمک کنند؛ ما همچنین به خدمات درمانی بیشتری برای زائران پیاده نیاز داریم.

رضایی در خصوص پیش‌بینی‌اش از میزان تشرف زائران به مشهد در دهه پایانی صفر گفت: در سال گذشته حدود ۴۹۸ هزار زائر پیاده داشتیم. در سال جاری نیز پیش‌بینی ما همین میزان است اما از آنجا که دهه پایانی صفر با ایام تابستان تقارن پیدا کرده و با تحصیل دانش‌آموزان همزمان نیست، احتمال افزایش تعداد زائران وجود دارد.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->