پرداخت پول به بازیکنی که با فوتبال خداحافظی کرده است! کمپ حجازی تجهیز می‌شود کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال طی ۱۷ روز ۴.۵ میلیارد تومان به جیب زد الاهلی در صدد تمدید قرارداد قائدی ۲ پهلوان ایرانی دوپینگی از آب در آمدند! نکونام در استقلال ماندنی شد؟ صادقی: برای وضعیت بسکتبال مشهد ناراحتم | در مشهد برای ورزش هزینه نمی‌کنند! نوشاد عالمیان، نفر ۴ رنکینگ جهانی تنیس روی میز را شکست داد معادله مجهول مدیریت استقلال | مالکان جدید وقت کشی نمی‌کنند نام «استقلال خلیج فارس» رای می‌آورد؟ اوسمار در قائمشهر به یاد قهرمانی اظهارنظرهای متفاوت ویسی در مورد سرمربی لیگ برتری نارضایتی ترابی از پستش در پرسپولیس سمیعی سرپرست استقلال است یا مدیراجرایی؟ نتیجه و ویدیو خلاصه بازی رم و یوونتوس| تساوی بی‌حاصل آلگری و دروسی نتیجه و ویدئوی خلاصه بازی لیورپول و تاتنهام| آتش‌بازی کلوپ در آنفیلد تاریخ و ساعت بازی استقلال و ذوب آهن در لیگ برتر فوتبال | ذوبِ آهن، ماموریت جدید نکونام اظهارات عضو سابق هیات مدیره استقلال علیه سمیعی ماندن نکونام در استقلال قطعی نیست
سرخط خبرها

سعید آذری مدیرعامل محبوب استقلالی‌ها + عکس

  • کد خبر: ۱۷۲۹۹۳
  • ۱۵ تير ۱۴۰۲ - ۱۳:۱۵
  • ۱
سعید آذری مدیرعامل محبوب استقلالی‌ها + عکس
هواداران استقلال امروز با تجمع مقابل این باشگاه خواستار حضور سعید آذری بعنوان مدیرعامل شدند.

به گزارش شهرآرانیوز، بعد از کناره‌گیری حجت کریمی از سمت مدیرعاملی استقلال، حالا هواداران این تیم خواهان حضور سعید آذری در این تیم شده‌اند. آذری که یکی از مدیران موفق فوتبال ایران محسوب می‌شود چند وقتی است که از فوتبال فاصله گرفته اما در این مدت چندباری با استوری هایش خبرساز شده است.

پس از مناظره جنجالی علی فتح الله زاده و پرویز مظلومی با حسین قربان زاده در برنامه فوتبال برتر این مدیر سابق فوتبالی با انتشار یک استوری محبوب هواداران آبی شد.


در بخشی از این برنامه، حسین قربان زاده از علی فتح الله زاده درخواست کرد تا سه رکن اصلی صورت های مالی را نام ببرد که مدیرعامل استقلال پاسخ اشتباهی به این سوال رییس سازمان خصوصی سازی داد. سعید آذری که پیش از این حمایت خود از علی فتح الله زاده را اعلام کرده بود، با انتشار یک استوری اینستاگرامی به حسین قربان زاده کنایه زد. سعید آذری در استوری خود نوشت:
سعید آذری مدیرعامل محبوب استقلالی‌ها + عکس
صورت های مالی پنج رکن اساسی دارد نه سه رکن. ای کاش قبل از سوال کردن بیشتر تامل کنیم.

حالا اما به نظر می‌رسد خواسته هواداران استقلال چندان بی‌ربط به تحرکات اخیر آذری نیست و اگر در چند روز آینده نام او را بعنوان مدیرعامل جدید باشگاه استقلال شنیدید نباید چندان تعجب کنید.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۰:۱۲ - ۱۴۰۲/۰۴/۱۶
0
0
سلام امیدوارم بیرو استقلالی درتیم رقیب پرچم دا ر خوبی باشد
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->