فروش لباس تاناکورا ۲ واحد صنفی را در مشهد به پلمب کشاند ورود ۱۴ هواپیمای اورهال‌شده به ناوگان حمل‌ونقل هوایی کشور قیمت طلا، دلار، سکه و ارز دیجیتال در بازار امروز (پنجشنبه، ۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۳) نات‌کوین به‌زودی لیست خواهد شد + جزئیات حافظه سازمانی؛ ثبت دانش پنهان جزئیات تازه درباره رقم و زمان واریز مرحله سوم سود سهام عدالت (۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۳) با کمتر از ۲۰ میلیون تومان چه مدل موبایلی می‌توان خرید؟ (۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۳) ساندویچ پانل پشم سنگ چیست و چه کاربردی دارد؟ مبالغ ۴۰ تا ۳۰۰ میلیون‌تومان برای رهن آپارتمان‌های منطقه سیدی مشهد (۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۳) قیمت محصولات سایپا و ایران‌خودرو در بازار امروز (۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۳) محمود سیادت: بهار سرمایه‌گذاری در افغانستان از راه رسیده است آیا بازار خودرو به آرامش رسیده است؟ (۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۳) اولین عرضه اولیه سال ۱۴۰۳ در راه بورس ویدئو | چک صیادی را آنلاین نقد کنید تجارت آمریکا و ایران ۲ برابر شد (اردیبهشت ۱۴۰۳) مصوبه مداخله بانک مرکزی برای کنترل نوسانات ارز تمدید شد تخلف خروج بیش از ۲ هزار کیسه آرد از شبکه پخت نان در مشهد سخنگوی صنعت آب کشور: ۵۶۵ میلیارد تومان به تنش آبی مشهد اختصاص داده شده است بورس در سرازیری | گزارش وضعیت بازار سهام (۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۳) خرید و فروش دلاری مسکن یعنی خروج ارز از کشور اجاره آپارتمان در آزادشهر مشهد چقدر نقدینگی لازم دارد؟ (۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۳) آیا خرید و فروش طلا مشمول مالیات می‌شود؟ توقف شماره‌گذاری خودروی ایکس ۵۵ پرو تا اطلاع ثانوی به دلیل نقص فنی مگر حقوق نیروی انسانی را با دلار ۶۰ هزار تومانی می‌دهند که می‌خواهند ارز صادراتی خود را بالا بفروشند؟ ربع سکه ۶.۶ میلیون تومان گرانتر است (۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۳) لزوم ایجاد ارزش‌افزوده و جلوگیری از خام‌فروشی در حوزه آجیل و خشکبار استفاده از کارت سوخت شخصی در پمپ‌های بنزین ۴۶ درصد افزایش داشته است
سرخط خبرها

تشدید نظارت بر تعرفه مراکز معاینه فنی خودرو در خراسان رضوی

  • کد خبر: ۱۷۳۸۱۵
  • ۲۱ تير ۱۴۰۲ - ۱۰:۴۴
تشدید نظارت بر تعرفه مراکز معاینه فنی خودرو در خراسان رضوی
معاون بازرسی و حمایت مصرف کنندگان اداره کل صنعت معدن و تجارت استان خراسان رضوی گفت: طرح تشدید نظارتی ویژه مراکز معاینه فنی خودرو در خراسان رضوی اجراء می‌شود.

به گزارش شهرآرانیوز، بخش علی بیاتی قله زو در این باره اظهار داشت: با عنایت به تصویب هیات محترم وزیران در خصوص تعیین و اعلام نرخ مصوب خدمات صدور گواهی معاینه فنی ماشینی (مکانیزه) خودرو‌ها و موتورسیگلت و لازم الاجراء بودن نرخ‌های تصویبی و در راستای صیانت از حقوق مصرف کندگان و به منظور جلوگیری از هرگونه سوء استفاده در افزایش نرخ خدمات معاینه فنی مواردی، چون الصاق نرخنامه و مجوز در محل مرکز، کنترل مبلغ دریافتی و تطبیق با تعرفه مصوب، عدم اخذ وجوه اجباری خارج از تعرفه تحت عناوین مختلف نظیر پرس کارت و... همچنین عدم ارجاع اجباری مراجعین جهت رفع نقص خودرو به تعمیرگاه‌های طرف قرار داد مرکز طرح نظارتی بر تعرفه مراکز معاینه فنی خودرو در سراسر استان خراسان رضوی اجرا می‌شود و در صورت احراز هرگونه تخلف وفق قوانین و مقررات جاری برخورد موثر و بازدارنده با مراکز معاینه فنی خودرو صورت می‌پذیرد. 


 
معاون بازرسی و حمایت مصرف کنندگان اداره کل صنعت معدن و تجارت استان افزود: بر اساس تصویب نامه هیات محترم وزیران نرخ آزمون‌های آلایندگی و ایمنی وسیله نقلیه در مراجعه نخست برای خودرو‌های سبک بنزینی و دوگانه سوز ۹۲ هزار تومان و برای خودرو‌های نیمه سنگین و سنگین گازوئیل‌ی و گاز سوز ۱۱۹ هزار تومان و موتورسیکلت بنزینی ۲۲ هزار تومان است. 
 
وی تصریح کرد: در خصوص هزینه مراجعه مجدد وسایل نقلیه که به علت نقص فنی پیش از ۱۵ روز، پس از رفع ایراد به مراکز مراجعه می‌کنند هزینه مراجعه مجدد برای هر بار مراجعه با توجه به تعداد آزمون‌های لازم برای کنترل وسیله نقلیه متفاوت است. در مراجعه مجدد و انجام دو آزمون هزینه آن برای خودرو‌های سبک ۱۹ هزار و ۵۰۰ تومان، خودرو‌های نیمه‌سنگین و سنگین ۲۲ هزار تومان و موتورسیکلت ۳ هزار و ۹۰۰ تومان است. در صورتی که تعداد این آزمون‌ها به سه یا بیشتر افزایش یابد مبلغ مراجعه مجدد برای خودرو‌های سبک ۳۰ هزار تومان، خودرو‌های نیمه‌سنگین وسنگین ۳۳ هزار تومان و موتورسیکلت ۶ هزار تومان احتساب می‌شود. 
 
بیاتی قله زو افزود: در ارتباط با خودرو‌های دوگانه‌سوز تعرفه بازرسی چشمی قطعات و تجهیزات گازسوز (به جز مخزن) برای خودرو‌های سبک دوگانه سوز و خودرو‌های نیمه سنگین و سنگین گازسوز ۲۴ هزار تومان و تعرفه بازرسی چشمی مخزن گاز طبیعی فشرده CNG (بدون باز کردن) به ازای هر مخزن برای خودرو‌های سبک دوگانه سوز و خودرو‌های نیمه سنگین و سنگین گازسوز ۲۸ هزار تومان می‌باشد. 
 
وی از همه ‌هم‌استانی‌ها درخواست کرد در صورت مشاهده هرگونه تخلف در تعرفه مراکز معاینه فنی خودرو را به شماره ۱۲۴ سامانه پاسخگویی و رسیدگی به شکایات اداره کل صنعت، معدن و تجارت خراسان رضوی گزارش کنند تا بازرسان و کارشناسان در اسرع وقت به آن رسیدگی کنند.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->