پیش‌بینی هواشناسی مشهد و خراسان رضوی (پنجشنبه ۱۷ خرداد ۱۴۰۳) | افزایش دما در مناطق گرمسیری استان به بیش از ۴۰ درجه! کشف و ضبط بیش از ۲۰۰ قلم فرآورده دارویی در مناطق زیر پوشش دانشگاه علوم پزشکی مشهد آیا کودکان را می‌توان حجامت کرد؟ | عوارض حجامت خودسرانه کودکان راهنمای انتخاب مناسب‌ترین مدرسه برای فرزندان حذف گزینه الزام برای آزمون پایه نهم به دهم دانش آموزان سمپادی عوامل بروز یبوست در نوزادان چیست و چگونه درمان می‌شود؟ شایع‌ترین عوامل ایجاد سنگ کیسه صفرا را بشناسید این میوه حکم داروخانه طبیعی را دارد! آرتروز، بیماری روماتیسمی غیرالتهابی که اغلب مفصل زانو و انگشتان دست را درگیر می‌کند انگیزه مرد بی‌رحم از ربودن زن متاهل در اطراف مشهد چه بود؟ نجات جان۱۸ نفر در ارتفاعات شمخال قوچان بیش از ۷۱ هزار زائر حج تمتع رهسپار عربستان شدند انتشار تصاویر خصوصی در فضای مجازی چه مجازاتی دارد؟ کشف جسد در بیابان‌های منطقه الهیه مشهد دعوا در کافه زیرزمینی، قتل در کف خیابان پنجتن مشهد تصادف مرگبار کاروان عروسی در علی آباد کتول، جان ۴ نفر را گرفت زلزله حوالی عمادده لارستان در استان فارس را لرزاند (۱۶ خرداد ۱۴۰۳) پرداخت پول خارج از صندوق بیمارستان ممنوع است؛ زیرمیزی ندهید طرح «کاهش و بازیافت بخارات بنزین» در جایگاه‌های سوخت در مرحله بازطراحی دستگاه‌ها
سرخط خبرها

برخورد تیوولی با پراید و ۴۰۵ در مشهد جان یک نفر را گرفت (۲۶ تیر ۱۴۰۲)

  • کد خبر: ۱۷۴۶۶۴
  • ۲۶ تير ۱۴۰۲ - ۱۷:۲۴
برخورد تیوولی با پراید و ۴۰۵ در مشهد جان یک نفر را گرفت (۲۶ تیر ۱۴۰۲)
فرمانده انتظامی مشهد گفت: برخورد یک دستگاه خودرو سواری تیوولی با سواری پراید و ۴۰۵ در خیابان صیاد شیرازی مشهد یک کشته و ۲ مصدوم برجای گذاشت.

به گزارش شهرآرانیوز، سرهنگ احمد نگهبان اظهار داشت:در پی اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر یک مورد حادثه رانندگی در محدوده خیابان صیاد شیرازی، بلافاصله گشت تصادفات به همراه نیرو‌های امدادی برای بررسی موضوع به محل اعزام شدند.

وی افزود: با حضور ماموران در محل و در بررسی‌های اولیه مشخص شد یک دستگاه خودرو سواری تیوولی با ۲ دستگاه خودرو سواری پژو ۴۰۵ و پراید که در حاشیه خیابان پارک بوده به شدت برخورد کرده است.

نگهبان تصریح کرد: در این حادثه متاسفانه راننده تیوولی به علت شدت جراحات وارده فوت و سرنشین آن و راننده خودرو پژو ۴۰۵ مصدوم که با کمک نیرو‌های امدادی به مراکز درمانی منتقل شدند.

فرمانده انتظامی مشهد خاطرنشان کرد: علت وقوع این حادثه توسط کارشناسان پلیس راهور در دست بررسی است.

سرهنگ نگهبان با ابراز تأسف از این حادثه به شهروندان توصیه کرد: همواره با سرعت مجاز حرکت کنند و توجه کامل به جلو داشته باشند تا شاهد وقوع حوادث تلخ رانندگی نباشیم.

منبع: تسنیم

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->