هشدار آتش نشانی: ساختمان‌ها با نمای کامپوزیت ظرف سه دقیقه شعله‌ور می‌شوند نجات جوان مدفون شده زیر سنگریزه‌ها با تلاش ۱۵۰ دقیقه‌ای آتش نشانان مشهدی (۱۷ خرداد ۱۴۰۳) تکمیلی| حریق انبار ضایعات با حضور آتش نشانان ۱۸ ایستگاه اطفا شد+ تصاویر این حادثه (۱۷ خرداد۱۴۰۳) قتل پسر جوان به دست پدر ۸۰ ساله| قاتل: پشیمانم اطفای حریق یک ساختمان در مشهد با تلاش نفس‌گیر آتش نشانان چهار ایستگاه (۱۷ خرداد ۱۴۰۳) اعترافات تکان دهنده دو باجناق سنگدل درباره قتل زن بی دفاع انحراف اتوبوس در شرق سبزوار ۱۳ مصدوم بر جای گذاشت (۱۷ خرداد ۱۴۰۳) جسد دختر ۱۷ ساله خرم آبادی پیدا شد هم اکنون؛ حریق انبارضایعات در جاده کنه بیست سوانح شهری مشهد در یک روز ۶۹ مصدوم بر جا گذاشت نتایج اولیه نوبت اول کنکور ۱۴۰۳ اعلام شد (۱۷ خرداد ۱۴۰۳) پیش‌بینی هواشناسی مشهد و خراسان رضوی (پنجشنبه ۱۷ خرداد ۱۴۰۳) | افزایش دما در مناطق گرمسیری استان به بیش از ۴۰ درجه! کشف و ضبط بیش از ۲۰۰ قلم فرآورده دارویی در مناطق زیر پوشش دانشگاه علوم پزشکی مشهد آیا کودکان را می‌توان حجامت کرد؟ | عوارض حجامت خودسرانه کودکان راهنمای انتخاب مناسب‌ترین مدرسه برای فرزندان حذف گزینه الزام برای آزمون پایه نهم به دهم دانش آموزان سمپادی عوامل بروز یبوست در نوزادان چیست و چگونه درمان می‌شود؟ شایع‌ترین عوامل ایجاد سنگ کیسه صفرا را بشناسید این میوه حکم داروخانه طبیعی را دارد! آرتروز، بیماری روماتیسمی غیرالتهابی که اغلب مفصل زانو و انگشتان دست را درگیر می‌کند
سرخط خبرها

همسان‌سازی حقوق بازنشستگان تامین اجتماعی چه زمانی اجرا می‌شود؟

  • کد خبر: ۱۷۴۸۰۹
  • ۲۷ تير ۱۴۰۲ - ۱۴:۴۷
  • ۲
همسان‌سازی حقوق بازنشستگان تامین اجتماعی چه زمانی اجرا می‌شود؟
مدیرعامل سازمان تأمین اجتماعی گفت: معتقدیم منابع متناسب سازی باید خارج از صندوق تأمین شود اما به تعهدات خود در قبال بازنشستگان عمل خواهیم کرد.

به گزارش شهرآرانیوز؛ میرهاشم موسوی، اظهارداشت: از زمانی که موضوع همسان‌سازی و متناسب سازی به میان آمده هر تعهدی که به موجب قانون بر دوش ما گذشته است انجام داده ایم. منابع این متناسب سازی رااز سال ۱۳۹۹، در حساب‌های دولت نگه داشته ایم و معتقدیم منابع متناسب سازی باید خارج از صندوق تأمین شود، اما تعهدات خود به بازنشستگان را به که به موجب قانون بر عهده ما گذاشته شده است را انجام می‌دهیم.

به گفته وی، تامین اجتماعی از سال ۱۳۹۹ متناسب سازی را اجرا کرده ایم و هر سال متناسب با افزایش نرخ دستمزد شورای عالی کار افزایش یافته است، سنوات بعدی نیز افزایش حقوق براساس مصوبه شورای عالی کار اجرا و اعمال شده است.

منبع: اقتصاد نیوز

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۲
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۰۵ - ۱۴۰۲/۰۴/۲۷
0
0
میرهاشم جان.افزایش سنواتی به همسان سازی ر بط نداره اینه که ضریب حقوق زمان بازنشستگی هست چرانمیفهمی ؟
علیرضا تبریزی
Iran (Islamic Republic of)
۰۳:۰۶ - ۱۴۰۲/۰۴/۲۸
0
0
جناب موسوی خسته نباشید
شما بعنوان مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی فکرمی‌کنم ماحصل همسان سازی بازنشستگان تحت پوشش خودرانمیدانید.
ضمناً به مدیران تحت امرتان بفرمایید سه میلیون و ششصد هزار بازنشسته دارید نه هفت میلیون و دویست بازنشسته. متشکرم
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->