اختصاص ۲ هزار و ۳۶۰ میلیارد ریال برای اجرای ۳۳ طرح در مشهدمقدس آغاز کاشت ۳ میلیون بوته گل فصلی تابستانه در مشهد ترافیک در محور‌های بزرگراهی مشهد (۱۶ خرداد ۱۴۰۳) شهروند خبرنگار | گلایه شهروند از مشکل روشنایی در میدان جمعه بازار قدیم مهرآباد مشهد + پاسخ شهردار مشهدمقدس: دوربرگردان غیرهم‌سطح شهید میرزایی، در منطقه ۳ مشهد فردا به بهره‌برداری رسمی می‌رسد ساعات کاری جدید کارکنان شهرداری مشهد اعلام شد (۱۵ خرداد ۱۴۰۳) تغییر ساعت کاری ادارات مشهد از فردا (۱۶ خرداد ۱۴۰۳) + جزئیات ساعت ارائه خدمات قطار شهری و اتوبوسرانی مشهد تغییر کرد (۱۴ خرداد ۱۴۰۳) اعزام ۲۸۹ اتوبوس از خراسان رضوی برای شرکت زائران در مراسم سالگرد ارتحال امام (ره) کیفیت هوای چهار منطقه کلانشهر مشهد امروز «پاک» است (۱۴ خرداد ۱۴۰۳) تغییر ساعت آغازبه‌کار دستگاه‌های اجرایی مشهد و خراسان‌رضوی از سه‌شنبه (۱۵ خرداد ۱۴۰۳) اجرای پروژه تعریض پل شهید باهنر در محور جاده سرخس - مشهد تدوین «مدل جریان‌سازی اجتماعی» برای رسیدگی به معضل طلاق| ظرفیت‌های مختلف برای کنش‌گری اجتماعی بسیج می‌شوند عدالت فضایی، زمینه‌سازِ رسیدنِ شهروندان به توسعه فردی بازخوانی انتصاب‌های انجام شده از سوی بنیان گذار کبیر انقلاب اسلامی در خراسان| احکام امام (ره) برای مشهد هوای کلانشهر ۵ منطقه مشهد امروز پاک است (۱۳ خرداد ۱۴۰۳) پیگیری دغدغه شهروندان مشهدی درباره بوی بد استخر بوستان کوهسنگی زمان بهره‌برداری از ایستگاه مترو باب الجواد (ع) مشهد اعلام شد+اینفوگرافی
سرخط خبرها

شهردار مشهد: ۱۳۷ صندوقچه‌ای از پیشنهادات بکر است

  • کد خبر: ۱۷۵۲۱۲
  • ۲۹ تير ۱۴۰۲ - ۲۲:۵۸
شهردار مشهد: ۱۳۷ صندوقچه‌ای از پیشنهادات بکر است
شهردار مشهد مقدس در پی بازدید از مرکز ارتباطات مردمی ۱۳۷ شهرداری گفت: در این دوره از مدیریت شهری، به همت مرکز اطلاع‌رسانی و امور بین‌الملل، باید بهره‌برداری‌های بیشتر و جامع‌تری از ۲هزار تماسی که روزانه با این مرکز گرفته می‌شود، صورت گیرد؛ ۲ هزار تماس هم می‌تواند منتج به ۲ هزار رضایت شهروندی از عملکرد شهرداری شود و هم ۲ هزار نارضایتی...

به گزارش شهرآرانیوز، محمدرضا قلندر شریف شهردار مشهد روز گذشته بازدیدی سرزده از مرکز ارتباطات مردمی ۱۳۷ شهرداری داشت و امروز در صفحه شخصی خود در اینستاگرام درباره این بازدید نوشت: «"۱۳۷" شاهراه ارتباطی دوسویه بین مدیریت‌شهری و شهروندان، به عنوان صاحبان اصلی شهر است؛ گنج بی‌نظیری که شهرداری مشهد در دل خود آن را جای داده است.»

آنچه در ادامه می‌خوانید متن پست اینستاگرامی آقای شهردار است:

«مجاوران عزیز مشهدالرضا (ع)، سلام 

روز گذشته فرصت ارزشمندی فراهم آمد تا بازدید سرزده‌ای از مرکز ارتباطات مردمی ۱۳۷ شهرداری داشته باشم و با نیرو‌های خدوم این مرکز که در خط مقدم ارتباط با زائران و مجاوران بارگاه منور رضوی هستند، گپ‌وگفت صمیمانه‌ای داشته باشم؛ همچنین با تعدادی از شهروندان عزیز مکالمه تلفنی داشتم و از نزدیک در جریان مشکلات شهری آنان قرار گرفتم.

"۱۳۷" شاهراه ارتباطی دوسویه بین مدیریت‌شهری و شهروندان، به عنوان صاحبان اصلی شهر است؛ گنج بی‌نظیری که شهرداری مشهد در دل خود آن را جای داده و صندوقچه‌ای از پیشنهادات بکر، نقطه‌نظرات و انتقادات سازنده شهروندانِ دغدغه‌مند مشهدی که دل در گرو توسعه کمی و کیفی شهر امام‌مهربانی‌ها دارند تا خدماتی مطلوب‌تر به زائر و مجاور آقا ارائه شود.

در این دوره از مدیریت شهری، به همت مرکز اطلاع‌رسانی و امور بین‌الملل، باید بهره‌برداری‌های بیشتر و جامع‌تری از ۲هزار تماسی که روزانه با این مرکز گرفته می‌شود، صورت گیرد؛ ۲ هزار تماس هم می‌تواند منتج به ۲ هزار رضایت شهروندی از عملکرد شهرداری شود و هم ۲ هزار نارضایتی...»

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->