پدیده، تا ۲۰۲۷ در بارسلون ماندنی شد جوکر باارزش‌ترین بازیکن NBA شد کاپیتان دورتموند در راه لیگ فوتبال آمریکا کاپیتان سابق ایران در کینگزلیگ نحوه خرید بلیت بازی تراکتور و گل گهر+ قیمت و لینک خرید پیشنهاد تمدید برای ۴ پرسپولیسی شکایت باشگاه سپاهان از مدیران پرسپولیس زمان بازی رئال مادرید و دورتموند در فینال لیگ قهرمانان اروپا - فصل ۲۰۲۴ نتیجه بازی برگشت بایرن و رئال مادرید در لیگ قهرمانان+ ویدیو گل‌ها| صعود آقای آنچلوتی به فینال ویدیو خلاصه بازی برگشت بایرن مونیخ و رئال مادرید در‌ لیگ قهرمانان ویدیو گل دوم رئال مادرید به بایرن توسط خوسلو (۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۳) ویدیو گل اول رئال مادرید به بایرن توسط خوسلو (۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۳) ویدیو گل اول بایرن مونیخ به رئال توسط دیویس (۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۳) برگزاری یک مجمع تک کاندیدای دیگر در هیات‌های ورزشی خراسان رضوی | رئیس هیات شمشیربازی استان انتخاب شد پخش زنده بازی رئال مادرید و بایرن مونیخ در لیگ قهرمانان اروپا (۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین افتخار آفرینی کاراته کاران خراسانی در آسیای مرکزی بازگشت پورعلی گنجی به تمرینات پرسپولیس دلسوزی یک شمشیر باز برای جواد نکونام دفاع مدیر ورزشی اینتر از خرید طارمی پژمان جمشیدی در تیم پرسپولیس!
سرخط خبرها

قول دوباره فدراسیون فوتبال درباره کمک داوری ویدئویی

  • کد خبر: ۱۷۵۲۵۱
  • ۳۰ تير ۱۴۰۲ - ۱۶:۱۵
قول دوباره فدراسیون فوتبال درباره کمک داوری ویدئویی
محمد مهدی نبی، نایب رئیس فدراسیون فوتبال از برطرف شدن موانع ورود کمک داور ویدئویی به فوتبال ایران خبر داده است.

گروه ورزش|شهرآرانیوز، فقدان کمک داور ویدئویی در فوتبال ایران تبدیل به یک معضل بزرگ شده است. فصل پیش بسیاری از تیم‌ها به دلیل فقدان این تکنولوژی امتیازهای زیادی را از دست دادند و هجمه بسیاری علیه داوران به وجود آمد. 

درهمین راستا نبی، نایب رئیس فدراسیون فوتبال اعلام کرده به زودی شاهد ورود این تکنولوژی به فوتبال ایران خواهیم بود. نبی می‌گوید:« ورود VAR در آستانه حل شدن است‌. کمک داور ویدیویی جدا از موثر بودن در نتایج مسابقات، اتمسفر داخل استادیوم، جامعه فوتبال و همه بخش ها را به نوعی مدیریت خواهد کرد.درمورد VAR دو بخش داریم. بخش اول تجهیزاتی است که باید خریداری شود که این مسیر در فاز اول در حال طی شدن است‌. بخش دوم مربوط به هماهنگی و راه‌اندازی است.»

 صحبت‌های بنی درحالی جلب توجه می‌کند که تا شروع لیگ برتر زمان زیادی باقی نمانده کمتر از دو هفته دیگر مسابقات شروع خواهد شد. این درحالی است که مهدی تاج بعد از پایان لیگ گذشته صراحتا از نصب این دوربین‌ها برای فصل جدید خبر داده بود اما به نظر می‌رسد فدراسیون فوتبال با وجود اینکه اخیرا وعده‌ای داده، نتواند وی ای آر را به فصل جدید برساند.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->