هشدار آتش نشانی: ساختمان‌ها با نمای کامپوزیت ظرف سه دقیقه شعله‌ور می‌شوند نجات جوان مدفون شده زیر سنگریزه‌ها با تلاش ۱۵۰ دقیقه‌ای آتش نشانان مشهدی (۱۷ خرداد ۱۴۰۳) تکمیلی| حریق انبار ضایعات با حضور آتش نشانان ۱۸ ایستگاه اطفا شد+ تصاویر این حادثه (۱۷ خرداد۱۴۰۳) قتل پسر جوان به دست پدر ۸۰ ساله| قاتل: پشیمانم اطفای حریق یک ساختمان در مشهد با تلاش نفس‌گیر آتش نشانان چهار ایستگاه (۱۷ خرداد ۱۴۰۳) اعترافات تکان دهنده دو باجناق سنگدل درباره قتل زن بی دفاع انحراف اتوبوس در شرق سبزوار ۱۳ مصدوم بر جای گذاشت (۱۷ خرداد ۱۴۰۳) جسد دختر ۱۷ ساله خرم آبادی پیدا شد هم اکنون؛ حریق انبارضایعات در جاده کنه بیست سوانح شهری مشهد در یک روز ۶۹ مصدوم بر جا گذاشت نتایج اولیه نوبت اول کنکور ۱۴۰۳ اعلام شد (۱۷ خرداد ۱۴۰۳) پیش‌بینی هواشناسی مشهد و خراسان رضوی (پنجشنبه ۱۷ خرداد ۱۴۰۳) | افزایش دما در مناطق گرمسیری استان به بیش از ۴۰ درجه! کشف و ضبط بیش از ۲۰۰ قلم فرآورده دارویی در مناطق زیر پوشش دانشگاه علوم پزشکی مشهد آیا کودکان را می‌توان حجامت کرد؟ | عوارض حجامت خودسرانه کودکان راهنمای انتخاب مناسب‌ترین مدرسه برای فرزندان حذف گزینه الزام برای آزمون پایه نهم به دهم دانش آموزان سمپادی عوامل بروز یبوست در نوزادان چیست و چگونه درمان می‌شود؟ شایع‌ترین عوامل ایجاد سنگ کیسه صفرا را بشناسید این میوه حکم داروخانه طبیعی را دارد! آرتروز، بیماری روماتیسمی غیرالتهابی که اغلب مفصل زانو و انگشتان دست را درگیر می‌کند
سرخط خبرها

بازنشستگان تامین اجتماعی، رایگان به مشهد اعزام می‌شوند + جزئیات

  • کد خبر: ۱۷۵۷۲۲
  • ۰۲ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۱:۲۴
  • ۳
بازنشستگان تامین اجتماعی، رایگان به مشهد اعزام می‌شوند + جزئیات
معاون برنامه‌ریزی، مالی و پشتیبانی سازمان تامین اجتماعی گفت: بازنشستگان این سازمان برای اعزام به مشهد به صورت رایگان ثبت‌ نام کنند.

به گزارش شهرآرانیوز سید مرتضی حسینی با اشاره به برنامه‌ریزی سازمان جهت نوسازی مراکز درمانی و بیمارستانی متعلق به تامین اجتماعی اظهار کرد: سالانه بخشی از پروژه‌های سازمان در قالب نوسازی و بازسازی مراکز درمانی تعریف و انجام می‌شود.

وی با اشاره به نوسازی و بازسازی برخی مراکز درمانی ملکی سازمان تامین اجتماعی در تهران تصریح کرد: در سایر استان‌ها نیز نوسازی تعدادی از مراکز درمانی در سال ۱۴۰۲ پیش‌بینی شده است.

حسینی در ادامه به ارائه تسهیلات رفاهی به بازنشستگان در قالب سفر‌های زیارتی و سیاحتی اشاره کرد و گفت: قرار است سفر‌های سیاحتی به سفر‌های زیارتی اضافه شود. یکی از طرح‌ها در قالب سفر‌های زیارتی، اجرای طرح "کرامت رضوی" است؛ البته قبلاً این طرح در سازمان اجرا شده است و در این طرح بازنشستگان به همراه خانواده به صورت رایگان به مشهد اعزام می‌شوند.

معاون برنامه‌ریزی، مالی و پشتیبانی سازمان تامین اجتماعی با اشاره به اینکه برگزاری تور‌های زیارتی در این دوره از مدیریت سازمان به صورت ویژه انجام می‌شود، افزود: از سال گذشته با کیفیت بهتری "طرح کرامت رضوی" شروع شده است و نزدیک به ۵۰ هزار نفر در سال ۱۴۰۱ به مشهد مقدس اعزام شدند و امسال هم با یک تعداد بالاتری این طرح را شروع کرده‌ایم؛ همزمان با هفته تامین اجتماعی سفر بازنشستگان به مشهد مقدس شروع شده است.

وی تصریح کرد: پیش‌بینی می‌شود که امسال حدود ۷۰ هزار نفر از بازنشستگان در قالب "طرح کرامت رضوی" به مشهد مقدس اعزام می‌شوند. همچنین امسال تعدادی از بازنشستگان نیز به  امسال به استان قم و زیارت حرم حضرت معصومه (س) اعزام می‌شوند.

معاون برنامه‌ریزی، مالی و پشتیبانی سازمان تامین اجتماعی در پاسخ به این پرسش که بازنشستگان به چه نحوی می‌توانند در طرح "کرامت رضوی" ثبت‌نام کنند، افزود: ثبت‌نام توسط کانون‌های بازنشستگی انجام می‌شود. به این شکل که بازنشستگان به کانون‌های بازنشستگی در استان‌های مختلف مراجعه و در ادامه در سامانه مدنظر ثبت‌نام می‌کنند.

منبع: تسنیم

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۱
ناشناس
United States of America
۱۷:۳۴ - ۱۴۰۲/۰۵/۰۲
0
0
سفرمشهدپیشکش دولت ورئیس جمهور حق وحقوق بازنشستگان تامین اجتماعی رونخورید سفرمشهد خودمون میریم تورم وگرانی چهارصددرصد. نرخ افزایش حقوق بازنشسته ۲۷درصد.بااین گرانی
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۷:۵۸ - ۱۴۰۲/۰۵/۰۷
0
0
کانونها منبع فساد وپارتی بازی هستندوگویا هرچه ما بازنشستگان می گوئیم مسئولین سازمان گوششان کروچشمشان کوراست؟!>
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۸:۰۴ - ۱۴۰۲/۰۵/۰۷
0
0
اینهم روشی برای چپاول ازحقوحقوق به اسم ما بازنشستگان وبه کام خودشان وکانونها.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->