فرد متهم به قتل «زهره فکور صبور» بازداشت شد وزیر ارشاد: سال گذشته ۱۲۰هزار مجوز کتاب صادر شد ویدئو | فیلمبرداری فصل دوم سریال «Wednesday» آغاز شد + تیزر «ایزابل هوپر» رئیس هیات داوران ونیز شد مدیرمسئول روزنامه شهرآرا: سبک زندگی و اثرات تهاجم فرهنگی، دغدغه مشترک رسانه‌های ایران و عراق است برگزاری مرحله استانی نوزدهمین جشنواره هنر‌های نمایشی کودک‌و‌نوجوان در مشهد (۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۳) گام جدی برای تقویت تعاملات رسانه‌ای میان ایران و عراق سخنان جنجالی «کیانوش عیاری» درباره پرداخت دستمزد عواملش واکنش محمدرضا شهبازی، مجری «پاورقی» به ماجرای خبر اخراجش از تلویزیون «گودزیلا منهای یک» هم‌زمان با پخش جهانی در شبکه نمایش خانگی «آبی روشن» با بازی مهران غفوریان و مهران احمدی در راه سینما جایزه نتپک بیست‌وپنجمین جشنواره جئونجو کره جنوبی برای «گیج گاه» شاعر «سمرقند»: نمایشگاه، کتاب را به دست مخاطب خاص می‌رساند «باران کوثری» سه داستان کوتاه را برای نابینایان خواند اولین کتاب بازیگر «عطرآلود» در نمایشگاه کتاب آغاز به کار سی‌وپنجمین دوره نمایشگاه کتاب تهران
سرخط خبرها

تمجید اولیور استون از «اوپنهایمر»

  • کد خبر: ۱۷۷۲۸۲
  • ۱۱ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۲:۴۶
تمجید اولیور استون از «اوپنهایمر»
اولیور استون فیلم نولان را کلاسیک خواند و گفت هرگز باور نمی‌کرد چنین فیلمی ساخته شود.

به گزارش شهرآرانیوز، در حالی که بسیاری از نقد‌ها برای «اوپنهایمر» کریستوفر نولان آن را یادآور «JFK» اولیور استون از یک حماسه تاریخی دانسته‌اند، اکنون خود استون به آخرین دستاورد نولان توجه کرده است.

برنده اسکار برای فیلم «جوخه»، در رسانه‌های اجتماعی «اوپنهایمر» نولان را یک فیلم کلاسیک جدید دانست و فاش کرد در گذشته مدتی به ساختن فیلمی درباره فیزیکدان نظری و پدر بمب اتمی یعنی جی رابرت اوپنهایمر فکر کرده است.

استون نوشته: تماشای فیلم ۳ ساعته «اوپنهایمر» را که روایت کریس نولان بود تمام کردم. فیلمنامه او لایه لایه و جذاب است. من که با کتاب کای برد و مارتین جی شروین آشنا بودم، یک بار پروژه را رد کردم، زیرا نتوانستم به اصل آن راه پیدا کنم. نولان آن را پیدا کرده است.

استون ادامه داد: کار او حیرت‌انگیز و چشم‌نواز است. او مجموعه‌ای از رویداد‌ها را می‌گیرد و آن‌ها را به سیلی از کنش هیجان‌انگیز در تمام دیالوگ‌ها تبدیل می‌کند. هر بازیگری برای من غافلگیرکننده است، مخصوصاً کیلیان مورفی، که با آن چشمانش نقش نابغه‌ای مثل اوپنهایمر را کاملا طبیعی بازی می‌کند.



استون در پایان گفت: «اوپنهایمر» یک اثر کلاسیک است که هرگز باور نمی‌کردم در این شرایط ساخته شود. براوو!

استون تنها کارگردان برجسته‌ای نیست که به ستایش حماسه نولان پرداخته است. قبل از اکران «اوپنهایمر» در سینماها، پل شریدر کارگردان و فیلمنامه‌نویس «راننده تاکسی» هم واکنش تحسین‌آمیزی بروز داد و در شبکه‌های اجتماعی فیلم نولان را «بهترین و مهم‌ترین فیلم قرن حاضر» خواند.

شریدر افزوده بود: اگر امسال یک فیلم را در سینما ببینید، باید «اوپنهایمر» باشد.

«اوپنهایمر» با وجود ۳ ساعته بودن و کسب رتبه R، تبدیل به یک فیلم پرفروش باکس آفیس شده و در کمتر از دو هفته اکران از ۴۰۰ میلیون دلار در باکس آفیس جهانی عبور کرده است.

منبع: ایسنا

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->