شهردار مشهد: حضور بیش از ۸۵۰۰ ورزشکار در سومین دوره مسابقات جام رمضان بی‌نظیر بود پیکان هم برای استقلال دردسرساز می شود سمیعی در استقلال فقط امضا می کند! چرا ترابی به ترکتور نمی رود؟ ارونوف قصد جدایی از پرسپولیس دارد استقلال به دنبال شکار نقل و انتقالاتی پرسپولیس| آلوز به کجا می‌رود؟ احتمال محرومیت ۴ بازیکن استقلال در بازی با فولاد هشدار برای بازیکنان استقلال| چهار بازیکن در محرومیت ترکیب احتمالی استقلال برابر فولاد در هفته بیست و هفتم | نسخه نکو برای بازگشت به صدر پخش زنده بازی منچستریونایتد و آرسنال در لیگ انگلیس (۲۳ اردیبهشت ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین استقلال و پرسپولیس در بین تیم‌های برتر آسیا + جدول کوپال ناظمی: پول اسپانسر‌ها خرج داوران نمی‌شود جانواریو: با قهرمانی استقلال خوشحال می‌شوم برد پرگل پرسپولیس مقابل تیم ملی جوانان تاریخ و ساعت بازی استقلال و فولاد در لیگ برتر | جنگ صدر و قعر موج دستگیری‌ها در فوتبال | ازفعالان رسانه‌ای تا مدیران فوتبالی آلوز در تیررس پرسپولیس اورونوف از ایران رفت! متهمان پرونده فساد در فوتبال ایران به دادگاه رفتند جهانبخش: دوست دارم در یکی از لیگ‌های خوب اروپا بازی کنم
سرخط خبرها

شکایت باشگاه نفت از سرمربی جدید تیم ملی فوتبال

  • کد خبر: ۱۷۷۶۵
  • ۲۶ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۱:۳۲
شکایت باشگاه نفت از سرمربی جدید تیم ملی فوتبال
مهلت ۵ روزه اسکوچیچ به پایان رسیده است و مسئولان باشگاه صنعت نفت طبق اولتیماتومی که به اسکوچیچ داده بودند از امروز می‌توانند از اسکوچیچ به فیفا شکایت کنند.
به گزارش شهرآرانیوز، دراگان اسکوچیچ سرمربی جدید تیم ملی فوتبال ایران به شکل عجیبی از تیم فوتبال صنعت نفت آبادان جدا شد. او به آبادانی‌ها تضمین داد ضمن ترک این باشگاه به هیچ تیم ایرانی نخواهد رفت.

کمتر از ۲۴ ساعت پس از جدایی اسکوچیچ از نفت، این مربی کروات با فدراسیون فوتبال ایران برای قبول هدایت تیم ملی فوتبال به توافق رسید. این موضوع خشم مسئولان صنعت نفت آبادان را در پی داشت و آن‌ها از روزی که اسکوچیچ با فدراسیون فوتبال قرارداد بست به او ۵ روز فرصت دادند تا غرامت ۱۴۰ هزار دلاری به این باشگاه بپردازد در غیر این صورت از این مربی به فیفا شکایت خواهند کرد.

حالا مهلت ۵ روزه اسکوچیچ به پایان رسیده است. این مربی قصد داشت تا با گفتگو و برگزاری جلسه با نفتی‌ها این موضوع را ختم به خیر کند، اما مسئولان باشگاه صنعت نفت طبق اولتیماتومی که به اسکوچیچ داده بودند و همچنین بر اساس مفاد قرارداد با این مربی از امروز می‌توانند از اسکوچیچ به فیفا شکایت کنند.
 
منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->