گلر سابق استقلال خانه‌نشین شد بالده در لیست فروش بارسلونا پیشنهاد پرسپولیس ترابی را راضی نکرد جام تکلیف نکونام را مشخص می‌کند پاس گل زاهدی در روز پیروزی آویسپا احضار درویش به کمیته اخلاق بازیکن سابق استقلال غرق شد + عکس خداحافظی طارمی با هواداران پورتو نکونام پیگیر بازگشت منتظر محمد نتیجه و ویدیو خلاصه بازی اینترمیلان و فروزینونه| آتش بازی قهرمان ویدئو | ریحانه، دختر ورزشکار مشهدی | از قهرمانی آسیا تا آرزوی مدال المپیک یک تیم پیر در لیگ برتر+عکس| ۳۵ ساله‌های تاثیرگذار فوتبال ایران سلیمی به بازی با فولاد می‌رسد یا نمی‌رسد؟ باشگاه استقلال نیمی از قرارداد بلانکو را پرداخت نکرده است نحوه خرید بلیت بازی تراکتور و گل‌گهر سیرجان + قیمت و لینک خرید نحوه خرید بلیت بازی استقلال و فولاد + قیمت و لینک خرید بازی پرسپولیس و هوادار، بدون حضور تماشاگران! برنامه ریزی سازمان لیگ بدون آینده نگری| چرا پیکان میزبان بازی آخر مقابل استقلال شد؟
سرخط خبرها

پیروانی پیگیر مصاحبه عجیب کامیابی‌نیا شد

  • کد خبر: ۱۷۷۸۰۲
  • ۱۵ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۰:۵۲
  • ۱
پیروانی پیگیر مصاحبه عجیب کامیابی‌نیا شد
سرپرست تیم پرسپولیس در یکی دو روز گذشته پیگیر مصاحبه عجیب بازیکن سابق این تیم شد.

گروه ورزش/ شهرآرانیوز، کمال کامیابی‌نیا در پایان فصل گذشته فوتبال در لیست مازاد پرسپولیس قرار گرفت تا بعد از حدود ۷ سال از این تیم جدا شود. 

او که اخیرا به ذوب آهن اصفهان رفته مصاحبه تندی درباره جدایی از پرسپولیس انجام داد و حتی نکات عجیبی درباره حضور پریرا در پرسپولیس و نحوه حدایی او از این تیم مطرح کرد. 

این گفت‌وگوی پر حاشیه باعث شد تا افشین پیروانی سرپرست تیم پرسپولیس در یکی دو روز اخیر در تمرینات این تیم پیگیر گفت‌وگوی کامیابی‌نیا شد و حای با برخی از بازیکنان قدیمی در این خصوص صحبت کرد تا متوجه شود که چرا این بازیکن چنین مصاحبه‌ای انجام داده است. 

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۲
ابرهیم
Iran (Islamic Republic of)
۲۳:۵۷ - ۱۴۰۲/۰۵/۱۵
7
0
ببین چه کسی داره پیگیر حرفهای حق و حقیقت کمال میشه .اخه افشین فرشی چرا موقعی که کمال را مثل یه وسیله کهنه و اضافه انداختید بیرون پیگیری نکردی؟ کمال بازیکن محبوب و متعصب ما بود .خدا ازتو و یحیی انتقام بگیره .
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->