حمله رژیم صهیونیستی به جنوب لبنان یک مقام ارشد نظامی رژیم صهیونیستی: کل غزه را هم نابود کنیم، به پیروزی نخواهیم رسید ۴ عملیات گروهان‌های قدس علیه اشغالگران اسرائیلی در جبالیا بایدن: ترامپ کاملا از تعادل خارج شده است رئیس ستاد ارتش اسرائیل مسئولیت شکست ۷ اکتبر را پذیرفت تیراندازی در آلاباما آمریکا | ۳ نفر کشته و ۱۲ تَن زخمی شدند شهادت ۵۰۰ تن از پزشکان و نیروهای بهداشتی و درمانی در غزه حمله راکتی از غزه به شهر اشغالی سدیروت معاون جدید پارلمانی رئیسی کیست؟ خانواده های اسرای صهیونیست خیابان منتهی به وزارت جنگ را بستند قسام: خانه بمب‌گذاری‌شده را به روی نظامیان فراری دشمن منفجر کردیم پایان کار حسینی در معاونت پارلمانی ریاست جمهوری تاکید رئیس جمهور بر لزوم اطمینان مدیران از رعایت کرامت انسانی امیرعبداللهیان: از گفتگو‌های ایران-عربی عبور کرده‌ایم حمله حزب‌الله با موشک‌های سنگین جدید خود به سرزمین‌های اشغالی (۲۳ اردیبهشت ۱۴۰۳) «سیدحسن نصرالله» دوشنبه سخنرانی می‌کند (۲۴ اردیبهشت ۱۴۰۳) بلینکن: اسرائیل برنامه معتبر برای دفاع از غیرنظامیان ندارد قسام در ۲ مرحله «سدیروت» را موشک‌باران کرد (۲۳ اردیبهشت ۱۴۰۳) انتقاد بولتون از تهدید بایدن مبنی بر توقف ارسال سلاح به اسرائیل واکنش شدید حماس به اظهارات بایدن
سرخط خبرها

نیک‌بین: مشکل اقتصاد کشور، قیمت‌گذاری دستوری است

  • کد خبر: ۱۷۷۸۷۶
  • ۱۵ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۳:۰۵
نیک‌بین: مشکل اقتصاد کشور، قیمت‌گذاری دستوری است
یک عضو کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی گفت: مشکل اقتصاد کشور، قیمت‌گذاری دستوری است. می‌خواهید به مصرف‌کننده خدمت کنید غافل از اینکه موضوع اشتغال در تولید را از بین می‌برید.

به گزارش شهرآرانیوز، جواد نیک بین در تذکری شفاهی در جریان جلسه علنی امروز مجلس، بیان کرد: گفته شده به خودرو‌های لاکچری اجازه ورود داده نمی‌شود حال سوال این است که معیار تعیین قیمت خودرو‌های وارداتی چیست؟ آیا منظور قیمت‌های جهانی خودرو است یا قیمت خودرویی که برای آن عوارض ۱۵۰ درصدی اعمال می‌شود؟ آیا خودروی ۳۰ هزار دلاری لاکچری است؟ قیمت دستوری در حوزه خودرو موجب نارضایتی شده است.

وی ادامه داد: مشکل اقتصاد کشور، قیمت‌گذاری دستوری است. می‌خواهید به مصرف‌کننده خدمت کنید غافل از اینکه موضوع اشتغال در تولید را از بین می‌برید. در حوزه گوشت، خودرو، کشاورزی و دامی قیمت‌گذاری دستوری موجب شده که هم مصرف‌کننده ناراضی باشد و هم تولیدکننده بیچاره شود. سال گذشته بار‌ها گفتیم که اگر با همین شیوه در حوزه دام و طیور جلو برویم قیمت گوشت به ۲۵۰ هزار تومان می‌رسد.

وی گفت: در موضوع نان هم مشورت لازم است. ما بیان کرده بودیم که یارانه را به نان دهید.

این نماینده مجلس بر همسان سازی حقوق بازنشستگان نیز تأکید کرد.

منبع: ایسنا

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->