حریق یک فروشگاه فرش در مرکز شهر مشهد اطفا شد (۷ خرداد ۱۴۰۳) شناسایی و جذب کودکان بازمانده از تحصیل و مجازات والدین متخلف دامپزشک شکارچی که فرمانده یگان حفاظت محیط زیست شد دادستان جوانی که با حقوق خودش زندانی آزاد می‌کند احکام جدید متناسب‌سازی حقوق بازنشستگان چه زمانی صادر می‌شود؟ | تاریخ واریز مابه‌التفاوت حقوق مشخص شد چرا هزینه‌های درمانی بازنشستگان با تاخیر پرداخت می‌شود؟ + پاسخ بیمه آتیه‌سازان همدستی برادارن مینا برای قتل دلخراش مرد مورد علاقه خواهرشان اعطای وام بانکی به بازنشستگان کشوری با بازپرداخت ۵ ساله + جزئیات افزایش قربانیان قارچ‌های سمی و راه‌های تشخیص| چرا نباید قارچ فله بخریم؟ بیماری‌های پوستی و انواع عفونت ارمغان استخرهای آلوده برای شما انفجار منزل مسکونی در خیابان اندیشه| آتش نشانان چهار محبوس را نجات دادند (۷ خرداد ۱۴۰۳) هشدار مدیریت بحران درباره احتمال وزش باد‬ شدید در تهران (۷ خرداد ۱۴۰۳) علت عجیب افزایش و تشدید سردردهای میگرنی که تا الان نمی‌دانستید وقتی قشربندی اجتماعی متأثر از فضای مجازی می‌شود مصرف دخانیات سالانه جان ۵۰ هزار نفر را در ایران می‌گیرد نجات چهار شهروند از حریق منزل مسکونی در خیابان فلسطین+تصاویر (۷ خرداد ۱۴۰۳) ویدئو | درگیری در بیمارستان خاتم‌الانبیا(ص) زاهدان
سرخط خبرها

۲ مامورنما در مشهد به دام افتادند (۱۶ مرداد ۱۴۰۲)

  • کد خبر: ۱۷۸۱۱۳
  • ۱۶ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۸:۲۷
۲ مامورنما در مشهد به دام افتادند (۱۶ مرداد ۱۴۰۲)
فرمانده انتظامی مشهد گفت: ۲ متهم که در پوشش مامور اقدام به اخاذی از شهروندان می‌کردند، با تلاش ماموران کلانتری «معراج» در مشهد به دام افتادند.

به گزارش شهرآرانیوز، سرهنگ احمد نگهبان افزود: در پی گزارش چند مورد اخاذی از شهروندان در پوشش مامور در محدوده بلوار توس مشهد توسط سرنشینان یک دستگاه پژو ۴۰۵، پیگیری موضوع در دستور کار پلیس قرار گرفت.

وی اضافه کرد: ماموران کلانتری معراج با بررسی اظهارات مالباختگان و مشخصات ظاهری متهمان تحقیقات میدانی خود را با گشت زنی در مناطق آسیب پذیر آغاز کردند.

فرمانده انتظامی مشهد خاطر نشان کرد: ماموران انتظامی هنگام گشت زنی در بلوار توس، ۲ متهم را در این زمینه شناسایی و در اقدامی ضربتی آن‌ها را دستگیر کردند.

وی گفت: ماموران انتظامی در این عملیات در بازرسی از خودرو متهمان تجهیزاتی از قبیل یک رشته دستبند، یک قوطی افشانه فلفلی، یک قبضه اسلحه کلت قلابی، سه قبضه چاقو، یک قبضه تبر و مقادیری موادمخدر صنعتی کشف کردند.

نگهبان بیان داشت: متهمان پس از انتقال به مقر انتظامی در بازجویی‌ها و در مواجهه با تعدادی از مالباختگان به پنج فقره اخاذی از شهروندان در محدوده بلوار توس اعتراف کردند.

منبع: ایرنا

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->