زمان بازی رئال مادرید و دورتموند در فینال لیگ قهرمانان اروپا - فصل ۲۰۲۴ نتیجه بازی برگشت بایرن و رئال مادرید در لیگ قهرمانان+ ویدیو گل‌ها| صعود آقای آنچلوتی به فینال ویدیو خلاصه بازی برگشت بایرن مونیخ و رئال مادرید در‌ لیگ قهرمانان ویدیو گل دوم رئال مادرید به بایرن توسط خوسلو (۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۳) ویدیو گل اول رئال مادرید به بایرن توسط خوسلو (۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۳) ویدیو گل اول بایرن مونیخ به رئال توسط دیویس (۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۳) برگزاری یک مجمع تک کاندیدای دیگر در هیات‌های ورزشی خراسان رضوی | رئیس هیات شمشیربازی استان انتخاب شد پخش زنده بازی رئال مادرید و بایرن مونیخ در لیگ قهرمانان اروپا (۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین افتخار آفرینی کاراته کاران خراسانی در آسیای مرکزی بازگشت پورعلی گنجی به تمرینات پرسپولیس دلسوزی یک شمشیر باز برای جواد نکونام دفاع مدیر ورزشی اینتر از خرید طارمی پژمان جمشیدی در تیم پرسپولیس! نکونام در پی جذب آقایی‌پور تاریخ دقیق صدور مجوز حرفه‌ای استقلال و پرسپولیس مشخص شد نشست نکونام با مدیران جدید استقلال دیدار ملی‌پوشان فوتسال با مقام معظم رهبری | اهدای انگشتر رهبری به وحید شمسایی پرسپولیس برای وحدت مدارک پزشکی می‌دهد بازگشت دوباره فلیک به مونیخ؟ پیام مهم نکونام به بازیکنان استقلال| ذوب تمام شد!
سرخط خبرها

جدایی یامگا از استقلال دوباره جدی شد

  • کد خبر: ۱۷۸۴۱۰
  • ۱۸ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۸:۲۷
  • ۱
جدایی یامگا از استقلال دوباره جدی شد
کوین یامگا، بازیکن فرانسوی استقلال بار دیگر از باشگاه استقلال خواستار دریافت مطالباتش شده است.

گروه ورزش|شهرآرانیوز،درحالی که ۲۴ ساعت دیگر استقلال به مصاف صنعت نفت آبادان خواهد رفت و زمان اندکی تا شروع این بازی باقی مانده، خطر جدایی کوین یامگا دوباره باشگاه استقلال را تهدید می‌کند.

یامگا که در طول دوران حضورش در این باشگاه همواره به رفتار حرفه‌ای شهره بوده  و تلاش کرده به تعهدات خود با باشگاه استقلال پاینده باشند، این بار نیز از طریق قانونی خواستار دریافت مطالبات خود شده تا شاید مدیران باشگاه مبالغی که باید به او پرداخت می‌کردند را به حسابش واریز کنند.


در نوتیس جدید یامگا به باشگاه استقلال او خواستار دریافت مطالبه ۱۴۰ هزاریورویی‌اش شده است. این درخواست درحالی داده شده که کمتر از یک ماه پیش از سوی مسئولان باشگاه استقلال گفته شد که هیچ بدهی به این بازیکن وجود ندارد و تمام دیونش پرداخت شده است، اما این طور که پیدا است باشگاه استقلال در محاسبات خود دچار اشتباه شده و باید مبالغی را به حساب این بازیکن واریز کند تا خطر جدایی کوین یامگا که یکی از ارکان اصلی تیم استقلال در فصل جدید محسوب می‌شود از این باشگاه دور شود.

جواد نکونام در نداری مهاجم به شدت روی گلزنی او حساب کرده و اگر این بازیکن به دلیل مشکلات مالی جدا شود، بحرانی جدی تیم استقلال را فرا خواهد گرفت.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۱
کیان
Iran (Islamic Republic of)
۰۱:۲۶ - ۱۴۰۲/۰۵/۱۹
0
0
دست از سر استقلال بردارید با احساسات هواداران بازی نکنید اصول جوانمردی حکم می کند استقلال را به حال خودش بگذارید
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->