ورود ۱۴ هواپیمای اورهال‌شده به ناوگان حمل‌ونقل هوایی کشور قیمت طلا، دلار، سکه و ارز دیجیتال در بازار امروز (پنجشنبه، ۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۳) نات‌کوین به‌زودی لیست خواهد شد + جزئیات حافظه سازمانی؛ ثبت دانش پنهان جزئیات تازه درباره رقم و زمان واریز مرحله سوم سود سهام عدالت (۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۳) با کمتر از ۲۰ میلیون تومان چه مدل موبایلی می‌توان خرید؟ (۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۳) ساندویچ پانل پشم سنگ چیست و چه کاربردی دارد؟ مبالغ ۴۰ تا ۳۰۰ میلیون‌تومان برای رهن آپارتمان‌های منطقه سیدی مشهد (۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۳) قیمت محصولات سایپا و ایران‌خودرو در بازار امروز (۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۳) محمود سیادت: بهار سرمایه‌گذاری در افغانستان از راه رسیده است آیا بازار خودرو به آرامش رسیده است؟ (۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۳) اولین عرضه اولیه سال ۱۴۰۳ در راه بورس ویدئو | چک صیادی را آنلاین نقد کنید تجارت آمریکا و ایران ۲ برابر شد (اردیبهشت ۱۴۰۳) مصوبه مداخله بانک مرکزی برای کنترل نوسانات ارز تمدید شد تخلف خروج بیش از ۲ هزار کیسه آرد از شبکه پخت نان در مشهد سخنگوی صنعت آب کشور: ۵۶۵ میلیارد تومان به تنش آبی مشهد اختصاص داده شده است بورس در سرازیری | گزارش وضعیت بازار سهام (۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۳) خرید و فروش دلاری مسکن یعنی خروج ارز از کشور اجاره آپارتمان در آزادشهر مشهد چقدر نقدینگی لازم دارد؟ (۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۳) آیا خرید و فروش طلا مشمول مالیات می‌شود؟ توقف شماره‌گذاری خودروی ایکس ۵۵ پرو تا اطلاع ثانوی به دلیل نقص فنی مگر حقوق نیروی انسانی را با دلار ۶۰ هزار تومانی می‌دهند که می‌خواهند ارز صادراتی خود را بالا بفروشند؟ ربع سکه ۶.۶ میلیون تومان گرانتر است (۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۳) لزوم ایجاد ارزش‌افزوده و جلوگیری از خام‌فروشی در حوزه آجیل و خشکبار استفاده از کارت سوخت شخصی در پمپ‌های بنزین ۴۶ درصد افزایش داشته است قیمت طلا، دلار، سکه و ارز دیجیتال در بازار امروز (چهارشنبه، ۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۳)
سرخط خبرها

نرخ خدمات خشکشویی‌ در آستانه عید تغییر نمی‌کند

  • کد خبر: ۱۷۸۵۴
  • ۲۷ بهمن ۱۳۹۸ - ۰۹:۵۳
نرخ خدمات خشکشویی‌ در آستانه عید تغییر نمی‌کند
رئیس اتحادیه خشکشویی و لباس‌شویی مشهد گفت: نرخ‌نامه مصوب این صنف از ابتدای سال ۹۷ بدون تغییر باقی مانده است و شب عید تغییر نمی‌کند.
وثوقی - شهرآرانیوز، از آنجا که جداسازی و نصب مجدد پرده‌ها سخت است، معمولا یک مرتبه در سال و آن هم در زمان تمیزکاری‌های نوروز شسته می‌شوند. اکثر افراد به سبب سختی شست‌وشو و نگرانی از آسیب به بافت‌های پرده از شست و‌شوی آن در منزل شانه خالی و به خشک‌شویی‌ها مراجعه می‌کنند. از آنجا که این‌روز‌ها پیک کاری این حرفه است گزارش‌های متعددی از رعایت نکردن نرخ مصوب در خشک‌شویی‌های مختلف شهر به شهرآرا رسیده است. براین اساس در گفتگو با رئیس اتحادیه خشک‌شویی و لباس‌شویی مشهد برنامه این اتحادیه را برای بازرسی از واحد‌های صنفی جویا شدیم.

علی کاشفی در‌این‌باره به شهرآرا گفت: این اتحادیه به همراه بازرسان اتاق اصناف گشت مشترک را در مشهد آغاز کرده است. اکنون بیش از یک هفته از شروع این گشت مشترک می‌گذرد و تا این لحظه بازرسی خشک‌شویی‌ها و لباس‌شویی‌های بولوار سیدی و بولوار معلم به صورت کامل به اتمام رسیده است. این گشت‌ها ادامه دارد و تا پیش از عید نوروز از تمام واحد‌های صنفی بازرسی می‌شود.

وی با اشاره به اینکه نرخ‌نامه مصوب این صنف از ابتدای سال ۹۷ بدون تغییر باقی مانده است و شب عید تغییر نمی‌کند گفت: این نرخ‌نامه با مشارکت اتحادیه به تمام واحد‌های صنفی ابلاغ شده است و واحد‌ها ملزم به رعایت دقیق این نرخ‌نامه‌اند. براساس این نرخ‌نامه برای شست‌و‌شوی پرده در لباس‌شویی‌های معمولی متری ۱۵۰۰ تا ۲۰۰۰ تومان اخذ می‌شود. نرخ در لباس‌شویی‌های همراه با خشک‌شویی متری ۲۵۰۰ تا ۴۰۰۰ تومان است. جنس پرده تأثیر زیادی بر قیمت آن دارد. شست‌وشوی پرده‌های توری تا متری ۲۵۰۰ تومان و پرده‌های ضخیم تا متری ۴۰۰۰ تومان قیمت مصوب دارد.
 
وی در خصوص رسیدگی به شکایات احتمالی شهروندان از واحد‌های صنفی گفت: شهروندان به صورت تلفنی یا حضوری می‌توانند شکایت خود را از واحد صنفی ثبت کنند. کمیسیون رسیدگی به شکایات در اتحادیه خشک‌شویی و لباس‌شویی مشهد هفته‌ای ۲ روز در این اتحادیه برگزار می‌شود تا با فوریت بیشتر نسبت به گذشته به شکایت‌های شهروندان در خصوص دریافت هزینه‌های خارج از عرف واحد‌های صنفی و آسیب به پارچه ناشی از عملکرد واحد صنفی رسیدگی شود.
 
وی اظهار کرد: به‌دلیل خطر شیوع برخی از بیماری‌ها، شهروندان در خصوص انتخاب واحد خشک‌شویی و لباس‌شویی دقت و از مراجعه به واحد‌های صنفی بدون پروانه کسب خودداری کنند، زیرا با شروع پیک کاری این صنف عده‌ای سودجو وارد این حرفه می‌شوند و با ارائه خدمات غیربهداشتی و غیرحرفه‌ای باعث شیوع بسیاری از بیماری‌های پوستی بین شهروندان می‌شوند.
گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->