نتیجه بازی استقلال و گل‌گهر سیرجان(۸ خرداد ۱۴۰۳)+ ویدیو گل| آبی‌ها بردند، اما ... جدول لیگ برتر در پایان هفته بیست و نهم (۸ خرداد ۱۴۰۳) | صدر در تسخیر پرسپولیس ویدیو خلاصه بازی استقلال و گل گهر سیرجان(۸ خرداد ۱۴۰۳) نتیجه بازی پرسپولیس و شمس‌آذر قزوین(۸ خرداد ۱۴۰۳)+ ویدیو گل‌ها| یک گام تا قهرمانی قرمزها ویدیو خلاصه بازی پرسپولیس و شمس آذر قزوین(۸ خرداد ۱۴۰۳) نتایج هفته بیست و نهم لیگ برتر فوتبال (۸ خرداد ۱۴۰۳) | تکلیف قهرمان لیگ به هفته پایانی کشید نتیجه و ویدیو خلاصه بازی نساجی و هوادار (۸ خرداد ۱۴۰۳) | برد پرگل برای بقا در لیگ نتیجه و ویدیو خلاصه بازی سپاهان و آلومینیوم اراک در لیگ برتر (۸ خرداد ۱۴۰۳) ویدیو گل اول پرسپولیس به شمس آذر توسط اورونوف (۸ خرداد ۱۴۰۳) چرا بازی‌های پرسپولیس و استقلال در هفته بیست‌ونهم با تاخیر آغاز شد؟ (۸ خرداد ۱۴۰۳) ژاوی دستمزدش را بخشید پخش زنده بازی شمس آذر و پرسپولیس در لیگ برتر (۸ خرداد ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین پخش زنده بازی استقلال و گل گهر در لیگ برتر (۸ خرداد ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین خروج فرجی از ترکیب اصلی بازی با شمس آذر آنچلوتی: بعد از رئال بازنشسته می‌شوم شمسایی: آقاپور مزد تلاشش را گرفت سالار آقاپور بهترین بازیکن جوان فوتسال جهان شد استقلال ملزم به تشکیل تیم بانوان هشتمی کشتی خراسان‌رضوی در بین ۳۵ استان کشور!
سرخط خبرها

راه‌اندازی مجهزترین درمانگاه تخصصی پزشکی ورزشی کشور در مشهد + ویدئو

  • کد خبر: ۱۷۸۹۷۸
  • ۲۲ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۳:۳۳
راه‌اندازی مجهزترین درمانگاه تخصصی پزشکی ورزشی کشور در مشهد + ویدئو
مجهزترین درمانگاه تخصصی پزشکی ورزشی کشور به همت جمعی از پزشکان و متخصصان در شهر مشهد راه‌اندازی شد.

به گزارش شهرآرانیوز، درمانگاه تخصصی پزشکی ورزشی اَترس با هدف ارائه خدمات جامع توان‌بخشی و بازتوانی به‌عنوان اولین درمانگاه تخصصی پزشکی ورزشی در شرق کشور راه‌اندازی شد. این درمانگاه که به همت بخش خصوصی و بامجوز رسمی از وزارت بهداشت و درمان خدمات‌رسانی می‌کند در حوزه‌های ارتوپدی و ستون فقرات، پزشکی ورزشی، کنترل درد و طب سوزنی و تغذیه، توان‌بخشی فیزیوتراپی و روانشناسی ورزشی خدمات به‌روز پیشرفته‌ای را به ورزشکاران و شهروندان ارائه می‌دهد.
این درمانگاه دارای بخش‌های تخصصی فیزیوتراپی، آب‌درمانی و باشگاه تمام تخصصی پزشکی ورزشی (مدیکال جیم) است که زیرنظر متخصصان و پزشکان مجرب مشهد فعالیت می‌کند.
درمانگاه اَترس باهدف ارائه خدمات تشخیصی و درمان برپایه اقدامات غیرجراحی و بازتوانی فعال و ورزش‌درمانی و با رعایت الزامات و استاندارد‌های ابلاغی وزارت بهداشت و درمان دایر شده است. درمانگاه شامل اتاق ویزیت پزشک متخصص و پزشک مشاور، اتاق ارزیابی ترکیب بدنی با به‌روزترین تجهیزات حال حاضر، اتاق ارزیابی ساختار قامتی و اختلالات اسکلتی، اتاق تزریقات تخصصی و اقدامات تشخیصی و درمانی و اتاق احیای قلبی عروقی است. در این درمانگاه مشاوره تغذیه تخصصی، مشاوره استعدادیابی و بیان ژن و همچنین تزریقات نوین شامل سلول‌درمانی، پی‌آرپی و ارتوکین‌تراپی به‌صورت داخل مفصلی یا در محل آسیب‌های تاندونی و لیگامانی تحت گایدسونوگرافی به وسیله متخصصان مربوطه ارائه می‌شود.
بخش آب‌درمانی این درمانگاه به‌نوعی مجهزترین مرکز آب‌درمانی در کشور محسوب می‌شود. درمان‌جویان می‌توانند از خدمات نوین آب‌درمانی همچون تردمیل آبی الکترونیکال، دوچرخه ثابت آبی، دستگاه سونا اوزون‌تراپی و تجهیزات ورزشی مخصوص تمرینات آبی برای بهبود انعطاف‌پذیری، افزایش قدرت و استقامت عضلانی استفاده کنند.

ابویسانی: خدماتی که ارائه می‌دهیم روی سبک زندگی مردم تاثیرگذار است

مهندس محمودرضا ابویسانی مدیرعامل این درمانگاه در گفت‌وگو با خبرنگار ما گفت: این مجموعه در چهاربخش ویژه آمادگی ارائه خدمات تخصصی را به جامعه هدف موردنظرمان دارد. این درمانگاه دارای بخش‌های تخصصی فیزیوتراپی، آب‌درمانی و باشگاه تمام تخصصی پزشکی ورزشی (مدیکال جیم) است (که این امکانات در یک فضای ۴۰۰مترمربعی فراهم شده است) و زیرنظر متخصصان و پزشکان مجرب مشهد فعالیت می‌کند.
وی در ادامه به امتیازات و ویژگی‌های این خدمات هم اشاره کرد و گفت: در حوزه سالمندان علاوه بر درمان مشکلات و اصلاح انجام حرکتی که در این جامعه متداول است، خدمت جدیدی را ارائه می‌دهیم که روی لایف استایل و سبک زندگی این عزیزان هم کار می‌کنیم و سالمندان می‌توانند از کمک‌ها و مشاوره متخصصان ما بهره ببرند.
مدیرعامل درمانگاه تخصصی پزشکی ورزشی اَترس در پایان عنوان کرد: بازار هدف بعدی ما در حوزه رژیم‌های علمی است که متخصصان تغذیه ما ارائه می‌کنند و متخصصان پزشکی ورزشی حاضر در مجموعه هم برآن‌ها نظارت می‌کنند تا در سبک زندگی همشهریان کمکی کرده باشیم.

مهدوی پارسا: مردم باید به حق درمانی خودشان برسند

دکتر حسین مهدوی‌پارسا متخصص علم پزشکی ورزشی در کشور هم درباره فعالیت‌های این درمانگاه گفت: در همه مراحل تشخیصی و درمانی اینجا فعالیت می‌کنیم. در بحث درمانی اگر نیاز به تزریق باشد در این مرکز توانایی انجام آن را داریم و در حوزه درمان‌های حرکتی خدماتی مثل فیزیوتراپی، آب‌درمانی و ورزش‌درمانی را ارائه می‌دهیم.
وی در ادامه افزود: ارائه خدمات ما مختص شهر مشهد نیست و ما حتی آمادگی ارائه خدمات به هم‌وطنانمان در سایر شهر‌های کشور و البته همسایگان خارجی را هم داریم. البته در پروسه درمان یک نکته مهم وجود دارد و آن هم بحث طول دوره درمان و زمان‌بربودن این اتفاق است که منتج به حضور طولانی مدت بیمار در شهر مشهد می‌شود. به همین خاطر برای بیمارانی که از سایر شهر‌ها به اینجا می‌آیند، شرایط چندان ایده‌آل و نرمالی نیست که در این موقعیت باقی بمانند. ما از خارج کشور هم بیمار داشتیم و خدماتمان را ارائه دادیم که با رضایت کامل این افراد همراه بود.
مهدوی پارسا در پایان گفت: درمان از لحاظ ما فقط دارو نیست. ورزش در بسیاری از اختلالات ستون فقراتی، اسکلتی و عضلانی حکم درمان را دارد و مردم باید به این حق خودشان برسند.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->