هلال احمر به ۱۱۳۱ نفر از شرکت کنندگان در مراسم سالروز ارتحال امام خمینی (ره) خدمات ارائه داد غرق شدن کودک ۸ ساله مشهدی در استخر گلخانه زمین لرزه در میمند فارس (۱۴ خرداد ۱۴۰۳) حریق خودرو پژو ۲۰۶ و تلاش آتش نشانان برای پیشگیری از انفجار +تصاویر(۱۴ خرداد ۱۴۰۳) تهران از فردا (۱۵ خرداد) بارانی می‌شود اعضای باند حرفه‌ای که کارشان «مختومه کردن پرونده‌ها» بود راهی زندان شدند| همدستی سه کارمند دادگستری با تبهکاران! غم‌های بزرگ چه بلایی بر سر تیروئید ما می‌آورند؟ جاده چالوس به کرج مسدود شد (۱۴ خرداد ۱۴۰۳) پیش بینی وزش باد به عنوان پدیده غالب در خراسان رضوی (۱۴ خرداد ۱۴۰۳) بایدها و نبایدهای طب سنتی درباره نوشیدن آب در روزهای گرم سال+ اینفوگرافی نکات مهمی که باید درباره واکسن «پنوموکوک» بدانید کشف بیش از ١۴ هزار لیتر سوخت قاچاق در مرزهای خراسان رضوی افزایش ۹۰ درصدی حقوق بازنشستگان از چه زمانی اعمال می‌شود؟ آب پاکی روی دست بازنشستگان تامین اجتماعی | چرا همسان سازی حقوق برای تمام بازنشستگان اجرا نمی‌شود؟ «وام ازدواج» فرزندان بازنشستگان کشوری واریز شد (۱۴ خرداد ۱۴۰۳) خاطرات شنیدنی پزشک امام(ره) از توجه ایشان به توصیه پزشکان بازداشت دو سارق موتورسیکلت در تهران| آنها پدر و پسر بودند دستگیری سارق سابقه‌دار حین سرقت از اداره ثبت‌احوال پنج راه حل برای تشخیص ایمیل‌های جعلی آیا می‌دانید تفاوت حکم تخلیه و دستور تخلیه فوری چیست؟
سرخط خبرها

متهم به ۸۰ فقره کلاهبرداری با رسید جعلی در مشهد دستگیر شد

  • کد خبر: ۱۸۰۱۷۵
  • ۲۹ مرداد ۱۴۰۲ - ۲۰:۱۳
متهم به ۸۰ فقره کلاهبرداری با رسید جعلی در مشهد دستگیر شد
فرمانده انتظامی مشهد گفت: با تلاش ماموران کلانتری رسالت، متهم به ۸۰ فقره کلاهبرداری گوشی‌های تلفن همراه با رسید جعلی به دام افتاد.

به گزارش شهرآرانیوز، سرهنگ احمد نگهبان اظهار داشت: در پی گزارش کلاهبرداری‌های سریالی گوشی‌های تلفن همراه توسط مردی جوان با رسید‌های جعلی، پی گیری موضوع در دستور کار ماموران کلانتری رسالت قرار گرفت.

 وی افزود: در بررسی اظهارات یکی از شاکی‌های پرونده مشخص شد گوشی تلفن همراهش را برای فروش در یکی از سایت‌های واسطه‌گر اینترنتی آگاهی کرده، که فردی به وی پیام داده و پس از چانه‌زنی بر سر قیمت گوشی، عنوان کرده هزینه رفت و برگشت اسنپ را پرداخت می‌کند و از وی می‌خواهد گوشی را به آدرسش برایش بیاورد.

فرمانده انتظامی مشهد گفت: با مراجعه فروشنده به محل فرد کلاهبردار به وی پیام می‌دهد که لحظاتی صبر کند برادرش برای تحویل گوشی مراجعه می‌کند و این فرد پس از نمایش رسید جعلی، گوشی را تحویل می‌گیرد و پس از رفتنش متوجه جعلی بودن رسید می‌شود.

نگهبان تصریح کرد: ماموران دایره تجسس کلانتری رسالت با سرنخ‌های به دست آمده و یک سری تحقیقات میدانی متهم را در محدوده خیابان گاز ردزنی و در یک اقدام ضربتی وی را دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی مشهد گفت: متهم در مواجهه با ادله و مستندات پلیس به ۸۰ فقره کلاهبرداری گوشی شهروندان با رسید جعلی و فروش آن‌ها به ۳ مالخر اعتراف کرد.

وی خاطرنشان کرد: تحقیقات برای دستگیری مالخران و کشف دیگر جرائم احتمالی با هماهنگی مقام قضائی در پلیس آگاهی مشهد ادامه دارد.

نگهبان در ادامه از شهروندان خواست با فعال سازی سامانه پیامک حساب بانکی از انجام هرگونه تراکنش بانکی و دریافت یا برداشت از حساب بانکی مطلع شوید و قبل از تحویل کالا، حتما مطمئن شوید که این پیامک از سوی بانک و با سرشماره بانک برای شما ارسال شده است.

منبع: تسنیم

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->