اوسمار در قائمشهر به یاد قهرمانی اظهارنظرهای متفاوت ویسی در مورد سرمربی لیگ برتری عدم رضایت ترابی از پست بازی در پرسپولیس سمیعی سرپرست استقلال است یا مدیراجرایی؟ نتیجه و ویدیو خلاصه بازی رم و یوونتوس| تساوی بی‌حاصل آلگری و دروسی نتیجه و ویدئوی خلاصه بازی لیورپول و تاتنهام| آتش‌بازی کلوپ در آنفیلد تاریخ و ساعت بازی استقلال و ذوب آهن در لیگ برتر فوتبال | ذوبِ آهن، ماموریت جدید نکونام اظهارات عضو سابق هیات مدیره استقلال علیه سمیعی ماندن نکونام در استقلال قطعی نیست خطیر مسئول صدور یا لغو مجوز حرفه‌ای استقلال| جلسه بازیکنان درباره آپشن قراردادها نتیجه و ویدیو خلاصه بازی چلسی و وستهم در لیگ انگلیس | جشنواره گل آبی‌های لندن در استمفورد بریج پخش زنده بازی لیورپول و تاتنهام در لیگ انگلیس (۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین ترکیب احتمالی پرسپولیس برابر نساجی | همه هستند جز عالیشاه واکنش ویسی به جریمه ۲ میلیارد تومانی‌اش نکونام: هر طور دلم بخواهد بازی می‌کنم اوسمار در پرسپولیس اقتدار ندارد سنگین‌ترین جریمه تاریخ برای سرمربی فولاد | ویسی ۲ میلیارد جریمه شد تلاش درویش برای ماندن در پرسپولیس قهرمانی تیم ملی والیبال ساحلی ایران در قهرمانی آسیا ناراحتی عالیشاه از صحبت‌های درویش
سرخط خبرها
به‌دنبال امتیاز از دوحه و دبی

کار سخت پرسپولیس و سپاهان در لیگ قهرمانان آسیا

  • کد خبر: ۱۸۰۷۲
  • ۲۹ بهمن ۱۳۹۸ - ۰۸:۱۶
کار سخت پرسپولیس و سپاهان در لیگ قهرمانان آسیا
پرسپولیس از ساعت ۱۹:۰۵ امشب در هفته دوم لیگ قهرمانان آسیا در امارات به‌مصاف تیم شارجه خواهد رفت.
پرسپولیس در بازی اول مقابل الدحیل ۱۳ دقیقه اول غافل‌گیر شدند و ۲ گل خوردند. اکنون بهترین فرصت برای جبران است. پرسپولیس صدرنشین لیگ برتر ایران است و اگر اتفاقی غیرطبیعی در بازی رخ ندهد، شکست‌دادن شارجه برایش دوراز‌دسترس نیست. شارجه تیم پنجم جدول لیگ امارات است که در ۵ بازی آخرش در لیگ امارات ۳ باخت داشته است.
 
شارجه بازیکنان برزیلی مثل کورونادو و لوکاس دارد و یک دروازه‌بان عربستانی به نام محمد مبارک؛ اما اگر بازیکنان پرسپولیس در حدواندازه خودشان ظاهر شوند، فتح شارجه امارات کار دشواری به نظر نمی‌رسد. مهدی ترابی، بازیکن مصدوم پرسپولیس، نیز به احتمال زیاد به این مسابقه می‌رسد. البته گفته می‌شود احتمال دارد رادوشوویچ در درون دروازه جانشین بیرانوند شود. شاید گل‌محمدی تغییراتی هم در خط دفاع و میانی تیمش ایجاد کند. شارجه هم در بازی اول مقابل التعاون عربستان ۱ بر ۰ شکست خورده و این تیم مقابل پرسپولیس برای حداکثر امتیاز بازی خواهد کرد.

احتمال بازگشت رسن و انصاری به ترکیب اصلی
یحیی گل‌محمدی تیم پرستاره‌ای را در اختیار دارد و می‌تواند با توجه به تفکراتش و همچنین تیم حریف، ترکیب تیمش را انتخاب کند. او در بازی قبلی پس از چند دیدار غیبت، به بشار رسن میدان داد؛ اما محمد انصاری را برای اولین‌بار نیمکت‌نشین کرد. اما محمد نادری، جانشین انصاری، برخلاف دیدار شهرآورد،
 
در مقابل الدحیل درخشان ظاهر نشد و همین موضوع سبب شد تا تردید‌هایی برای دیدار با الشارجه وجود داشته باشد. البته با توجه به میزان آمادگی پایین انصاری، شانس او برای بازگشت به ترکیب زیاد نیست. این درحالی است که بشار رسن، ستاره سرخ‌ها، از شانس بالایی برای بازی بهره می‌برد و احتمال دارد او با یک نمایش درخشان در مقابل حریف اماراتی، جایگاه خود در ترکیب اصلی را تثبیت کند و همچون نیم‌فصل نخست، به بازیکن اصلی تیم پرسپولیس تبدیل شود.

گل‌محمدی: شاگردانم مرد روز‌های سخت هستند
یحیی گل‌محمدی در نشست خبری پیش از شروع این مسابقه ضمن تشکر از باشگاه الشارجه گفت: می‌دانیم که بازی خیلی مهمی را در پیش داریم؛ باتوجه به اینکه هم تیم ما و هم الشارجه در هفته اول مسابقات متأسفانه بازی را واگذار کردند و نتوانستند امتیازی بگیرند، طبیعتا بازی فردا حساسیت بیشتری پیدا می‌کند و گرفتن ۳ امتیاز برای هر ۲ تیم اهمیت خواهد داشت.
 
وی افزود: در هر صورت فکر می‌کنم بازیکنانی داریم که نشان داده‌اند مرد روز‌های سخت هستند. سرمربی سرخ‌ها درباره ترکیب این تیم در این بازی عنوان کرد: باتوجه به شرایط تیم حریف و تاکتیک تیم خودمان، یک ترکیبی چیده خواهد شد. قطعا تغییرات زیادی نخواهیم داشت و فکر نمی‌کنم تغییرات زیاد به تیم کمک کند، تغییر خواهیم داشت؛ اما در حد متعادل. هدف ما این است که بتوانیم ۳ امتیاز را کسب کنیم و چیزی جز این هدف نداریم و بازیکنان برای برد در این بازی خیلی تلاش خواهند کرد، چون این بازی خیلی اهمیت دارد و گرفتن ۳ امتیاز این بازی واقعا اهمیت دارد؛ هم برای ما و هم اینکه هواداران را خوش‌حال کنیم. گل‌محمدی در پاسخ به سؤال خبرنگار اماراتی درباره آنالیزش از تیم حریف خاطرنشان کرد: همان‌طور که گفتم، این بازی شبیه به یک فینال است و برای هر ۲ تیم خیلی مهم. اگر تیمی بتواند امتیاز کامل بازی را بگیرد، کار راحت‌تری خواهد داشت. موضوعی که وجود دارد، این است که ما باید دومین بازی متوالی را خارج از خانه انجام دهیم که انرژی زیادی از بازیکنان ما می‌گیرد. در حالت طبیعی تیم شارجه باید به تهران می‌آمد و ما در مقابل هواداران خودمان بازی می‌کردیم و شانس خوبی برای برد داشتیم.
 
سرمربی قرمزپوشان ایران در ادامه گفت: به‌خاطر شرایط و تصمیم‌گیری‌های AFC باید در اینجا بازی کنیم و این کار را برای تیم‌های ایرانی سخت می‌کند. شارجه بازیکنان خوبی دارد. کایو و مندس، پا‌به‌توپ هستند و سرعت خوبی دارند. باید فضا را از آن‌ها بگیریم. بازیکنان خط دفاع ما باید به‌خوبی مراقب باشند و به این بازیکنان موقعیت ندهند.

علیپور: وظیفه داریم یک نتیجه خوب بگیریم
علی علیپور، مهاجم گل‌زن سرخ‌پوشان، نیز که به‌همراه گل‌محمدی در این نشست حاضر شده بود، درباره بازی حساس این تیم گفت: همگی شما بازی‌ها را دنبال کردید و دیدید که ما روی یک اتفاق بازی اول را واگذار کردیم و باوجود تلاش زیادی که کردیم و موقعیت‌هایی که به وجود آوردیم، به‌خاطر دفاع خوب و سازمان‌یافته الدحیل ناکام ماندیم و توانستند نتیجه بگیرند.
 
علیپور اضافه کرد: درحالی پا به این میدان می‌گذاریم که هم بازیکنان الشارجه و هم ما، حساب ویژه‌ای روی این بازی کرده‌ایم. کادر فنی ما نقاط ضعف و قوت حریف را به ما انتقال داده و ما موظفیم صحبت‌های کادر فنی را مو به مو انجام دهیم و به خواسته‌مان که پیروزی است، برسیم و موفق باشیم و قبل از آن یک بازی خوب و جذاب را هواداران ببینند.

توفان زرد آسیا این‌مرتبه در دوحه
سپاهان ایران در هفته اول مسابقات بهترین نتیجه را گرفت و العین را در امارات ۴ بر ۰ شکست داد و اکنون شاگردان قلعه‌نویی از ساعت ۱۹:۰۵ در قطر به‌مصاف السد می‌روند. السد یک فوق‌ستاره سابق به نام ژاوی را روی نیمکت در سِمت سرمربی دارد، اما این مربی اسپانیایی به اندازه قلعه‌نویی تجربه مربیگری ندارد. سپاهان اگر به اندازه بازی قبل هوشمندانه و با تمرکز بازی کند، پیروزی دوراز‌دسترس نخواهد بود. توفان زرد آسیا وارد قطر می‌شود و این بهترین فرصت برای زردپوشان اصفهانی است که بتوانند توانایی‌های خود را بار دیگر مقابل ستاره‌های گران‌قیمت السد به نمایش بگذارند.
 
السد در لیگ قطر در ۵ بازی آخرش فقط یک باخت داشته و ۴ برد پشت‌سر‌هم به دست آورده است. السد در رده سوم لیگ قطر است. سپاهان هم با یک بازی کمتر در لیگ برتر ایران، روی پله سوم ایستاده است. السد ستاره‌هایی مثل گابی اسپانیایی و بونجاح الجزایری را در ترکیب خود دارد. این تیم در مسابقه اول مقابل النصر عربستان با نتیجه یک‌بر‌یک مساوی متوقف شده و درحال‌حاضر، سپاهان صدرنشین گروه است.

قلعه‌نویی: روی نقاط‌ضعف السد کار کرده‌ایم
امیر قلعه‌نویی در کنفرانس خبری پیش از دیدار تیمش برابر السد قطر در حضور خبرنگاران گفت: طبیعتا انتظار همه این است که بازی خوب و تاکتیکی شود، چون هم تیم السد و هم سپاهان هر ۲ زیبا فوتبال بازی می‌کنند و برای ما به‌نوعی باعث خوش‌حالی است که مقابل آقای ژاوی هرناندز، یک مربی بااخلاق، بازی خواهیم کرد؛ کسی که به احتمال زیاد در آینده نزدیک مربی تیم ملی اسپانیا خواهد شد. البته السد هم تیم بسیار خوبی است و در چند سال گذشته نتایج خیلی خوبی در لیگ و آسیا کسب کرده است. به‌هر‌حال ما هم سپاهان هستیم و شروع خوبی داشته‌ایم. بااین‌حال بازی و نتیجه بازی ما با العین به تاریخ پیوست و ما باید به فکر بازی با السد باشیم.
 
او درباره نکات فنی بازی ادامه داد: ما می‌دانیم که تیم السد در بخش هجومی بسیار خوب است و یکی از اهدافمان این است که ارتباط خط میانی و هافبک آن‌ها را قطع کنیم، چون آن‌ها در بخش هجومی خیلی خوب هستند و اگر به آن‌ها فرصت بدهیم، ما را اذیت خواهند کرد. سرمربی سپاهان در رابطه با سؤالی که یکی از خبرنگاران از او درمورد شرایط فنی السد پرسید، اضافه کرد: همان‌طور که گفتم، ما هم سپاهان هستیم. تیم السد نقاط‌ضعفی دارد که در روز‌های گذشته روی این موضوعات صحبت کردیم. ما امیدواریم که با آنالیز‌هایی که انجام دادیم، به هدفمان برسیم.
 
کار سخت پرسپولیس و سپاهان در لیگ قهرمانان آسیا
گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->