جزئیات جدید از بازداشت متهم پرونده زهره فکور صبور در قهوه‌خانه فرد متهم به قتل «زهره فکور صبور» بازداشت شد وزیر ارشاد: سال گذشته ۱۲۰هزار مجوز کتاب صادر شد ویدئو | فیلمبرداری فصل دوم سریال «Wednesday» آغاز شد + تیزر «ایزابل هوپر» رئیس هیات داوران ونیز شد مدیرمسئول روزنامه شهرآرا: سبک زندگی و اثرات تهاجم فرهنگی، دغدغه مشترک رسانه‌های ایران و عراق است برگزاری مرحله استانی نوزدهمین جشنواره هنر‌های نمایشی کودک‌و‌نوجوان در مشهد + فیلم (۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۳) گام جدی برای تقویت تعاملات رسانه‌ای میان ایران و عراق سخنان جنجالی «کیانوش عیاری» درباره پرداخت دستمزد عواملش واکنش محمدرضا شهبازی، مجری «پاورقی» به ماجرای خبر اخراجش از تلویزیون «گودزیلا منهای یک» هم‌زمان با پخش جهانی در شبکه نمایش خانگی «آبی روشن» با بازی مهران غفوریان و مهران احمدی در راه سینما جایزه نتپک بیست‌وپنجمین جشنواره جئونجو کره جنوبی برای «گیج گاه» شاعر «سمرقند»: نمایشگاه، کتاب را به دست مخاطب خاص می‌رساند «باران کوثری» سه داستان کوتاه را برای نابینایان خواند اولین کتاب بازیگر «عطرآلود» در نمایشگاه کتاب
سرخط خبرها

رقم دستمزد آریا عظیمی‌نژاد شوخی است

  • کد خبر: ۱۸۱۶۰۳
  • ۰۷ شهريور ۱۴۰۲ - ۱۵:۳۳
رقم دستمزد آریا عظیمی‌نژاد شوخی است
امیرعباس اشرف، مدیر تأمین برنامه شبکه نسیم، درباره برنامه‌های این شبکه و گمانه‌‌زنی‌هایی که درباره هزینه‌های تولید آن‌ها مطرح می‌شود توضیح داد.

به گزارش شهرآرانیوز، امیرعباس اشرف، مدیر تأمین برنامه و روابط‌عمومی شبکه نسیم، درباره مجموعه «مجلس واقعه» که به‌تازگی تیزر آن هم منتشر شده و قرار است در این شبکه روی آنتن برود گفت: «مجلس واقعه» یک نذر فرهنگی است که بدون صرف هزینه از بودجه صداوسیما و از طرف موقوفه «فراش‌باشی» برای احیای هنر تعزیه و فرهنگ عاشورایی تولید و ساخته می‌شود.

وی اضافه کرد: «مجلس واقعه» یک برنامه فاخر است و تاکنون در سیما برنامه‌ای نداشته‌ایم که تعزیه را در قالب یک مجموعه برنامه به‌طور کامل از ابتدا تا انتها نمایش دهد و معمولاً گزیده‌هایی از تعزیه در مستندها و برنامه‌ها پخش می‌شد. روایت مجالس تعزیه را آریا عظیمی‌نژاد ارائه کرده و موسیقی‌های استفاده‌شده در آن، همگی، تولیدی اختصاصی برای این برنامه است.

اشرف، با اشاره به دیگر جزئیات برنامه، عنوان کرد: مأموریت این برنامه، بر اساس فرمایشات مقام معظم رهبری، احیا و دوباره زنده‌کردن هنر تعزیه است که قدمت بالایی در هنر و فرهنگ کشور ما دارد.

مدیر تأمین برنامه شبکه نسیم درباره برآوردهای این برنامه و گمانه‌زنی‌هایی که نسبت به دستمزدها مطرح شده بیان کرد: می‌توانم با قطعیت بگویم که برخی رقم‌هایی که بیان می‌شود کاملاً شوخی است و عوامل این برنامه کاملاً دلی در برنامه حضور یافته‌اند و دستمزدها بسیار پایین‌تر از رقم‌های مطرح‌شده است. امیدوارم برنامه‌های مرتبط با اهل‌بیت(ع) دچار حاشیه‌سازی نشوند.

وی، درباره اینکه چرا رقم بودجه برنامه‌ها و دستمزد چهره‌ها با شفافیت اعلام نمی‌شود، اظهار کرد: در سیما و در برنامه‌سازی‌ها مرسوم بوده است که عدد و رقم‌ها یک قرارداد محرمانه بین تهیه‌کننده و سیما باشد.

اشرف عنوان کرد: این روند تا امروز به همین شکل بوده است. هر برنامه‌ای رقم‌های مخصوص‌به‌خود را دارد که با تورم افزایش هم پیدا می‌کند و بر اساس برآورد مصوبِ خود تولید شده و، طبق اسناد و مدارک، این برآورد و مبالغ آن نزد سازمان صداوسیما شفاف است.

مدیر تأمین برنامه شبکه نسیم درباره برنامه «مهمونی» و بازگشت ایرج طهماسب نیز بیان کرد: سازمان در رویکرد تحولی‌ای که دارد از هنرمندانی که سرگرمی‌های مورد اقبال مخاطب را می‌سازند و در چارچوب سیاست‌های فرهنگی هستند استقبال می‌کند؛ به‌ویژه، درِ شبکه نسیم، باتوجه‌به جایگاه نشاط و سرگرمی خود، به روی این هنرمندان باز است.
 
 منبع: مهر

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->