رقابت سریال «نوبت لیلی» در جشنواره‌ بریتانیا برگزیدگان جشنواره دانشجویی موسیقی نواحی معرفی شدند + اسامی پخش مستند «پدر، پسر، گلوله» از شبکه دو به مناسبت قیام ۱۵ خرداد پوستر فیلم سینمایی «عطرآلود» منتشر شد + عکس بازپخش اپیزودهایی از «شاید برای شما هم اتفاق بیفتد» در نیمه خرداد + زمان پخش فراخوان جایزه پژوهش سال سینما منتشر شد + جزئیات تلویزیون ریسکِ تغییر مجری مناظره‌ها را می‌پذیرد؟ او با تمام رهبران خاورمیانه فرق داشت | روایتی از گفتگو‌ی اوریانا فالاچی با امام خمینی (ره) «ماه پنهان» محمدرضا یکانی در مراحل پایانی تولید آموزش به نسل جدید در بستر یک فیلم تلویزیونی | گزارشی از اکران خصوصی «محله باصفا» اکران فیلم‌های کوتاه برگزیده فیلم فجر در سینماهای هنر و تجربه ماهرشالا علی در دنباله جدید «دنیای ژوراسیک» جزئیاتی از ساخت فیلم تگزاس ۴ و ۵ و حضور پژمان جمشیدی فیلم اکران‌نشده رضا داودنژاد به سینما می‌آید صفحه نخست روزنامه‌های کشور - یکشنبه ۱۳ خرداد ۱۴۰۳
سرخط خبرها

ویژه برنامه‌های رادیو جوان برای پوشش سفر زیارتی اربعین اعلام شد + زمان پخش

  • کد خبر: ۱۸۱۹۷۶
  • ۰۹ شهريور ۱۴۰۲ - ۱۵:۰۲
ویژه برنامه‌های رادیو جوان برای پوشش سفر زیارتی اربعین اعلام شد + زمان پخش
شبکه رادیویی جوان برنامه‌های خاص ویژه، سفر زیارتی اربعین و آخرین خبرها، رویدادها و اطلاعات مفید مرتبط با سفر زیارتی اربعین، را پوشش می دهد.

به گزارش شهرآرانیوز؛ علیرضا محمدنیا مدیر گروه تاریخ و معارف شبکه رادیویی جوان گفت: زائران اربعین، هر ساله در ماه صفر و به ویژه در روزهای اربعین، به کربلا در عراق سفر می‌کنند تا در مقابل حرم مطهر حضرت امام حسین (ع) عزاداری کنند. این سفر عظیم و مقدس که هر ساله میلیون‌ها نفر از مسلمانان از سرتاسر جهان در آن شرکت می‌کنند، به عنوان یکی از بزرگترین تجمعات مذهبی در جهان شناخته می‌شود.

وی در ادامه افزود: زائران اربعین با عشق و ایمان به امام حسین (ع) و خاندان پاک او، در طول راه به پیاده‌روی می‌پردازند و مسافتی طولانی را از نجف تا کربلا طی می‌کنند. این سفر پرفراز و نشیب، با تحمل فشارهای جسمی و ذهنی، نشان از عزم و اراده قوی زائران دارد.

علیرضا محمدنیا درباره ویژه برنامه‌های رادیو جوان توضیح داد: در همین راستا برنامه "به عشق حسین" به صورت محیطی از مسیر نجف تا کربلا و از موکب‌های بین راه و بین الحرمین، ضمن رساندن فضای معنوی زائرین در مسیر پیاده‌روی و گفت‌وگو با آنها و نیز همقدم با مردمی که از سراسر جهان در این راهپیمایی عظیم شرکت کرده‌اند، از هدف و حال و هوایشان در این مسیر به مخاطبین شبکه جوان گزارش می‌دهد.

ویژه برنامه «به عشق حسین» به تهیه کنندگی عباس پیری و به گویندگی مجید عسگری در ساعات ۱۰ الی ۱۰:۴۵ صبح، ۱۶ الی ۱۶:۴۵ و ۲۱ الی ۲۲ روانه آنتن رادیو جوان خواهد شد.

برنامه‌های ویژه رادیو جوان برای پوشش جاماندگان اربعین

علیرضا محمدنیا درباره دیگر ویژه برنامه شبکه رادیویی جوان یادآور شد: برنامه "به تو نزدیکم" به موضوعات مرتبط با جاماندگان اربعین حسینی (ع) می‌پردازد و با گزارشگران رادیو جوان در طول مسیر، حال و هوای جاماندگان اربعین را منعکس می‌کند. این برنامه در ساعات ۹ الی ۱۰ صبح و ۱۱ الی ۱۲ به شنوندگان رادیو جوان تقدیم می‌شود.

برنامه "قدم به قدم" با آخرین خبرها و اطلاع‌رسانی سفر زیارتی اربعین

مدیر گروه تاریخ و معارف شبکه رادیویی جوان درباره برنامه "قدم به قدم" توضیح داد: این ویژه برنامه رادیویی نیز به آخرین خبر‌ها و رویداد‌های مرتبط با سفر زیارتی اربعین و همچنین اطلاع‌رسانی به شنوندگانی که قصد دارند به این سفر زیارتی بروند، اختصاص دارد.

برنامه «قدم به قدم» با تهیه کنندگی و گویندگی اکرم اویسی، در ساعات ۷:۵۵ صبح، ۱۲:۳۰، ۱۵، ۱۷ و ۲۲ روی موج اف. ام ردیف ۸۸ مگاهرتز، از شبکه رادیویی جوان پخش می‌شود.

منبع: تسنیم

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->